Viszont Norának itt még nincs pihenés, mert ez itt Monaco. Pár hete jelent meg a Calvin Kleinnel közös tavaszi szettje, aminek sportruházati részét vele hirdették. Most egy divatbemutatóra hívták meg az egyik szállodába, ahol idei új kollekciókat mutatják be. Miranda és már stylist órákig válogatta a ruháját, végül egy golfruhaszerűséget választottak ki, aminek hihetetlenül rövid a szoknyája. Nora az elején teljes mellszéleséggel ellenezte, de mikor megmutatták neki a többi lehetőséget, akkor egyetértett a választásukkal. Sőt, megkönnyebbült, mikor sportcipőt raktak mellé és nem magassarkút.
Szóval csütörtök este, három stylist eredményeként ott áll Nora a kidíszített szálloda előtt és mosolyogva integet a fotósokra. Közben a szeme sarkából Jacob jelzését lesi, hogy mikor tűnhet el a keselyük tekintete elől. Végre megpillantja az intést és, mint egy villám, már el is tűnik a vörösszőnyegről. Az egyik stábtag odavezeti őt a névre szóló székéhez. Még egyikőjük se volt ilyen eseményen, de Nora a háta közepére kívánja az egészet. Körülötte tökéletes alakú nők és férfiak lesik a modellek minden mozdulatát és arról beszélgetnek, hogy milyen jól néznek ki az új varrási technikák. Ezzel szemben a lány halálra unja magát és Jacob folyamatosan megböki, mikor megpróbál kényelmesen ülni a székén. Emellett viszket a feje a hajlaktól és folyamatosan rá kell szólnia magára, nehogy megdörzsölje a szemét és ezzel elkenje a sminkjét.
Egy óra kifutóbámulás után kicsit feldobja a lány hangulatát, hogy svédasztalt rendeztek be a meghívottaknak. És megkönnyebbül, hogy mindenhol sztárok, színészek vannak, mert az asztalokon diétás ételeket raktak ki. Ha ezt nem vették figyelembe, akkor hatalmas lett volna kísértés számára, mert vasárnap estig diétán van ő is. Tehát megtömi a tányérját salátával és csirkemellel, mellé egy pohár gyümölcslét választ és leül egy üres asztalhoz. Mielőtt nekilátnak, még a szemével megkeresi a menedzserét, aki az egyik riporterrel beszélget. Nyugtázza a helyzetet és elkezdi élvezni a luxus séf főztjét.
- Szabad ez a hely? – kérdezi meg tőle egy férfi hang.
A lány gyorsan megtörli a száját és a háta mögé pillant. Meglepődve veszi észre, hogy a Tottenham játékosa, Son Heungmin áll mögötte, hasonlóan nagy tányérral a kezében. Nora azonnal bólogatni kezd és odébb ül egy székkel.
- Ugye, te vagy Son Heungmin? – kérdezi félve tőle a lány, miközben lenyeli a szájában lévő falatot.
- Igen. Te, pedig Nora Abel. Örülök a találkozásnak!
- Én is. Megkönnyebbültem, hogy nem csak én éheztem meg a műsor közben – nevet zavarában a lány.
- Alig vártam, hogy vége legyen! Nem szeretem az ilyeneket – fintorodik el Sonny – Viszont vigyázz, mert ebben a szűk ruhában meg fog látszódni, hogy mennyit eszel most!
- Oh, tényleg, erre nem is gondoltam – szomorodik el Nora és óriási mennyiségű ételre néz maga előtt – De hoztam kabátot, majd azzal eltakarom a hasam – vidul fel azonnal.
A két élsportoló egymás mellett csendben eszeget, miközben a jelenlévők megvetéssel bámulnak rájuk. Hisz el se tudják képzelni, hogy ennyit és ilyen nyíltan egyenek. Miután végeztek, Sonnyék elégedetten dőlnek hátra és az üres tányérjukat bámulják.
- Hallottam, hogy most van a nagydíj...
- Igen, azért is fogadtam el ezt a meghívást. Tegnap reggel érkeztem és hétfő reggel megyek vissza Angliába. Te mikor mész vissza?
- Vasárnap terveztem, de lehet, hogy itt maradok és megnézem a világ egyik legérdekesebb versenyét.
- Szívesen várunk! Tudod, nem a nagy istállóknál vagyok. A Haas egy kicsi csapat, de sokkal barátságosabb, mint a többi. Szóval, ha szeretnél jönni, akkor a menedzserem küld neked egy VIP belépőt az egész hétvégére!
- Rendben, majd megkeresem.
Az esemény zártával mindenki elindul a szállodájába. Sorba állnak a luxusautók, de Nora egyikbe se száll be. A kabátjával a kezébe elindul a kikötőbe, hogy kiélvezze az enyhe éjszakát. A holdfényes tenger mellett sétálgat Jacobbal, de nem szólnak egymáshoz. A férfi pár napja aggódva figyeli a lányt és ezt a mai hangulata sem változtatta meg. Tudja, hogy milyen ideges és félti, nehogy valami baj legyen. A bakui nagydíj után is két napig jártak masszőrhöz, hogy a merev izmait kilazítsák. És ez még nehezebb és veszélyesebb pálya.
Ahogy ott sétálgatnak, belefutnak Ujvári Mátéba, aki kis stábjával az utolsó snitteket veszik fel a holnapi felvezetőhöz.
- Sziasztok! – köszönnek egymásnak.
- Uh, Nora, nagyon fáradtnak tűnsz...
- Igen, most voltam egy divatbemutatón, ami szerintem jobban lefárasztott, mint egy-egy verseny! – panaszkodik a lány neki.
- Mi is most végeztünk. Remélem minden rendben lesz a hétvégén, mert általában ez egy káoszos futam szokott lenni.
- Igen, mi is ebben reménykedünk – ért vele egyet Jacob – De hagyunk titeket tovább dolgozni.
A pilóta és menedzsere visszamennek a szállodába, hol a csapat szállt meg. A liftben elköszönnek egymástól és mindenki megy a saját szobájába. Nora egyből leveszi magáról ruhát és gyorsan pizsamába bújik. Még egyszer átfutja a taktikáikat, majd csak némán bámulja a plafont. Nem tudja, mi lesz vasárnap, de már most iszonyatosan merevek az izmai. És emellett még rosszul is aludt az elmúlt éjszakákon, de gyógyszert nem szedhet be rá, nehogy megzavarja a koncentrációját. Így csak bámulja a sötétben enyhén világító plafont és próbál nem gondolkodni.
A szombati időmérő borzalmasan sikerült a csapatnak, 17. és 18. helyet sikerült megszerezniük. Most volt először, hogy Nora kiesett a Q1-ben, ami eléggé megviselte az önbizalmát. Hiába beszélt vele egy órán keresztül Günther, nem sikerült magát gatyába ráznia. Visszatért a hatalmas bögre kávéjához, amit az elmúlt versenyeken hanyagolt. Ez mindenkit megrémisztett a csapatnál, mert egyik versenyzőjük se volt túl bizakodó az autóval kapcsolatban.
Vasárnap a házak tövében felrajzolt griden már kint állnak az utók és a legtöbb pilóta már az autóban ül.
- Nora, minden rendben? – kérdezi a rádión Ayato.
- Igen, de nem lesz könnyű innen előzni.
- Figyelj már hat versennyi tapasztalatod van. Menni fog, csak koncentrálnod kell.
YOU ARE READING
Száguldás
Teen FictionMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...