פרק 43 - פרק אחרון

3K 280 136
                                    

הלילה הזה הוא בין הלילות הכי עמוסים בבר שחוויתי בחודשים האחרונים. למרות שאני עובדת ללא הפסקה, בלי רגע אחד של שקט, או הפסקת סיגרייה מאז שהגעתי לפה הערב - האווירה שיש פה הלילה שווה את הכל. אולי זה המצב רוח הטוב שלי, או שזו המוזיקה הטובה שמושמעת ברקע או אולי זה בכלל לראות את כל תחרויות השתייה המגוחכות שעושים הצעירים, למרות שכמה שעות לאחר מכן הם כבר מתנהגים כמו סמרטוטים ומקיאים את נשמתם בכל פינה. לזה התרגלתי. הבחורים שמתיישבים על הבר ומפלרטטים איתי הלילה הם מאוד נחמדים, והם דיי מעבירים לי את הזמן. בעוד אני רוכנת מעט על הבר, לשמוע את מה שאומר אחד הלקוחות שלי אני מסיטה את מבטי מעט שמאלה ורואה את מייק שמחייך חיוך כובש, עיניו הכחולות מנצנצות כשהוא בוהה בי, מרים גבה בשעשוע ומחכה.. באופן מיידי החיוך מתפשט על פניי. "אני יכול לגנוב לרגע את תשומת הלב של הברמנית הכי מדהימה והכי סקסית בעולם הזה?" הוא שואל בקול חזק, ומושך אותי לנשיקה תובענית לעיני כולם. למרות ההרגשה המדהימה של שפתיו על שפתיי, ושל לשונו בתוך פי אני עוצרת אותו. "הבנו את הנקודה שלך, אדון קנאי. עכשיו כולם יודעים שאני שלך" צחקתי, מנידה את ראשי וממשיכה אל הלקוח הבא שממתין. מייק חייך בשביעות רצון, מביט בכל הגברים שלא הפסיקו לפלרטט איתי מהשנייה שהגיעו לכאן, במבט של ניצחון. חלקם כועסים וחלקם זורקים לו הערות בסגנון של "שיחקת אותה גבר".

לאחר שאני מסיימת את הלילה, בקושי עומדת על רגליי אני יוצאת עם מייק החוצה ואנחנו מתיישבים על המדרכה. הוא מושיב אותי על ברכיו, ולאחר נשיקה ארוכה ורכה ממנו אנחנו מדליקים סיגרייה. "למה אתה פה הלילה ולא במיטה שלך, ישן?" אני שואלת נשענת על החזה שלו, גורמת לריחו הטוב לחדור לאפי. זה לא שאני לא אוהבת את זה שהוא העביר איתי את המשמרת, להפך התרגשתי לראות בכל פעם את עיניו מתבוננות בי בהערצה. התגובות שלו כשהתחילו איתי או פלירטטו איתי לא גרמו לו לנהוג בכעס כמו פעם, אלא להפך הוא עשה את זה בצורה כ"כ יפה ואלגנטית שנמסתי ממנו. אני אשקר אם אגיד שלראות את כל הבחורות סביבו, מנסות את מזלן לא עיצבן אותי. אבל הוא יצא מזה בהצלחה. "כי אני לא יכול לישון בלעדייך" הוא עונה בשקט, מעביר את ידו הפנוייה על פניי, מלטף את שפתיי. "אנחנו שנה יחד היום" הוא אומר בחיוך עייף. "כנגד כל הסיכויים" הוא מוסיף וצוחק. "שנה שבכל יום שעבר ממנה התאהבתי בך יותר, עדיין.." אני אומרת מביטה בעיניו, ואז בשפתיו, עדיין לא מאמינה שזה הגבר שלי, שזכיתי בו. "את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אני כ"כ אוהב אותך" הוא ממלמל שנייה לפני שהוא מסובב אותי לשבת עליו כשרגליי מונחות משני צדדיו, מנשק אותי בלהט, מעביר בי זרמים בכל הגוף. ידו גולשת על גופי, מלטפת. אני מרגישה אותו קשה מתחתיי, ולפני שאני מאבדת שליטה ממש פה, על המדרכה, אני עוצרת. "בוא נלך אליי" אני מתחננת אליו, עדיין להוטה בעוד הוא מביט בי במבט רציני, מגורה. עיניו הפכו להיות כהות יותר. הוא אוחז בישבני ומתרומם מהמדרכה, רץ אל האוטו שלו שלא חונה רחוק וגורם לי לפרוץ בצחוק גדול.

Over YouWhere stories live. Discover now