A bahreini vízválasztó -1.

50 2 1
                                    


Nora a teszthét után gőzerővel edzett az új szezonra, hogy meg tudja mutatni, hogy pontosan mit is tud. Órákon keresztül szenvedett az edzőteremben, majd akár fél napokat is eltöltött a szimulátorban. Jacob már munkamániásnak nevezte, mert nem akart kimozdulni otthonról. Majd a szezon előtti héten egy menetrendszerinti járatra felszállnak és elindulnak Bahreinbe Budapestről. Sajnos közvetlen járat nincsen, ezért Isztambulban át kell szállniuk egy másik repülőre, de a két gép között négy órát kell várakozniuk.

- Hé, nem lenne gond, ha most lenne a megbeszélés és nem a gépen? – kérdezi Jacob a VIP szobában szenvedő lánytól.

- Dehogy... Lehet, hogy így tudok majd aludni – mondja egy nagy sóhajjal, majd előveszi a laptopját és becsatlakozik az online meetingre. A csapat próbál minden percet kihasználni és még egy eligazítást tartanak, átbeszélik a pálya főbb részeit és a taktikákat is újra veszik.

Végre megérkezik a bahreini gép és elindulnak a kapuhoz. Sokak figyelmét felkeltik a csapatpólók, amiket viselnek, de próbálják őket figyelmen kívül hagyni. Jacob átnyújtja a személyzetnek a beszállókártyákat és az első osztályra kísérik őket. Nora belehuppan a kényelmes ülésbe, majd előtúrja a takaróját és a párnáját a táskájából és komfortosan elhelyezkedik. nagyon kimerítette az előző út és a várakozás, most viszont lesz egy kis ideje aludni. Jacob egész úton figyel rá és hagyja, hadd pihenjen.

Majdnem négy óra utazás után szállnak le a repülőről, ahol egy céges kocsi várja őket. Nora még mindig félálomba botorkál ki a reptérről és a lehető legrosszabb hangulatban ül be az autóba. Miranda, a sajtósa kedvesen köszön neki, de egyből észreveszi, hogy morcos kedvében van a pilótája, így inkább békén hagyja. A szállodánál azért váltanak pár szót, majd átadja neki a kulcsokat és egy emlékeztető cetlit a következő napok menetrendjéről.

A lány fáradtan lép be a szállodai szoba küszöbén, csak a cipőjét veszi, majd ruhástól az ágyra huppan. Nagyot sóhajt, végül elnyomja az álom. A telefonja csörgésére ébred és résnyire szűkült szemekkel próbálja kihalászni a zsebéből az eszközt. Rekedten beleszól, majd hümmögve válaszol, aztán nyögve feláll. Éppen a zuhany alól jön ki, mikor kopognak a szobaajtón. Jacob áll kint és egy pohár turmixot tart a kezében.

- Még nem vagy készen? – kérdezi és a lány kezébe nyomja a poharat.

- Csak pár perc. Addig ülj le – int Nora a kanapéra és visszamegy a fürdőszobába készülődni.

Tíz perccel és egy üres pohárral később mind a ketten a szálloda edzőtermébe mennek, ahol várja már őket Matte, Nora személyi edzője. Egy gyors bemelegítés után elkezdik a súlyzós edzéseket, a futást, majd szaunáznak, hogy megszokja a magas páratartalmat és a meleget. Mivel a verseny éjszakai, így át kell állniuk egy eltolt napirendre, ezért ebédidőben mennek le az étkezőbe reggelizni, egy direkt számukra kijelölt részre, hogy senki se zavarhassa őket.

Nora egy rövid sortban és trikóban érkezik meg, de a többiek még nem értek le, így az előtérben várakozik. Feltűnik neki, hogy rengeteg férfi bámulja meg, és nem csak arabok, hanem európaiak is. Ekkor jön rá, hogy valószínűleg sokan felismerték őt a hírekből. De ezen nem tud sokáig gondolkozni, mert megérkezik Günther és Jacob is. Együtt bemennek a VIP terembe, szednek a svédasztalos kínálatból és leülnek az egyik asztalhoz. Már éppen hozzá látnának, mikor egy vékony kislányhang hangzik fel az ajtóból. Egy szőke hároméves lány szalad a társaság felé, hatalmas mosollyal az arcán.

- Nona! – kiált fel megint és Norához szalad.

A versenyző feláll és a karjai közé kapja a lányt.

SzáguldásWhere stories live. Discover now