A következő két napban Nora olyan magabiztosan teljesít, mint még soha. A szabadedzéseken nagyszerűen érzi magát az autóban és ez még több önbizalommal tölti el. A csapatnak is nagyszerű a hangulata, mindenki élvezi az ausztrál légkört. Nora éppen a időmérő utáni megbeszélésről surran ki, mikor Miranda elkapja és az egyik szabad tárgyalóba vezeti.
- Van egy hatalmas hírem! – mondja suttogva, de szinte kiugrik a bőréből.
- Mi az? – kérdezi tőle Nora nagyot sóhajtva.
- Ugye ismered a Calvin Klein márkát?
- Persze. Csupa szexi modellel dolgoznak – vigyorodik el a lány.
- Nos, felkértek téged női modellnek az új sportruha és fehérnemű modellüknek – mondja szinte visítva Miranda.
- MI? – lepődik meg Nora – Engem? Na ne szórakozz, biztos csak félreértés!
- Egyáltalán nem! Itt van nálam a szerződés is. Most megyek Güntherhez és már át is küldtem Gene-nek, hogy ő is tisztában legyen vele. Csak szólni akartam előtte, hogy legyen időd feldolgozni.
Nora agyában áramszünet keletkezett és csak bámult a sajtósára.
- Miért engem akarnak?
- Mert az elmúlt hetekben, de leginkább a hétvégén te vagy a number 1 a keresési listákon. Csak úgy röpködnek a hastagek a te neveddel! Emellett gyönyörű, magabiztos és motiváló lány vagy.
- Tényleg?
- Igen. Már számítottunk hasonló felkérésre, de ilyen nagy volumenűre nem. Ez minket is meglepett, de meg kell ragadni ezt az alkalmat.
Miranda megöleli és már siet is a megbeszélésre, hogy előadja a csapatnak az ügyet. Nora holdkórosan sétál le a lépcsőn és szinte botladozva a paddockon. Annyira gondolataiba mélyed, hogy észre se veszi Pierret, aki csatlakozik hozzá.
- Miért vagy ilyen?
- Oh, észre se vettelek. Áh, semmi, csak a gondolataimba merültem.
- Történt valami?
- Most jöttem rá, hogy sokan nőként tekintenek rám.
- Ezt hogy érted? – néz rá furcsán Pierre.
- Hát, kiskorom óta fiúk között voltam és sok rossz szokást tanultam el tőlük. Sose voltak lány barátaim, így ragadt rám a tomboy név. Mindenkivel haverkodtam, de a legtöbb srácnak én inkább kishúguk voltam. De ma minden megváltozott.
- Miért?
- Lehet, hogy kapok egy modell munkát egy nagy cégnél. Te is modell vagy! Milyen?
Pierre pár percig csendben gondolkozik, majd Nora felé fordul.
- Ugye, mi az évek alatt megszoktuk, hogy mindenhol kamerák vannak és a privát életünkről is képek készülnek. Nos, ez se más tőle, csak luxus ruhákat hordasz és megmondják, hogy milyen pózba állj. Ja, meg minden nagyobb eseményre meghívnak. És kapsz pár ingyen cuccot tőlük.
- Ez nem hangzik olyan rosszul.
- Biztos jól fogsz kinézni, főleg, ha ezek az izéket leszedik a fejedről. – nevet fel.
Játékosan vállon csapja Nora, majd a motorra felakasztott sisakot óvatosan felveszi. Persze, mint az elmúlt napokban feltűnt neki, minden pasi azonnal felé fordult, ahogy beindította a motort. Pierre is elismerően bólogat, majd integet, ahogy a lány lassan kigurul az útra.
Másnap Nora első útja a dokihoz vezet, ahol egy ellenőrző vizsgálaton vesz részt. Az orvos tényleg nagyon alapos, mert nem csak lecseréli a kötést, hanem lekezeli a sérülését és hosszú percekig vizsgálgatja a sebet.
- Úgy látom, hogy szépen gyógyul. Nagy szerencséje volt, hogy nem kellett összevarrni. Most már nem fogok ilyen nagy kötést felrakni rá, csak egy egyszerű ragasztós gézlapot. Viszont így sokkal érzékenyebb lesz a feje. Itt van egy adag fájdalomcsillapító, ha a sisak miatt gondjai lennének.
- Vissza kell még ide jönnünk? – kérdezi a sarokban ücsörgő Jacob.
