Nora a nagydíj és a győzelem után a fellegekben járt. Jacob nem is akarta zavarni. Olyan jó volt nézni, hogy végre felszabadul, nincs rajta nyomás és már semmi sem aggasztja. Persze, hatalmas bulit rendeztek a legközelebbi McDonaldsban, mert a futam alatt rettenetesen megéheztek. Így nagyjából tíz éhes pilóta szabadult be a gyorsétterembe a hajnali órákba, hogy a lehető legtöbb Big Macet egyék meg. Persze most már senki sem diétázott, szóval szabadon garázdálkodhattak. Jacob el sem tudott volna képzelni Norának jobb ünneplést. Sose volt az a típus, aki luxus éttermekben egy tányér steak fölött ünnepel. Ennél hétköznapi nem is lehetett volna.
Így telt el egy hét. A lány boldogan élvezte a szabadságot és a semmittevést. Egy valamiről nem tudott, ami a PR csapat hatalmas munkájába került. Jacob legnagyobb rémületére elkezdtek fenyegető üzeneteket kapni. Norának nem szólt, nem akarta elszomorítani, de egyre komolyabbá vált az ügy. Ezért úgy döntöttek, hogy ideje a lányt is beavatni.
Szóval most Angliában a Haas központjának egyik tárgyalójában gyűl össze mindenki. Miranda kezdi el a meetinget.
- Nos, a legtöbben tudják, hogy miért hívtuk össze a sürgősségi meetinget. Az elmúlt hetekben számos olyan üzenet, levél érkezett a csapathoz, ami Nora számára gondot okozhat. A sok rajongó mellett két olyan személy is feltűnt, akik többször is megfenyegették őt. – Nora elkerekedett szemekkel fordul Jacob felé, aki aprót bólint – Az ügy annyira elfajult, hogy a tegnapi nap folyamán Nora magyarországi lakása előtt egy dobozt talált Jacob, amiben két dolog volt. Az egyik egy döglött macska, a másik egy levél, amiben az illető részletesen leírja, hogyan fogja megtámadni Norát. Azonnal a rendőrséghez fordultunk, akik elkezdték a nyomozást, de javasolták, hogy tegyünk mi is meg bizonyos intézkedéseket.
- Igen. Ezért a vezetés úgy döntött, hogy Norához felveszünk egy testőrcsoportot. Tudom nagyon furcsa, de az FIA is támogatja az ötletet – tér a lényegre Günther.
- Ugye csak vicceltek! – álmélkodik Nora.
- Tudjuk, hogy ez számodra kellemetlen, de most a biztonságod a legfontosabb. Mióta megnyerted a nagydíjat, ezek az üzenetek egyre ijesztőbbek és veszélyesebbek. – próbálja meggyőzni Jacob – Remélhetően csak az idei szezonra kell, amíg a rendőrség el nem kapja őket.
Nora elgondolkozik, de nem ellenkezik. Így a csapat megbeszéli a lehetőségeket, végül kiválasztanak három biztonsági céget, akiket behívnak, hogy személyesen találkozzanak velük.
- Tudom, hogy nem így tervezted a szüneted, de csak pár napról van szó. – győzködi Jacob.
Szóval a következő napokban a lány és csapata alaposan megismerkedik a személyvédő szolgáltatásokkal és meghallgatja a jelentkezőket. Nora egészen addig ül némán, amig egy ázsiai cég alkalmazottjai be nem lépnek az ajtón. Azonnal előkapja a jelentkezési lapjukat. „Olyan hírességeket védelmeztünk, mint TOP vagy a BTS tagjai. Jelenleg is a HYBE vállalat állandó partnerei vagyunk." A lány pontosan tudja kik ők, mert már rengeteg videót látott a precíz és visszafogott munkájukról. A bemutatkozás után teljesen elégedetten dől hátra. Mikor kimennek az ajtón a csapata felé fordul:
- Őket akarom!
Szóval pár nappal később már egy négytagú biztonsági csapat áll ugrásra készen Nora mellett. Közben újabb események kerültek sorra. A Monaco FC újra meg akarja rendezni a szokásos adományokat gyűjtő focimeccsét, ami csak sportolókból áll. Természetesen a Monaco játékosai ellen kell focizni. Pár pilóta már beleegyezett, de kérték, hogy Nora is vegyen részt rajta. Ezt a szervezőbizottság először elutasította, mert Nora mégiscsak nő. De Max meggyőzte őket: „Nora talán a férfiakat is megszégyeníti, mert nála erősebb nővel eddig még nem találkoztam!" Így újra tárgyalták az ügyet és végül beleegyeztek. Most a lánynak van két hete megismerkedni a szabályokkal. Szerencsére a fociligáknál is szünet van, így megkéri Szoboszlai Dominikot és Gulácsi Pétert, hogy segítsenek neki.
