פרק מס' 5

6.6K 343 5
                                    

"מה את חושבת עליו?" קייט שואלת תוך כדי שהיא מחייכת חיוך גדול וסקרן. "טוב, אין ספק שהוא חתיך" אני אומרת במבט שובב "והוא מדהים!" אני מוסיפה וקייט מתחילה להתרגש כמו ילדה קטנה. "איזה יופי, כי זה בדיוק מה שהוא חושב עלייך" קייט מעדכנת אותי וגורמת לי להיות מרוצה. בן היה צריך לעזוב מוקדם, בגלל חברים שלו. הוא נישק אותי לפני שעזב, זו הייתה נשיקה מדהימה. אומנם לא כמו שהייתה לי עם מייק, אבל היא הייתה מאוד מוצלחת. 

התיישבתי על יד מקס, לא לפני שהחלפתי מבטים משועשעים עם ג'ני שהייתה בצד עם שון. "נו אז איך הבן הזה?" הוא מתעניין, אני שמחה לדעת שכולם כבר ראו ושמעו עליו. "מההיכרות הקצרה שלי איתו, הוא מקסים" אני מחייכת בחולמנות. מייק מצטרף אלינו, לבד. אני תוהה איפה הבחורה שהייתה איתו. הוא שקט באופן חריג, לא אומר מילה והעיניים שלו לא משדרות לי שום דבר. אני בוהה בו ארוכות. פאק, איך נפלתי ככה?!

"מה יש לך אחי?" מקס שואל אותו וטופח על כתפו. "כלום, הכל בסדר גבר" הוא עונה לו בקול שקט ומעביר אליי את מבטו. אנחנו מביטים אחד על השנייה, הוא עם העיניים הכחולות שלו - קר כמו קרח, ואני עם העיניים הירוקות שלי שמשדרות חום וה' יודע במה הן עוד מסגירות אותי. "הוא הלך?" הוא שואל לבסוף, באותו טון שקט. "כן" אני עונה ומנסה להתחמק ממבטו. "הוא נראה בחור טוב" הוא אומר ואני כמעט נחנקת. מה הוא אומר.. פתאום הוא נראה לו בחור טוב?! אני לא מבינה אותו. הוא משדר שהוא רוצה, ואז הוא לא רוצה. מה הפאקינג קטע שלו?! "אתה חושב?" אני שואלת ומרימה גבה. מקס נאנח לאחר שהעביר את מבטו ממני למייק מספר פעמים ולבסוף התייאש, קם והלך. "כן.. את בחורה טובה, מגיע לך מישהו כזה" הוא עונה והעיניים שלו פתאום כבר לא נראות לי כמו שני קרחונים, הם נמסו ונראות מלאות בחום. אני יכולה לשקוע בעיניים שלו שעות. הוא לא מוריד אותן ממני לשנייה, ואני מחליטה לשחק איתו בחזרה את המשחק הזה. לא אראה לו עד כמה הביטחון העצמי שלי צונח לרצפה כשהוא נמצא לידי. "ואתה מגדיר את עצמך כבחור לא טוב?" אני שואלת בעניין. "מיה, אל תכנסי לזה. אני חרא של בן אדם, אני נשבע לך שאת לא רוצה להיכנס איתי לשום דבר" הוא חותך אותי עם המילים שלו. "ואני יודע שפספסתי זיון טוב" הוא מוסיף וחיוך קטן מפציע בין שפתיו. "אל תדאג, אני לא נכנסת איתך לשום דבר" אני נאנחת. הוא מטריף אותי עם המילים האלה. הייתי מתה שיגע בי, גם אם זה לא משהו שיחזיק מעמד הרבה זמן. אני מרגישה שאני מאבדת את עצמי עם התחושות והרגשות האלה שמתעוררות בתוכי. "אולי תהיה נחמד ותביא לי משהו לשתות?" אני מעבירה נושא, שואלת אותו בחיוך קטן. "בטח, בכייף" הוא קם בזריזות אל עבר הבר. "את מיה?" מתיישבת על ידי הבחורה שהייתה עם מייק קודם. באמת תהיתי לאן היא נעלמה. נראה שהיא התפכחה מעט ממה שנראתה קודם כשנמרחה עליו. "כן, אני מיה" אני עונה בטון לא ברור. לא הבנתי מאיפה היא נחתה עליי פתאום. מה היא רוצה? שננהל שיחת חולין? כי זה לא יקרה. 

Over YouWhere stories live. Discover now