פרק 40

2.2K 215 38
                                    

הרגשתי כאילו הראש שלי נמצא בתוך אמבטיית מים, והאוזניים שלי שומעות את הכל באופן מעומעם. העיניים שלי פיזזו מצד לצד, וכססתי את הציפורניים שלי בעצבנות. כל רגע שעבר, גרם לי לתהות מה לעזאזל נאמר בשיחה הזאת שלהם! מלודי חייכה בשביעות רצון, ורק עיצבנה אותי יותר. נעצתי את עיניי בעינייה המכווצות מחיוך, וברגע שהיא ראתה את המבט שעל פניי, החיוך הענק שהיה על פניה נעלם והיא כמו התכווצה במקומה. ראיתי את מקס שמסתכל עלינו בתורות, המבט שלו הצליח להרגיע אותי ללא מילים. אני יודעת שמייק שלי, הוא תמיד היה שלי.. למרות כל הבחורות האחרות איתן היה משתעשע, אני ידעתי שאני היחידה שיכולה להישאר איתו בסוף הלילה! הייתי נותנת מיליון דולר אם היה לי, בשביל לדעת מה הוא כן מרגיש אל אווה ומה מתרחש שם עכשיו.

מייק

רק מלהביט בעיניים המאושרות שלה, ובחיוך העדין שעל פניה, הרגשתי בן זונה. ידעתי שאני הולך לשבור את הלב שלה לרסיסים. אבל עוד ידעתי שאם זו בחירה בין הלב שלה ללב של מיה, אני רוצה את של מיה. מהרגע הראשון שראיתי אותה רציתי אותה. את העיניים הירוקות שלה עם הריסים הארוכות שמשגעות אותי - מצד אחד הן תמימות ומצד שני נועזות וחצופות. הגוף שלה שמספיק לי רק להביט עליו לרגע אחד בשביל שהזין שלי יעמוד כמו תורן, והלב הטהור שלה. היא הצילחה להקסים אותי והיא הצליחה לשבות את הלב שלי תקופה קצרצרה אחרי שהכרנו. כמובן שהייתי בן זונה מניאק, ועשיתי לה חיים קשים, כמו שאני עושה לכולם. אבל אני חושב שהיא הצליחה להסיר ממני את כל השדים והרוחות שרדפו אותי, וסוף סוף קיבלה את כל כולי, כמו שמגיע לה! כשהיא חזרה לנייט, הרגשתי שהלב שלי מתמוטט, מעולם לא הרגשתי משהו דומה לזה. כשראיתי את הכאב שהזין הזה גרם לה ואת הדמעות השבריריות שלה הבנתי שיותר חשוב לי שתהיה מאושרת, גם אם זה לא איתי. כל הדרכים, אחרי תקופה כ"כ ארוכה, הובילנו אותנו להיות יחד. ואני לא הולך להיות זה שיהרוס את זה, ובטח שלא אתן לאף אחד אחר לעשות את זה.

היא שילבה את הידיים שלה בשלי, והרגשתי את ההתרגשות שלה כשהובלתי אותה לפינה שקטה, מעט רחוקה מהמועדון. "בואי תשבי" פיניתי לה מקום נקי על מדרגה קטנה שמצאנו. היא התיישבה והסתכלה עליי בעיניים גדולות ותמימות, אני אשקר אם אגיד שהן לא משפיעות עליי בכלל. נשמתי עמוק והדלקתי לעצמי סיגריה. "אני יודע שזה מפריע לך, אז אני מצטער מראש" הסתכלתי עלייה במבט מצטער, והיא מרוב אהבה הינהנה ולחשה "זה בסדר, זה לא מפריע לי" עינייה נצצו קצת. שאפתי שאכטה ארוכה מהסיגריה ולא ידעתי אפילו מאיפה להתחיל. "אווה" מילמלתי, אני אלוף בדברים האלה.. בשיחות האלה לבחורות.. אבל משום מה איתה זה לא כמו עם כולן, היא כן חשובה לי! היא חייכה. היא לא מנחשת אפילו על מה השיחה הזאת הולכת להיות? פרעתי מעט מהשיער שלי כמו שאני עושה כשאני עצבני ושוב נשמתי עמוק. "אני יודע מה את מרגישה אליי, ואת יודעת שאני מרגיש אלייך המון דברים שאני אפילו לא יודע איך להסביר אותם" התחלתי, זה חייב להעשות כבר, אני בטוח שמיה יושבת על קוצים ורק מחכה שאבוא ואגיד לה שזה מבוצע. אני והיא מעולם לא זכינו להיות זוג נורמלי, רגיל. חוץ מזה שאני מת בעצמי שכבר נוכל להיות נורמליים. "אני אוהבת אותך" היא מילמלה, מובכת ומעט אדומה, היא נעמדה מולי ומשכה אותי אלייה. לא ידעתי אפילו מה היא מנסה לעשות, זה לא מתאים לה. השתייה הלילה מוציאה ממנה צדדים שלא הכרתי, ואולי בזמן אחר זה היה משעשע אותי. אבל ממש לא הלילה!

Over YouWhere stories live. Discover now