Monaco: A döbbenet

31 2 0
                                    


Nora következő versenyeket tökéletesen teljesítette. A háromból kettőn még pontot is szerzett, amitől a csapat szinte a vállán hordozva ünnepelte. Az egyik szabad hétvégéjén úgy dönt, hogy megnézi Marc egyik versenyét. Jacobbal felszállnak az első gépre, ami Le Mansba tart. Nem szólt előre Marcnak, mert szerette volna, ha meglepetés lenne számára. Régen sokszor csinált ilyet, bár most, hogy visszaemlékszik, nem fogadta a férfi túl nagy örömmel.

Hatalmas tömeg gyűlt össze, hogy a MotoGP újabb futamját megnézhesse. Nora az arcát napszemüveg és sapka mögé rejti. Próbál minél jobban beolvadni a tömegbe, mert nem akar feltűnést kelteni. Szerencsére pár hete már nem róla szólnak a hírek, így mostanában csendesek a napjai. Teljes feltűnés nélkül elérnek a Honda épületéhez, ahonnan Alex Márquez lép ki. Amikor találkozik a tekintetük, a srác arca felderül és hatalmas mosolyra húzza a száját.

- Nora, Jacob! Rég láttalak titeket! Gyertek be, Marc is bent van.

Alex vezetésével felmennek az emeletre, majd bekopog egy ajtón, amin a motorversenyző neve virít. Marc egy hatalmas szendviccsel a kezében nyit ajtót, majd kikerekedett szemekkel bólintva üdvözli a vendégeit. Alex nem is vesz tudomást a meglepett testvéréről és befurakszik mellette a szobába. Marc is észbe kap és gyorsan beengedi a többieket. Mind elülnek a szabad székekre és kanapékra, Norát kivéve, aki alaposan körbenéz.

- Még mindig furán néznek ki ezek az overálok. – motyogja az orra alatt.

- Ja, emlékszem tevének hívtál minket.

- Igen, de a járásotok miatt inkább hasonlítottatok egy teknősre.

- Ti meg olyanok vagytok, mint a gombák – vág vissza Marc.

- Nora, igaz, hogy külön melltartót kellett neked csináltatni? – kérdezi kacéran Alex.

- Dehogy! A többiek kölcsönadtak nekem egyet, mert ők sem szeretnek sokáig merevítőset hordani! – válaszol neki ironikusan a lány.

- Egész hétvégére itt maradsz? – vág közbe Marc.

- Nem, csak mára. Hétfőn a központba kell mennem, aztán Monacoba.

- Aggódsz miatta?

- Egy kicsit. Már Bakuba is megszenvedtem ezekkel a szűk kanyarokkal, de az új beállításokkal még nehezebb vezetni az autót.

- Azért pihenjél is, nehogy megsérülj!

- Oh, tényleg! – kiált fel Alex – Hallottam, hogy megtépett téged egy rajongó. Igaz?

- Aha. Három seb is lett a fején. Három napig úgy nézett ki, mint egy elrontott múmia! – kapcsolódik be a beszélgetésbe Jacob.

A lány arcán nem tükröződik öröm, sőt inkább a düh illik rá.

- Most bajban vagy! – veregeti meg a menedzser vállát Alex.

Egy kis idő elteltével magukra hagyják a vendégek a motorosokat, hogy felkészüljenek az időmérőre. Jacob és Nora egy hideg itallal a kezükben helyet foglalnak a VVIP helyükön, amit Martin, Marc menedzsere intézett el nekik. Közvetlenül a pálya mellett kaptak helyet, ott ahol csak a fotósok szoktak lenni, mert onnan nyílik a legjobb ráláts a versenyre. Viszont bármennyire is el akartak bújni, a rendező sasszeme kiszúrta őket és azonnal meg is jelennek az óriási kivetítőkön. Még szerencse, hogy Nora arcát egészen jól eltakarják a kiegészítők, mert a kifejezés, ami kiült rá, nem biztos, hogy jól jött volna számára, ha kikerül a netre. De szerencsére elkezdődik az időmérő és sokkal fontosabb dolgokkal kezdnek el foglalkozni az emberek. Miközben a lány volt szerelme harcát figyeli újra elönti az a furcsa érzés, ami régebben mindig elkísérte. Folyamatosan aggódott és szurkolt egyszerre Marcnak, de ez a kettősség teljesen kikészítették az idegeit. Viszont a kezében lévő Margarita gyorsan oldja a gátlásait és szinte a torka szakadtából kiabál, mikor a világbajnok elhúz előzzük a motorján.

