A sajtóban hatalmas port kavart Nora teljesítménye. Minden platformon a sikeres női pilótáról cikkeztek, aki már az első versenyen megvillantotta tehetségét. Már a jövőjét tervezgetik, pedig csak a szezon első versenyén vannak túl. Viszont ezt a lány nagyon nehezen tudja elviselni, már átkozza magát, hogy ilyen jól teljesített, mert látja maga előtt a keserves véget, mert elvérzik a nagy elvárások miatt. Amint van lehetősége a telemetria adatokat tanulmányozza vagy szimulátorozik. Jacob persze aggódva figyeli a barátját, mert még sose látta ilyennek. Persze a kezdetek mindig nehezek voltak, főleg mikor új közegbe kerültek, de most Nora a lelket is kihajtja magából, hogy fejlődjön és a lehető legjobb állapotban legyen. Végül már nem tudja tovább nézni ezt a kínzást és az egyik legbefolyásosabb emberhez fordul, aki ki tudja rángatni a lányt ebből az állapotból.
Szerda reggel Jacob szinte kivonszolja a pihenőből a lányt, hogy a teherautók között lévő rejtett úton a Mercedes motorhomejához menjenek.
- Mit keresünk itt? – torpan meg Nora.
- Valakivel beszélned kell! – csattan fel Jacob.
- Dehogy kell! Nincs semmi bajom! Teljesen jól vagyok és most visszamegyek!
- Ha rajtam múlik, akkor nem! – vágja rá a fiú, megragadja Nora vállait és maga előtt tolva betereli az épületbe.
Felmennek az emeletre, majd bekopognak Lewis Hamilton ajtaján. Bent Lewis már várja és segítségül ott van vele George is. Jacob belöki a lányt, majd bezárja mögötte az ajtót. Az nagyot sóhajt, majd a két társa unszolására leül melléjük.
- Hallottuk, hogy az elmúlt napokban rengeteget dolgoztál.
- Igen, fejlődnöm kell.
- Ebben igazad van, de nem egészséges, ahogy most csinálod.
- De eredmények kellenek – temeti az arcát a tenyerébe Nora.
Lewis és George pár percig csendben figyelik, ahogy némán szenved.
- Tudod miért vagyunk itt mind a ketten? – kérdezi tőle Lewis.
- Nem.
- Mert mind két problémádra tudunk példát mondani a saját karrierünkből. Én pontosan tudom milyen, mikor különbözöl a többiektől és emiatt még jobban akarsz teljesíteni, hogy elismerjenek.
- Én pedig tudom, hogy félsz attól, hogy egyszerűen nem leszel elég és búcsút intenek neked. Vagy megrekedsz és nem lesz hova fejlődnöd, vagyis egyszerűen kiégsz – folytatja George.
Nora nem szól semmit, de mindannyian tudják, hogy fején találták a szöget.
- Figyelj, tudjuk, hogy nagy rajtad most a nyomás. De engedned kell belőle, mert elkezdesz hibázni és egy negatív spirálba kerülsz, ami tönkre teszi a karriered. Tudom, hogy nehéz, de próbáld meg figyelmen kívül hagyni mások, főleg a külvilág véleményét. Csak magadra és a csapatra összpontosíts, mert csak ők tudnak neked segíteni. És támogatni fognak, ha látják, hogy mindent megteszel.
- Egyébként mit mondtak a múltheti verseny után? – kérdezi tőle George.
- Boldogok voltak. Miközben én majd felrobbantam dühömben, ők örültek a jó kezdetnek.
- Vagyis a legnagyobb gondod, hogy magaddal szemben türelmetlen vagy. Engedd el magad! Így nem fogsz előre jutni, csak hátra. Most menj vissza és a megszokott edzésen kívül ne csinálj plusz munkát. Meg fogom kérdezni Jacobtól és, ha nem tartod be, akkor átmegyek és szétrúgom a segged! – nevet fel hangosan Lewis, amitől megtörik a komoly hangulat és jókedvvel válnak el egymástól.
ESTÁS LEYENDO
Száguldás
Novela JuvenilMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...