A második szabadedzést Nora a garázsból nézheti végig. Figyelmesen hallgatja Pietro visszajelzéseit az autóval kapcsolatban, miközben a telemetriáit nézi. Néha egyetértően bólogat, máskor összevont szemöldökkel próbál rájönni a hibára.
A nap végén a csapat még összeül egy megbeszélésre, de Nora nem vesz részt rajta. Már nagyon fáradt és sajog a lába is. Sokat álldogált, amihez még nem gyógyult meg eléggé. Erre az esetre a csapat készült egy kerekesszékkel, hogy minél kevesebbet terhelje a sérült tagjait. Míg Jacob elment előkeríteni, addig a lány a motorhome elött ücsörög a földön és a betonon lévő kavicsokat dobálja. Lassan kezd kiürülni a paddock , így senki sem zavarja szórakozásában. Egyszer csak valaki nagy nyögéssel leül mellé. Nora érdeklődve fordul új társa felé. Charles Leclerc a kezébe vesz egy adag kavicsot és ő is dobálni kezd. A lány vállat von és ő is folytatja, így üldögélnek pár percig, néma csendben. De kezd elzsibbadni Nora, ezért óvatosan felhúzza a rögzített lábát és a tépőzárat megigazítja rajta. Az egyik ujjával benyúl és alaposan megvakarja.
- Fáj még? – kérdezi aggódva Charles.
- Egy kicsit. A karom jobban zavar – emeli fel a nyakába akasztott kezét.
- Tudod, mindenki nagyon aggódott érted.
- Tényleg? – mosolyodik el a lány.
- Persze! Olyan vagy nekünk, mint a húgunk. Nem vetted eddig észre?
- Dehogy nem. Csak jól esett hallani. Egyébként, semelyik bátynak sincs joga olyan jóképűnek lennie, mint ti vagytok! – tetet felháborodást Nora – Ha nem tekintenélek titeket a testvéreimnek, akkor nagyon zavarban lennék előtettek.
- Igen? – vigyorodik el Charles.
- Na tessék! Erről beszélek! Ne mosolyog így rám, mert el fogok vörösödni!
- Rendben. – nevet fel Leclerc -Majd odafigyelek rá...
Megint egy ideig csendben dobálgatnak. Jacob érkezése töri meg a célba dobó versenyt. A két férfi óvatosan felsegíti a lányt, majd beleültetik a székbe. Együtt elindulnak kifelé a pályáról. De meglepetésükre a paddock végén a többiek várakoznak rájuk. Mind a tizenkilenc versenyző a sérült társukra vár és közben élvezettel beszélgetnek együtt. Ahogy közelednek feléjük, Nora szeme könnyessé válik a meghatottságtól. Hisz mindenki azért várta meg, mert vele szeretett volna egy kis időt tölteni.
- Mit szólnátok, ha együtt elmennénk vacsorázni? – veti fel az ötletet Lewis.
Kis vita és megbeszélés után mindenki beleegyezik, majd Fernando vezetésével egy nagyon jó spanyol étteremebe mennek. A dolgozók megrökönyödve nézik, ahogy sorra szállnak ki a híres forma 1-es pilóták az autókból. A VIP terem szerencsére üres, így a csapat foglalja el. Összetolják az asztalokat, hogy egy nagy legyen, majd mindenki helyet foglal. A kijárathoz legközelebbi széket Norának tartják fennt. Mikor mindenki megérkezik, elkezdődik a káosz: sorra adják le a rendeléseket, miközben a pilóták egymás feje felett beszélgetnek. Végül megegyeznek, hogy az összes ételt középre teszik és, majd mindenki abból vesz, amiből akar. Nora mellett Alex ül, vele közvetlenül szembe Esteban, majd Russel, Norris és így tovább. Bár eddig sosem zavarta, most kellemetlenül érzi magát az óriások között. Vág is egy grimaszt, miközben egy adag salátát kotor a tányérjára.
- Valami gond van? – kérdezi azonnal Ocon.
- Olyan vagyok köztetek, mint egy kertitörpe – mondj motyogva.
YOU ARE READING
Száguldás
Teen FictionMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...