Ausztrália: tomboy - 2.

31 2 0
                                    


- Nora jól vagy? – kérdezik azonnal a srácok tőle.

- Kitépte a hajam! – tapogatja meg a feje tetejét a lány – És vérzik is!

- Jacob már jön! Menj fel vele az orvoshoz! – javasolja neki Valtteri.

A lány megfogadja a tanácsot és a menedzsere kíséretében meglátogatja az orvost. A doki lefertőtleníti a sebeket, majd bekötözi és leragasztja, hogy ne fertőződjenek el. Így Nora két hatalmas kötéssel a fején sétál vissza a motorhomehoz. A lány nem akar senkivel sem beszélni, egyenesen a pihenőjébe megy. Megáll a tükör előtt és a kócos haját bámulja. Óvatosan megvizsgálja a kötéseket, majd végignéz a ruháján. Olyan, mintha egy egész várost gyilkolt volna le, de a szaga inkább az egyhetes hulláéra hasonlít. Leül a kanapéjára és csak bámulja a szemben lévő falat.

Eddigi karrierje során sokszor bántották őt szavakkal, de a teljesítménye mindig meggyőzte az embereket. De ezek a lányok most teljesen mások voltak. A féltékenység elvakította őket és nem győzi meg őket az eredmény. Az egyetlen ok, hogy utálják őt, hogy nő és az idoljaik közelében van. De hogy merészelték őt megtépni! Ha a többiek nem lépnek közbe, akkor biztos, hogy a csaj most kopaszon üldögélne a rendőrökkel.

- Itt van egy adag tiszta ruha – szól be Jacob.

- Köszönöm.

- Hogy vagy?

- Fel akarom jelenteni őket...

- Oh, az a legkevesebb. Már beszéltem is erről Güntherrel. Ő és Gene is egyet ért abban, hogy a cég is feljelentést tesz az összes lánnyal szemben. Nem sokára kikerül a cikk is róla, mert készült pár kép az esetről. De mielőtt bármit is tennél, menj és zuhanyozz le, öltözz át! Nem tudom mivel öntöttek le, de iszonyatosan büdös.

Nora gyorsan megfürdik, átöltözik és valamennyire megfésülködik. Jacob, Miranda, Günther és a PR-osok kíséretében meglátogatja a lányokat. A közönség elől elzárt épület egyik szobájában várakoznak. Öt rendőr vigyáz rájuk. Megbilincselve ülnek a szoba különböző részein. Egy százados érkezik meg, hogy az egyik járőrrel előkészítsék a feljelentési papírokat és felvegyék a jegyzőkönyvet. Günther már beszélt a többi pilótával, akik beleegyeztek, hogy a verseny után tanúskodni fognak Nora mellett és mindent elmondanak a rendőröknek. A járőr egyesével kérdezi ki az elkövetőket, de szinte mindegyik vagy hazudik vagy meg sem szólal. Nora a falnak támaszkodva hallgatja őket, majd mosolyra húzza a száját, mikor a vezető lány következik. Pár pillanatig farkaszemet néznek, de a rendőr a kérdéseivel megtöri a néma küzdelmet.

- Meg tudná mondani, hogy mit öntöttek Ms. Abelre?

- Persze, azt amit egy ilyen disznó megérdemel. – vágja rá azonnal a lány.

A teremben mindenki összenéz, mert fogalmuk sincsen, hogy mire gondol.

- El tudná ezt magyarázni?

- Mit nem ért rajta, hát disznóvér volt. Méghozzá már egy hetes.

Ahogy lassan felfogták a hallottakat, úgy sápadtak el a jelenlévők. Nora végignéz magán és újra érzi az orrában az undorító bűzt. Igazából csak azért várt egy órát itt, hogy megtudja mivel dobálták meg. De most a hányingerrel küszködve, csak ki akar menni a szobából. Utat törve magának kirohan és mélyet szippant a friss levegőből. Jacob is csatlakozik hozzá, de ő már nem tudja megállni és az ebédjét a cserepes bokor tövébe üríti. Mind a ketten émelyegve botorkálnak vissza a motorhomeba, ahol a pihenő kanapéján próbálnak magukhoz térni.

- Lezuhanyozom még egyszer. Talán a bőrömet is lesikálom.

- Jó ötlet. De vigyázz, hogy a kötés ne legyen vizes!

Pár perc pihenő és egy forró zuhany után, Noráék újra meglátogatják az orvost, hogy az alkalmassági vizsgálatot megcsinálják. Ehhez mindössze a versenysisakra van szükségük.

