Nora Abel már nagyon régóta felkeltette az emberek figyelmét. A karrierje a Formula 3-ban indult be, mikor a Ferrari junior pilótája lett. Sikerült tovább jutnia a Formula 2-be, ahol a második évben sikerült elnyernie a dobogó második fokát. De a pletykáknak is gyakran főszereplője volt, mert körülbelül egy évig járt a motoGP-ben versenyző Marc Márquezzel, aki hét évvel volt nála idősebb. Mivel gyerekkora óta férfias sportágban versenyzett, így mindig is jól kijött a másik nemmel, amit a korábbi versenytársai is gyakran kiemeltek. Emellett előszeretettel osztotta meg saját véleményét a sajtóval és elhíresült a mindent megmutató mimikájával, amivel tökéletesen ki tudta fejezni a gondolatait, nem kellettek hozzá szavak.
Így teljesen természetes, hogy a sajtó a Formula 1-es debütálásan bejelentésekor kételkedve fogadta Günther Steiner döntését. Bár a magyar pilóta nagyon tehetséges, mégis nagyon nehéz kordában tartani. De Steinertől már megszokta a nagyközönség, hogy szeret kockáztatni.
Nora hivatalosan a teszthétvégén jelent meg a Haas színeiben. Mindenki árgus szemekkel figyelte minden mozdulatát. Természetesen a csapat vigyázott, hogy semmilyen probléma ne legyen. Még az új autók bemutatóján is minimálisan szerepelt, nehogy gond legyen.
A szahíri pályán igazán nagy szenzációnak számítanak az újoncok; és a riporterek letáboroznak a kapuknál, hogy az első lépéseket lencsevégre kapják. Nora a Haas egyik sajtósával érkezik egy autóban és útközben gyors eligazításban van része. Izgatottan száll ki, mert nincs hozzászokva a nagy felhajtáshoz. Átveszi az új belépőkártyáját és Miranda társaságában elindul a belépőkapuk felé. Kedvesen rámosolyog a biztonsági őrökre, majd lecsippantja a kártyát és máris beléphet. Elégedettség fut át rajta, mert hosszú évek óta álmodozott már erről és rengeteg nehézségen ment át, hogy eljusson idáig. Nehéz napjain elgondolkozott, hogy hány emberrel utáltatta meg magát, csak azért mert ebben a sportban önzőnek kell lenni. Nem lehetett mindig csapatjátékos, mert akkor sose jutott volna el ide. Sokszor eszébe jutnak a negatív kommentek, melyek végigkísérték a karrierjét. Például, ilyennek számított, mikor kiderült Marckal való kapcsolata. Sokan tökéletes párnak mondták őket, mert mind a ketten törtető típusok, hatalmas egóval rendelkeznek és ezt a sportban élik ki igazán. Aztán megszólták, mikor az F2-be lépett, hogy csak a kapcsolata miatt került be és semmi tehetsége nincsen. De reméli, hogy most ezzel a debütálással végre befogja a szurkálódók száját. Igazából Günther Steiner volt az első, aki azt mondta neki, hogy tehetséges. Olyan jól eset ez a dicséret számára, hogy majdnem elsírta magát tőle.
Nora megigazítja a csapat egyenpólóját, majd elégedett mosolyt villant az újságírók felé és elsétál Mirandával a motorhomehoz. Bent mindenki boldogan fogadja, gratulálnak neki. Bár már többször is találkoztak a központban és sok mindenben együtt dolgoztak, de mégis csak ez számít az első napnak. Günther is nagy mosollyal az arcán köszönti az új pilótáját, sőt egy viccet is elejt.
- Nora, átküldték a múltkori fotózás képeit, ha szeretnéd most megnézhetjük. – szól közbe Miranda.
- Igen, kíváncsi vagyok! – lelkesül be a lány.
Mind a hárman felmennek a tárgyalóba és Miranda kikeresi a pár perce elküldött képeket. Nora pár nappal ezelőtt vett részt egy amerikai ruhamárka promóciójában, amihez modellt állt. Ezek a képek kerülnek most ki a kivetítőre és a jelenlévők elámulva néznek a 23 éves lányra.
- Egyáltalán nem vagy tomboy! – veregeti meg a vállát Steiner.
De ez miért derítette fel a társaságot? Az elmúlt években sokszor lehetett hallani az alsóbb kategóriákban versenyző nőkről, hogy elférfiasodnak. Őket nevezték tomboynak, mert ritkán viseltek nőies ruhákat, magassarkút; inkább farmert, pólót és sportcipőt hordtak, hisz ez volt a legpraktikusabb a versenyhétvégék alatt. Nos, a tomboy kategória győztese Nora Abel volt, aki a nem éppen visszafogott személyisége és véleménynyilvánítása miatt kapta meg ezt a címet. De most ez a fotósorozat megmutatja nőies oldalát is, bár több sportautó mellett pózol, mégis igazán szexi ruhákat visel.
YOU ARE READING
Száguldás
Teen FictionMi történne az F1-es világgal, ha már nem csak a férfiak uralnák, hanem bekerülne közéjük egy női pilóta is? Vajon milyen nehézségekkel kellene megküzdenie? Nehezebb lenne neki, mint a többieknek? Van jövője ebben a sportágban? Ez a könyv egy ilyen...