- Igen, a futam után mindenképpen. Meleg lesz ma és sokat fog izzadni, amitől könnyen elfertőződhet. Ezért még egyszer ki kell cserélni a kötést. De szerintem utána két nap múlva már nem is kell újat felrakni.
- Nagyon köszönöm, doktor úr. Akkor a futam után újra találkozunk!
A lány leugrik az asztalról és Jacobbal kisétálnak az épületből. Éppen arról beszélnek, hogy mi lesz az aznapi programjuk, mikor a motorhomeba belépve meglepődve veszik észre, hogy az egész csapat ott gyülekezik. A tömegből Nora mérnökei lépnek elő és egy dobozt nyújtanak át neki.
- Mi ez? – kérdezi kíváncsian a lány.
- Nyisd ki!
Óvatosan leveszi a doboz tetejét és egy utazósbögrét vesz ki belelő. A Haas logója van rányomva, Nora rajtszáma, a nulla és a #tomboy felirat. A lánynak fülig ér a szája és azonnal a bárhoz siet, ahol már a pincérlányok várnak rá. Gyorsan elmossák a bögrét és teleöntik forró kávéval. Mikor Nora belekortyol a csapat hangosan éljenzésbe tör ki.
- Azért kaptad, mert mindig elhagyod az ideiglenes bögrédet. Ezt remélhetőleg mindig magadnál fogod tartani! – lép oda hozzá Ayato.
A lány hálásan megköszöni az ajándékot az egész csapatnak és mérnökeivel visszatér a garázsba. Még utoljára tartanak egy megbeszélést és alaposan elemzik a telemetriákat. Miranda vet véget a végeláthatatlan lehetőségek készítésének, mert ideje a pilótaparádénak.
Nora nagyon utálja ezeket a programokat. Ilyenkor legszívesebben a garázsban lenne és mérnökeivel, meg a szerelőivel viccelődne, hallgatná a gépek zaját és agyban készülne a versenyre. De most itt kell ácsorognia, a kamerák kereszttüzében és magára kell erőltetnie egy hatalmas mosolyt. Ahogy végignéz a többieken, észre veszik, hogy a legtöbben pontosan úgy éreznek mint ő. Viszont valamivel jobb lesz a hangulata, mikor megtudja, hogy a nagy kamion helyett, kettesével ülnek bele egy old timer autóba. Beáll a sorba, ami éppen átmászik a célvonalnál lévő rács apró átjáróján. Egész gyorsan haladnak, de mikor ő kerül a sorra a körülötte lévők megdermednek. Az egyik szervező segítő kezet nyújt neki, amit el is fogad. A másik oldalán lévő Jacob, pedig a feje és a rács alja közé teszi a kezét, nehogy újra bevágja a sebes fejét. A lány erre csak egy szemforgatással felel és nagy lendülettel átugrik a falon. Kevin már a kocsiban ül és a sofőrrel beszélget. Nora óvatosan bemászik a hátsó ülésre és udvariasan köszön.
- Ha leveszik a cipőjüket, akkor fel is ülhetnek az ülések tetejére. Nem fogunk olyan gyorsan menni, hogy gond legyen belőle. – engedi meg nekik a tulajdonos.
Így a két Haas pilóta egymást támogatva felmászik a támlákra és onnan integetnek a közönségnek.
- Remélem nem ér ide! – motyogja az orra alatt Kevin, ahogy a riporter közeledik feléjük.
- Én is pont erre gondoltam! – nevet fel Nora.
Mind a ketten fellélegeznek, ahogy lassan elgurulnak a mikrofon előtt, követve a többieket. A hogy végigmennek a pályán nem nagyon beszélgetnek. Mind a ketten elmélyülnek a gondolataikban, miközben a közönségnek integetnek. Már majdnem körbe érnek, mikor feltámad a szél és Nora haját összeborzolja. Ez annyira nem is zavarná a lányt, ha közben nem piszkálná a feje tetején lévő sebet. Így halkan felszisszen, ahogy újabb szélroham érkezik. Kevin is észreveszi a gondot és azonnal cselekszik. Leveszi a sapkáját és óvatosan Nora fejére teszi. A lány hálásan megköszöni és megigazítja haját alatta. Nem is kell mondani, hogy később ez a videó futótűzként terjedni kezd az interneten és egy a rajongók találgatni kezdik a köztük lévő kapcsolatot. De mivel Kevin felesége bejelenti a második babájuk érkezését, így egy kedves báty-húg kapcsolatban egyeznek meg a rajongók.
YOU ARE READING
Száguldás
Teen FictionMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...