- Nos, kisasszony, ha gond nélkül fel és le tudja venni a sisakot, akkor engedélyezem a versenyzést.

A lány kissé idegesen emeli fel a sisakot, de egyből megkönnyebbül, hogy fájdalom nélkül a fejére tudja húzni. Óvatosan le is veszi, majd a doki megvizsgálja a kötéseket.

- Szerintem minden rendben lesz, viszont a futam előtt még szeretném kicserélni a kötéseket, hogy minimális legyen a fertőzés kockázata.

Így a páros egy írásos engedéllyel tér be a felügyelőbizottság termébe. Persze, bent mindenki alaposan átolvassa az orvosi engedélyt, majd hivatalosan is jóváhagyják és kiadják a nyilatkozatot, amiben közlik a versenyzést.

Nora hulla fáradtan rogy le a lakosztályának egyik székére. Bár nagyon szeretné, nincs vége a napjának, mert megígért egy interjút a magyar sportcsatornának. Így Jacob és Miranda segítségével beállítják a laptopot és már kezdődik is az interjú.

- Szia, Nora.

- Szia, Máté. – integet a kamerába a lány.

- Tudom, hogy ott már nagyon késő van, és köszönjük, hogy szánsz ránk időt. Ígérem, csak pár kérdésem van feléd.

- Rendben.

- Hogy érzed a mostani teljesítményedet?

- Az igazat megvallva, én nem vagyok elégedett a teljesítményemmel, de a csapat viszont teljes mértékbe. Nem volt balesetem, az időmérőkön kiemelkedően teljesítek. A gumikezeléssel fejlődnünk kell, de még nagyon a szezon elején járunk és még csak most tanuljuk az autó viselkedését. Remélhetőleg ezen a hétvégén jobb eredményekkel tudunk szolgálni.

- Tudom, hogy most még nem, de mire leadjuk ezt az interjút, addigra nyilvános lesz a támadási ügyed. Mi lett az eredménye? Akadályoz téged ez a versenyben?

- A fejbőrömön lett pár kisebb sérülés, amit ezek a gyönyörű kötések is bizonyítják, de komolyabb bajom nem esett. Nemrég voltam az orvosnál, aki engedélyezte a vezetést, mert nem akadályozzák a kötések a sisak hordást. Az elkövetőket a rendőrség letartóztatta és mind én, mind a csapat pert fog indítani ellenük.

- Mit gondolsz az esetről?

- Megdöbbentett, hogy az emberek ilyen őrültségekre képesek. Úgy gondolom, hogy az elmúlt években eleget bizonyítottam, hogy itt van a helyem. Nem azért vagyok itt, mert a szebbik nemhez tartozom. Nem fizettem ezért a testemmel, vagy más egyébbel. A kitartásom és a tehetségem az, amiért ma itt lehetek. Meg persze a csapat bizalma. Köszönöm, hogy támogatnak engem és egy ilyen hatalmas lehetőséget kaptam tőlük. Ezért a célom, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki ebből az új autóból és a csapat büszke lehessen a teljesítményünkre.

- Köszönöm, Nora, hogy ilyen későn is válaszoltál nekünk és sok sikert kívánunk a hétvégéhez!

Nora elköszön Jacobtól és Mirandától, majd hanyatt vágódik az ágyán és plafont bámulja. Nagyon fáradt és fáj mindene. Tudja, hogy sokaknak szúrja a szemét, hogy a világ legjobb sofőrjei között van, de nem gondolta volna, hogy ilyen messzire mennek. És egyszerű, kicsinyes irigység miatt fáj most a feje. Nagyot sóhajt, majd előveszi a telefonját, hogy kicsit kikapcsolódjon.

Drágám, láttad ezeket? – kap egy üzenetet.

A lány megnyitja a csevegést és megnézi a linket, amit anyukája küldött. Döbbenten veszi észre, hogy az internet szinte felrobban a maiak miatt. Videók tömege mutatja be minden szemszögből a bombázást és az azutáni verekedést. A lassítottakban jól lehet látni a zavartságot és a döbbenetet az arcán, majd a pillanatot, mikor elege lesz mindenből és az elégedett kifejezést, mikor a támadója karját hátra csavarja. Belemerül a kommentek áradatába, amik teljesen helyesnek tartják a viselkedését és mindenhol a #tomboy és a #terminatorgirl feliratok szerepelnek. Ezek teljesen felpörgetik és magabiztosan dől újra hátra az ágyon. 

SzáguldásWhere stories live. Discover now