Hungaroring: újra a nyeregben 2.

17 0 0
                                    


Két órával később Nora már sokkal boldogabban beszélget a kis asztaltársaságával. Hangosan nevetnek, majd valaki felveti, ezután elmehetnének egy klubba, mert itt nem lehet kiélvezni a buli hangulatát. Így gyorsan elköszönnek a fejesektől, beállnak pár kampányfotóra, majd Nora limuzinjával egy közeli szórakozóhelyre mennek. A biztoságiőrök rohamtempóban törik előttük az utat a bejáratig, majd a VIP részlegre vezetik őket. Jacob aggódó tekintettel figyeli, ahogy a lány ereiben hatni kezd az újabb kör alkohol. De valamennyire örül is neki, mert a sok hétnyi feszültséget végre el tudja engedni és szabad tud lenni pár órára. Pár kajakozó társaságában táncol és végre önfeledten nevet.

Ennek az a következménye, hogy hajnali háromkor, mikor Jacob betámogatja Norát a lakás ajtaján, szinte ájultan dobja le az ágyra. Már kezd kimenni belőle a részegség és nyöszörögve takaródzik be. Jacob a biztoság kedvéért egy vödörrel az ágy mellett alszik el, hátha a lánynak szüksége lenne rá.

Mindkettőjük legnagyobb fájdalmára reggel hatkor megszólal az ébresztő. Nora résnyire nyitja a szemét és az elgémberedett menedzserére hunyorog, aki nagyot nyög, mikor feláll.

- Már öreg vagyok ehhez, Nora! – mondja mogorván, majd a konyhába indul.

A lány is megpróbálja követni, de az iszonyatos fejfájása jelentősen lelassítja. Mint egy zombi, csoszog ki a nappaliba és a gyógyszeres dobozból kikeresi a fájdalomcsillapítót. Egy nagy pohár vízzel beveszi, majd a kanapénak dőlve várja a hatást. Közben Jacob készít nekik egy bögre kávét és egy smoothiet, hogy pótolják a vitaminhiányukat. Mind a ketten csak ülnek és az italaikat szürcsölik. A kellemes csendet a kaputelefon zaja töri meg. Nora fáradtan felveszi és az őr szól bele.

- Hölgyem, önt keresik. Azt mondja a neve Miranda, azt hiszem... Nem túl jó az angol tudásom.

- Oh, igen, ő az egyik munkatársam, engedje fel nyugodtan.

Pár perccel később Miranda már az ajtón kopogtat. Nora az eddigi sebességével és kedvével nyitja ki és felkészül a fejmosásra.

- Szent ég! Nagyon szarul néztek ki! – viharzik be a PR-os – Na, gyorsan kapjátok össze magatokat, mert nem sokára mennünk kell!

Így Miranda vezetésével elkezdődik a reggeli készülődés. Miközben Norát a fürdőbe tereli, elmondja az aznapi programot. Így rengeteg időt spórolnak meg, ennek köszönhető, hogy fél kilencre menetre készen állnak. Nora egy baseball sapka és a lehető legsötétebb napszemüveg mögé rejti másnapos arckifejezését, de boldog, hogy végre újra kényelmes ruha van rajta. Beülnek a szponzorautóba, ami elviszi őket a pályára.

Mikor megérkeznek Jacob és Miranda társaságában megpróbálja magát áttörni a rajongók hadán. A kapu átlépése után azt reméli, hogy lesz egy kis nyugalma, de Ujvári Máté egyenesen feléjük tart.

- Nora, nem lenne gond, ha most menet közben tartanánk az eligazítást az interjúra? – kérdezi gyorsan.

- Dehogy – sóhajtja a lány.

- Köszönöm. Először is, hogy vagy? Nem nézel ki túl jól...

- Kegyetlen másnaposságom van, így lehet, hogy ma mogorva és lassú leszek.

- Oh, akkor megpróbálom rövidre fogni. – előveszi a telefonját és gyorsan átfutja – Holnap reggel lenne az interjú, nagyjából két órát fog igénybe venni. Megpróbáljuk úgy megoldani, hogy később ne kelljen megint megkérdezni téged. Plusz az egyik pályakörbejárásodnál is szeretnénk ott lenni, ha a PR-osok nem bánják.

SzáguldásHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin