Kanadából hazatérve Nora rengeteg időt tölt a gyárban, hogy újra hozzászokjon az autóhoz. A napja nagyrészében szimulátorozik, hogy fel tudja mérni, a kihagyás miatt mennyit veszített. Közben a PR csapattal folyamatosan egyeztetnek a közelgő programokról, amivel a visszatérését készítik elő. Az egyik ilyen egy fotózás lesz, amivel a Magyar Nagydíjat fogják népszerűsíteni. Így a csapat megengedi, hogy Magyarországra utazzon, onnan úgyis könnyebb Spielbergbe eljutni.
Ezért a versenyhét hétfőjén Jacobbal felszállnak a budapesti járatra. Mind a ketten nagyon izgatottak, mert nagyon régen jártak már otthon. Igaz, Jacob otthona Oxford mégis imád Magyarországon lenni, mert Nora családja mindig szívesen látja és családtagként kezelik. Mintha csak egy vidéki nagybácsi lenne. Mikor a nagydíjra jönnek, akkor szállodában szállnak meg, de most erre a pár éjszakára inkább Noráéknál maradnak.
Másnap már alig várják, hogy az első fotózásra menjenek, mert a szülők az agyukra mennek. Norának mindig velük kell lenniük, mert ők nem tudnak angolul, Jacob magyar tudása pedig pár szóban kifullad. Eközben Nora anyukája folyamatosan tömi Jacobot, mert „szegény, olyan sovány". Így fellélegeznek, mikor végre beülnek a taxiba. Az egyik budapesti stúdióban lesz a plakátfotózás. Annyit kértek tőlük, hogy vigye a céges ruhákat és a versenyoverállját.
A stáb nagyon kedvesen fogadja őket, Norát azonnal a sminkes szobába viszik, hogy időben kész legyen. Piros és fekete sminket kap, ami illik a ruhájához. Megpróbálják a magassarkúra rábeszélni, de a lány mereven elutasítja. Pár instrukció után beáll a kamerák elé. Nem szokatlan ez a helyzet neki, de kicsit kellemetlenül érzi magát. Megérkezik a fotós és pár fintort vágva megáll Nora előtt.
- Ezt az izét le kell venni! – mutat rá a lány kezén lévő merevítőre.
- Nem lehet, ez tartja egyben a könyökömet...
- Már pedig, az én képeimen nem lesz az ocsmányság rajta! – tör ki belőle és az arca egyre vörösebbé válik.
Nora sem egy türelmes ember és ez a pasi nagyon böki a csőrét. Így keresztbe teszi a kezeit és felvont szemöldökkel egy lépéssel közelebb áll meg előtte.
- A maga fotói? Mondja csak, ki könyörgött, hogy ebben a stúdióban készítsék a képeket? – a fényképész döbbenten néz vissza rá – Gondolom tudja, hogy egy extrém veszélyes balesetet éltem túl alig két hónapja. A könyököm szilánkosra tört, de így is három két múlva több, mint háromszázzal kell majd vezetnem a versenypályán. Vagyis ennek itt – bök a rögzítőre – a helyén kell maradni. Akár tetszik, akár nem!
A pasi már válaszra nyitja a száját, mikor Jacob Gyulay Zsolttal lép be a terembe.
- Üdvözlöm, Igazgató úr! – int a Hungaroring pálya igazgatójának a lány.
A fotós fúj egyet, majd vissza megy a helyére. Jacob odalép Norához , mert érzi, hogy az előbb valamit félbeszakítottak.
- Mi történt?
- Le akarta vetetni a merevítőt...
- Jó, megoldom.
- Ugye, jól bánik a mi csillagunkkal? – kérdezi a fotóst az igazgató.
- Oh, igen – válaszolja a pasi, miközben Norára sandít.
- Én, meg tudom oldani a problémát – siet oda hozzájuk egy fiatal fiú, talán Norával egyidős lehet.
- Hogyan? – kérdezi azonnal Nora.
- A fotó javításakor egyszerűen leszedem a képről. Úgyis én fogok retusálni.
YOU ARE READING
Száguldás
Teen FictionMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...