A csoport egyszerre áll fel, de különböző okokból.
- Megsérültél? – kérdezi azonnal Jacob.
- Hogy mit csináltál? – szólal meg vele egyidőben Miranda.
De mielőtt Nora magyarázkodni tudna, Jacob és a gyógytornász azonnal a büféhez rángatják és egy nagyadag jeget pakolnak a kezére. Miranda és a PR csapat is velük tart, hogy felvegyenek egy ideiglenes jegyzőkönyvet.
- Mondd el, hogyan történt! – parancsol rá a nő.
- Hát, megállított a tömegben és akadékoskodni kezdet. De én egy ideig tűrtem. Tényleg! Nagyon sokáig visszafogtam magam! Majd azt mondta rám, hogy undorító vagyok. Én meg gondolkozás nélkül megütöttem.
- Milyen súlyosan?
- Csak épp hogy eleredt az orra vére. Még be se fog lilulni neki...
- Van róla felvétel?
- Lehet. Éppen egy csapat VIP belépősön verekedtem át magam, mikor elém állt.
- Vagyis elállta az utad és nem engedett tovább menni?
- Aha. Meg egyre közelebb jött, mire én lassan hátráltam.
- Jó, megkeressük a csoportot és meglátjuk mit tehetünk! – sóhajt nagyot Miranda.
- Bocsánat, nem ez volt a legjobb megoldás.
- Tudod, elég sokáig kitartottál, mert eddig nem okoztál nekünk semmilyen komolyabb gondot.
- Mi lesz a következménye? – kérdezi Nora és meghunyászkodva birizgálja a jegestasakot.
- Valószínűleg az FIA ki fogja vizsgálni, de pénzbüntetésnél többet nem fogsz kapni.
A nap hátralévő részében Nora inkább elbújva feküdt egy csendes zugba, ahonnan jól rálátott a pályára. Az egyik dombtetői fát választotta erre a célra. Egy ideig még rágta magát a történteken, de a bosszú édes érzése nem akart múlni a mellkasából, így felhagyott azzal, hogy eméssze magát a tette miatt. Sőt jól érzi magát, így távol mindenkitől. Annyira, hogy az időmérő után is ottmarad és a kifelé hömpölygő tömeget figyeli. Észre sem veszi, hogy időközben társasága lett. Max telepedett le mellé szép csendben.
- Láttam, szép kört mentél – szól végül hozzá Nora.
- Igen, szoros volt.
- Mindig is csodáltalak emiatt. A legfeszültebb pillanatokban tudod kihozni magadból a maximumot.
- Majd te is megtanulod, csak rutin kell hozzá.
- Miért téged küldtek? – bólint a lány a boxutca végében álló csoport felé, akik őket figyelik. Csak pilóták vannak közöttük.
- Én húztam a rövidebbet.
A lány döbbenten fordul a világbajnok felé, aki erre elmosolyodik.
- Azért én jöttem, mert hasonló karakterek vagyunk. Időbe telik, hogy kontrollálni tudjuk az érzelmeinket – dörzsöli meg a tarkóját – Nekem is problémám volt dühöm levezetésében.
- Ja, Esteban ezt bizonyítani is tudja – vág vissza neki Nora.
- Hé, azóta sokat fejlődtem! És a kapcsolatunk is egészen baráti.
ESTÁS LEYENDO
Száguldás
Novela JuvenilMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...