HOSGELDINIZ LANN COK OZLEDIM NASILSINIZ??
2-3 günde bir atmaya çalışıyorum.
Çilek'in alternatif modelini paylaştım ben yazarken hayal ettiğim modeli tam anlamıyla bulamam, ama yakınını bulabilirim bu yüzden daha önceki gibi paylaştım.Siz hayal gücünüzde ne varsa onu hayal edebilirsinizz..
Bir de şey, belki ileride kitap içinde bir fanfinfon falan olabilirr. PMAOXJQOSKWOSW
Çok uzattım sanırım özleyince konuşasım geliyor. @lahmacundora beni takip etmeyi ve vote birakmayi unutmayin.
Yorum sayımız biraz az bu yüzden bol bol yorum yapmanızı isteyeceğim.Keyifli okumalar..
~~
* Zaman Geçişi - Maç Günü *
"Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum ki, annen beni istemediği için hemen vaz mı geçiyorsun?" Metin gözlerini kapatıp, tekrar açtı
"Derya, saçma sapan konuşuyorsun. Benim yaptığım bir şey yok."
"Ne? Yaptığın bir şey yok mu?" Derya alayla güldükten sonra devam etti. "Benimle konuşmuyorsun, yüzünü çeviriyorsun ayrıca yapmadığım bir şeyle beni suçluyorsun. Ben neden annene kötü laflar söyleyeyim? Asıl bana söyleyen o.."
"Sus, sakın anneme iftira atma." Metin'in dediklerine sinir bozukluğu ile kahkaha attı.
Maçtan önce son kez konuşmak, aralarındakini çözmek, mümkünse tatlıya bağlamak istemişti.
"Ne var biliyor musun Metin?" Eliyle kafasına vurdu. "Suç bende. Aptallık bende! Hala konuşup çözebileceğimi zannettim ama imkanı yok. Bundan sonra da uğraşmam zaten."
"Ne demek bu?"
"Bitti demek, sana daha katlanmak istemiyorum demek. Annenle hayatında sana mutluluklar." Hızlı adımlarla okul bahçesinin kapısına doğru yürüdü.
"Bitsin! Bitti!" Metin'in bağırması dolu gözlerinden yaşlar akmasına sebep oldu. Bir anda aşık olduğu adam tamamen değişmişti. Tanıyamıyordu.
~~
"Ay çok heyecanlıyım kociskom." Gökhan'la tribünlerde oturuyorduk.
Maç için karşı tarafın okuluna gelmiştik. Herkes gelmemişti tabi, takımdaki oyuncuların sınıfları gelmişti.
Hatta ne öğrendim biliyor musunuz? Burası Can'ın eski okuluymuş, neden bizim okula geldiğini bilmiyorum ama kendi okuluna karşıydı.
"Bende oynayabilseydim var ya.." Derin bir nefes verip elini dizine vurdu. Ona sarıldım.
"Bir dahakine oynarsın Gökhan'ım. Merak etme." Etrafa biraz bakınca Derya'nın hala gelmediğini fark ettim. Maçtan önce Metin'le son kez konuşmak istemişti. "Kocamsu ben Derya'ya bakıp geleyim."
Durumu biliyordu, kafasını salladı. "Tamam, bende az takımdakilere bakarım."
Yanından ayrılıp salondan çıktım. Bizim okul gibi en üst kattaydı basketbol salonu, bu yüzden alt katlara indim. Koridorlara bakıp bir alt kata iniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...