Mikor véget ér az időmérő és Marc rendbe hozta magát, csatlakozik Jacobékhoz, akik a Honda tetőteraszán élvezik a hely hangulatát. Egy kellemes, nyugodt vacsorát akarnak elfogyasztani, de valami szemet szúr Norának. Egy körülbelül vele egyidős lány sétál el már harmadszor mellettük és most már a telefonja is a kezében van. Egyenlőre nem szól semmit, inkább a vacsorájával foglalkozik. De alig telik el fél óra, csörögni kezd Nora és Jacob telefonja. Miranda neve villog a kijelzőn, vagyis biztos, hogy valamilyen PR probléma lépett fel. Jacob bocsánatot kér és kimegy, hogy elintézze a problémát.

- Vajon mi történhetett? – gondolkodik el Alex.

- „Talán újra együtt az őrült gerlepár?" – olvassa fel Nora a cikket – „Egy lelkes rajongó nem régen fotózta le, ahogy a MotoGP és a Formula 1 két démonja meghitt vacsorát költ el együtt, miután Nora Abel megnézte Marc Márquez időmérőjét. A lány egy olyan helyről figyelhette a versenyt, ahonnan senki más és egész nap a Honda épületénél lehetett őt megtalálni. Ezeken í fotókon jól kivehető, hogy egyáltalán nem kellemetlen a két pilóta kapcsolata, sőt talán újra felizzott köztük a levegő."

- Hű, igazán gyors volt. Biztos egy vagyont kapott érte – szól hozzá Marc, miközben egy újabb adag húst töm a szájába.

- Te is láttad? – kérdezi tőle Nora.

- Persze, elég feltűnően csinálta. Akár a homlokára is kiírhatta volna.

- Majd a biztonságiakkal felrakjuk a fekete listára – bólogat Alex.

- Leszedtük a cikket és kiadtunk egy magyarázó nyilatkozatot – tér vissza hozzájuk Jacob.

A kis csapat tovább vacsorázik, sőt megisznak együttegy üveg bort is. Nora kicsit becsiccsentve köszön el a testvérpártól ésJacobba kapaszkodva indul el, hogy megkeressék a taxijukat. Bár támogatásra nemszorul, de a jókedve megvan és hangosan nevetve élcelődik a menedzserével, akicsendesen hallgatja. Végül szinte begyömöszöli a taxi hátsó ülésére és együttelmennek a hoteljükhöz. Szerencsére az úton Nora egész jót alszik, így márszinte józanul keresik meg a szobáikat. Nem túl nagyok, hisz csak egy éjszakáttöltenek benne, de a lány iszonyatosan örül a puha ágynak. Gyorsan megfürdik,átöltözik és beveti magát a fehér ágyneműk közé.

Négy nappihenés után a száguldó cirkusszal megérkezik Nora is Monacoba. Az igazatmegvallva sose szerette ezt a pályát. Mindenki azt hangoztatta körülötte, hogymennyire izgalmas és csak a legjobbak tudják megcsinálni hibátlanul ezt apályát. Viszont Nora sose remekelt túl jól az utcai pályákon, főleg, azokon, amikilyen szűkek voltak. Most is hatalmas kővel a gyomrában szállt le a repülőrőlés emellé társult egy borzalmasan mogorva hangulat is. Mióta megérkeztek ebbe avárosállamba Nora helyett leginkább Jacob beszélt, mert nem akarta, hogy valamiostobaságot csináljon a lány. A legnehezebb, amit a férfi remegő kezekkel várt,az a sajtónap volt. Szerencsére Nora maradt a rövid és velős mondatoknál, nemragozta túl a mondandóját. Viszont akadt egy másik problémája is, hogy a pilótáját alig tudta kirángatni a Haas motorhomejából, hogy társaságban legyen. Egész nap a telemetriákat és a teszteket bámulta, hogy minél felkészültebb legyen.

Az első szabadedzés után sokkal jobban érzi magát már Nora. Egész jól érti már az autó működését és a mérnökeivel rengeteget elemezték az egyes kanyarokat. A beállításokat is elég jól sikerült elsőre megtalálni, így a lány szinte szabadon tudott körözgetni. Egygyors csapatebéd után újra kigurulnak az autók a pályára és Kevin néhány javaslatátpróbálják ki, amik igazán jó irányba viszik el az kocsik beállítását. Így egynagyon eredményes napot zárnak az istállóban, aminek Günther is örül.  

SzáguldásWhere stories live. Discover now