פרק מס' 16

4.8K 284 24
                                    

לא הצלחתי להירדם, המחשבות הרגו אותי. לא הפסקתי לחשוב על כל מה שקרה, העברתי את כל הלילה בהילוך איטי בראש. במה אני משחקת פה? באיזה שהוא שלב, מרוב מחשבות שהעמיסו עליי כבר נרדמתי.

"בוקר טוב" הופעתי בקפטריה של הקולג'. קים ואדם כבר ישבו בשולחנות מחוץ לקפיטריה עם שלוש כוסות קפה גדולות. מזג האוויר נעים, כאילו בישר לי שהיום הולך להיות בסדר, בלי דרמות מיותרות. ככה לפחות אני מקווה. "יגיע בוקר שבו את סוף סוף תחייכי?!" אדם מעיר בצחוק. "מקווה שביום מן הימים" אני מחייכת אליו ומחבקת אותו, ולאחר מכן גם את קים שמסתכלת עליי בפרצוף מודאג. "מה קורה?" היא שואלת. "הכנסתי את עצמי לצרה צרורה" אני עונה מבויישת ומתיישבת על יד אדם. אני מרגישה מגעילה, זולה ומפגרת. איך נישקתי ככה את נייט, החבר הכי טוב שלי, הידיד נפש שלי שבלעדיו אני אבודה? גרמתי לו לרצות אותי בחזרה, במובן הפיזי כמובן. "זה הסוף לידידות שלנו" אני נאנחת בעצב לאחר שסיפרתי להם את אירועי אמש. הם התבוננו בי בפה פעור. "תמיד ידעתי שזה יקרה בסוף" אדם נשען אחורה על הכיסא ושם את ידיו מאחורי הראש. "רואים שיש בינכם משהו עצום שאתם אפילו לא מודעים אליו" הוא מוסיף וגורם לי להרהר על זה. "מה אני עושה עכשיו?" אני שואלת בחוסר אונים. "את צריכה לדבר איתו על זה.. אם את לא רוצה אותו אז תסגרו את הסיפור ותתפללי שזה יחלוף עם הזמן ותהיו בסדר. או אפשרות שנייה, את יכולה דווקא כן לקחת את הצעד הזה קדימה. אומנם הוא לא ידוע כבחור שמתחייב אבל הוא בחור טוב, ואני בטוחה שדווקא את תצליחי ליישב אותו כמו שצריך והוא לא ירצה להביט באף אחת אחרת לעולם" דבריה גורמים לי לבהלה ולאדם לצחוק יחד איתה. "את רצינית איתי?" אני שואלת כלא מאמינה. "הכי רצינית שיש. את פחדנית מיה! אני תמיד אומרת לך את זה! את חייבת לקחת סיכון" היא נוזפת בי. "אין מה לקחת סיכון. זה נייט.. הוא אוהב אותי אבל לא בצורה הזו. כרגע זה סתם מלהיב אותו, כי הוא מת על הדברים האלה. זה יגמר מהר בדיוק כמו שזה התחיל. אחרי דבר כזה, כלום לא ישאר מהחברות בינינו!" לגמתי מההפוך הרותח שלי והדלקתי מיד סיגריה. "ומה עם מייק?" קים שואלת ואדם מביט בנו כמו יו יו, לא מבין דבר. "חשבתי שאת כבר לא בסיפור של הבן זונה הזה" אדם מעקם את פיו. "אני יודעת.. אבל הייתה לי מעידה קטנה" אני עונה בשקט. "את לא רצינית" אדם מתפרץ שוב. "מה? אמרתי לכם שאני מתוסבכת מאוד. ואמרתי לכם שהסיפור עם נייט מורכב, כי לי יש גם את מייק ולו יש את אבלין" כיביתי את הסיגריה וקברתי את ראשי בין ידיי. "אל תדאגי אהובה. הכל יסתדר! את רק צריכה לעשות לעצמך קצת סדר בראש. אני בטוחה שמה שתרצי ותחליטי יקרה, נייט חולה לך על התחת" קים מלטפת את גבי ומנסה לעודד אותי. "ברור שהכל יסתדר. אל תחמירי עם עצמך יותר מדיי. דברים כאלה קורים" אדם מצטרף גם הוא לעידוד ומושך אותי לחיבוק חם ואוהב. "תודה" אני מודה להם במבט מוקיר, הם מחייכים בתגובה. "קדימה, בואו נלך שלא נאחר" אדם אומר לאחר כמה רגעים. אנחנו קמים ומתקדמים לעבר הבניין שבו היה צריך להתקיים השיעור שלנו. איך בכלל אצליח להתרכז עכשיו בשיעור?

Over YouWhere stories live. Discover now