Másnap reggel Nora összepakol, mert két óra múlva indul a repülő Budapestre. Kis csapata már vár rá az előszobában. Két napja ismerkedett meg a koreai biztonságiakkal és nem csalódott bennük. A vezetőjük, Lee úr, egy eléggé zárkózott férfi. Nagyjából 180 centi magas és vagy 110 kiló, szóval olyan, mint egy úthenger. De ennek ellenére nagyon kedves és udvarias. Nora már az első pillanattól kezdve megbízott benne. Őt segíti Park úr, Kim úr és Shim úr. Mind a hárman a harmincas éveikben járnak, de egyből megtalálták a hangot a lánnyal és a menedzserével.
Szóval ez a kis társaság indul útnak Magyaroroszágra. A céggel kötött szerződés tartalmazta a magángépet, így már nem kell a menetrendszerinti járattal vesződniük. Amint túljutnak az ellenőrzésen már mennek is a kapuhoz és szállnak fel a gépre. Az igazat megvallva Nora még sose ült ilyen repülőn, és nagyon tetszik neki. Egyből beleveti magát az egyik bőrfotelbe az ablak mellett. A felszállás végéig Jacob a társasága, de a munka miatt inkább félre vonul. Helyére Lee úr ül le.
- Nem lenne gond, ha pár kérdést feltennék önnek? – kérdezi a lehető legudvariasabban.
- Dehogy! Mondja nyugodtan – mosolyog rá Nora.
- A versenyhelyszíneken kívül szokott máshova is utazni?
- Nagyon ritkán. Tudja, mi egy kis csapat vagyunk, így a versenyen kívüli utazásokat saját magam fizetem. Nem keresek annyit, mint a többi pilóta, szóval eléggé szűkös a keret. Leginkább haza szoktam menni, néha Monacóba, mert sok F1-es versenyző lakik ott.
- Értem. Hallottam, hogy megnyerte az első nagydíját, milyen volt?
- Elképesztő – lelkesedik be a lány – A hazai versenyem volt egy nagyon hosszú szünet után. De leginkább a szerencsének és a véletlennek köszönhetem, mert nem sok esélyem volt rá. Sőt még kevesebb lesz a megismétléséhez. De lélekben rengeteget jelentett nekem. Tudja, akkor már megfordult a fejemben, hogy inkább hagyom az egészet. Túl sokat hagytam ki, féltem, hogyha nem teljesítek, akkor a csapat megválik tőlem...
- Megkérdezhetem, hogy mi miatt nem vezetett? – csatlakozik hozzájuk Kim úr.
- Volt egy kis balesetem.
- Nem kicsi. Nagyon komoly balesete volt – ül le mellé Jacob – Súlyos agyrázkódása lett, eltört a keze és borzalmasan összezúzta a lábát. Hosszú hetek kemény munkájába tellett, hogy visszanyerje a baleset előtti formáját.
- Igen, én is láttam az ütközést – bólogat egy szendviccsel a kezében Park úr.
- Park úr nagy Forma 1 rajongó, ez is volt az egyik oka, hogy jelentkeztünk a projektre – magyarázza meg Lee úr.
- Egy defekt miatt volt az egész, ugye? – kérdezi csámcsogva Park úr.
- Hát, igazából a kerék lett ferdén feltéve, ebből lett a defekt és az ütközés.
- De már egészen nyugodtan tud róla beszélni.
- Igen, ez sok óra terápiának köszönhető. Nem volt egyszerű, de már túljutottam rajta.
- Nos, uraim, elintéztem, hogy a Nora lakása melletti apartman nekünk adják, így nem kell állandóan utazgatniuk. Nagyjából tíz napot fogunk itt tölteni. Utána az adománygyűjtő meccsre megyünk, majd Belgiumba, ahol a következő nagydíjat fogják rendezni. A cégükkel már megbeszéltem és minden kiadásuk le van rendezve. Szóval, mostantól már önök is a mi kis családunk tagjai. – tárja szét a kezeit Jacob.
KAMU SEDANG MEMBACA
Száguldás
Fiksi RemajaMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...