פרק 25

2.6K 223 35
                                    

"פאק" סיננתי לעצמי בהלם. הגילוי של נייט על יד הבר גם ככה גרם לי לבהלה, אבל הבחורה שהייתה איתו רק הגדילה את הכאב שלי ועכשיו גם את הכעס שבער בכל גופי. רציתי לבכות ולתת לעצמי להתפרק ולהישבר ממש כאן, אך לא יכולתי להרשות את זה לעצמי, יותר נכון האגו שלי לא איפשר לי. אליס שהבחינה בו לפתע גם כן התרוממה מכתפי, הסתכלה עליי בעיניים מכווצות ואז עינייה התמלאו כעס. "תפסיקי להסתכל עליו, שלא תעיזי לבכות בגללו" היא הזהירה אותי. "אנחנו שותות עוד קצת והולכות להנות. שמעת אותי?" היא ניערה אותי חזק ואחזה בכתפיי. "כן.." גמגמתי, עדיין בהיתי בו, כמו מזוכיסטית עקבתי אחר התנועות של הידיים שלו ששוטטו במורד גופה של הבחורה, ועל פיו שריפרף בכל פעם על פיה ועל צווארה. "אליס.. אני לא רוצה את הכאב הזה יותר" הבטתי בה כשדמעות עומדות בעיניי, ואני נאבקת בהן שלא יזלגו וימרחו את האיפור שלי וייבישו אותי מול האנשים. "אהובה שלי" היא הסתכלה עליי בעצב. "היית מעולה עד עכשיו.. אני יודעת שקשה לך ואני מעריכה את המאמצים שלך. בואי לא ניתן לו להרוס את זה" היא עודדה אותי ועטפה אותי לחיבוק חזק, בעוד אני נושמת עמוק ומסיטה את עיניי מהכיוון שלו. "תשבי פה, אני הולכת להריץ את מייק שיביא לנו עוד משקאות" היא חייכה, קרצה לי ותפסה את מייק שרקד עם מישהי. היא העבירה איתו כמה מילים ואז עיניו הביטו בי, יכולתי לראות את עיניו הגדולות מנצנצות ונמצאות בסערת רגשות. הוא עזב את הבחורה, כנראה בהתנצלות היות ורכן אל אוזנה ואז בחיוך האופייני לו פנה לבר הקרוב. נלחמתי עם עצמי.. אני רוצה שנייט יראה אותי? או שאני לא רוצה שיראה אותי? הדלקתי סיגריה ומקס התיישב על ידי כשהוא פורש את ידו על הכתף שלי ומחבק אותי אליו. "התעייפת?" שאלתי אותו בחיוך. "אני לא מבין אתכן בנות.. אתן מוזרות" הוא אמר מבולבל ולקח ממני את הסיגריה מבלי להוסיף דבר. פרצתי בצחוק. אני חולה על מקס, הוא בחור מצחיק. אני לא מבינה איך זה שבכל פעם הוא מתמרמר על מישהי אחרת, הוא נראה טוב, מעט מתוסבך אבל מצחיק בטירוף. במקום שהוא ישגע בנות, הבנות משגעות אותו ואז הוא משגע אותנו. הדלקתי לעצמי סיגריה נוספת והסתכלתי עליו מחכה שיפרוק מליבו מטענים, גם כדי שאוכל לעזור לו וגם כדי שאעסיק את עצמי מהמחשבה על נייט שבעוד שנייה תהרוג אותי.

"תשחרר" מייק הדף את מקס שעדיין חיבק אותי ובכה על הכתף שלי עד כמה מתוסכל הוא שבחורה בשם אוליביה מתעללת בו. למרות שריחמתי עליו לא יכולתי שלא לצחוק. כולם הגיעו לשולחן והרימו צ'ייסרים לכבוד שון, שלחייו הסמיקו קלות מכל תשומת הלב שקיבל. קלטתי שאני עוד לא בירכתי אותו. נעמדתי ורכנתי לאוזנו, על מנת לא לגרום לו לאי נוחות. "לבחור שעושה את החברה שלי הכי מאושרת בעולם! אני מאחלת לך בריאות, הצלחה, אושר ואהבה אינסופית עם ג'ני. תשאר בדיוק כמו שאתה. תודה על כל התקופה האחרונה, אתה חבר טוב ואני חייבת לך בגדול" חיבקתי אותו והוא חיזק את החיבוק ולא הרפה. "את חשובה לי לא פחות ממה שאת חשובה לג'ני. עשיתי את זה באהבה ענקית" הוא נאנח קלות, כאילו נאבק עם עצמו אם להגיד משהו או לוותר אך לבסוף הוא הרפה ממני והתבונן בעיניי "אני יודע שראית אותו מיה.. אני לא רוצה לראות אותך מתבודדת. אנחנו פה בשבילך! תנסי לא לתת לזה להשפיע עלייך הלילה. תהני ותאחזי במייק, הוא באמת דואג לך" הוא נשק לי על המצח וחייך אליי חיוך מודאג. חייכתי אליו חיוך קטן בחזרה, לא רוצה שיתחיל לדאוג עכשיו בחגיגת יום ההולדת שלו. רציתי לחפש את נייט בעיניי, רק בשביל להביט בו שוב פעם. התגעגעתי אליו. אבל במחשבה שנייה אני לא רוצה להכאיב לעצמי. הרמתי צ'ייסר נוסף שלקחתי ממגש חדש שחבר של שון הביא. "לחיי.. החופש" הרמתי איתו את הצ'ייסר בקריצה ושתיתי את כל התכולה שלו. הוא סרק את גופי ואז הביט בעיניי בממזריות. "עוף מפה אוליבר" מייק נעמד מולו במבט כועס, הוא הרים את ידיו כמוותר והלך לא לפני שחייך אליי. "אתה לא חייב להיות כזה גס רוח" הערתי למייק שעדיין כעס. "מה את אומרת.." הוא אמר בציניות והסתכל עליי כועס יותר. "את לא מעיפה אותם ממך.. אם אני לא אהיה גס רוח את תמשיכי בפלירטוטים המעצבנים שלך ואני לא רוצה לדעת איפה זה יגמר" הוא אמר מעביר יד בזהירות בשיערו על מנת לא לבלגן אותו יותר מדיי. "אני שיכור ואתם סתם מעצבנת" הוא סינן. "חשבת על זה שאולי אני רוצה להמשיך בזה ולא לרצות לדעת איפה זה יגמר?!" אמרתי לא מביעה שום הבעה בעיניי. רציתי בסך הכל לעצבן אותו קצת עם התגובות שלי. הוא מגזים ואני דיי אוהבת את זה, אבל אני חייבת להראות לו שהוא לא יכול לשלוט בחיים שלי. "אני פה, אם זה מה שאת רוצה.. אני מלא בהפתעות. בכל פעם תמצאי את עצמך איתי, במקום אחר" הוא אמר בנינוחות וקרץ לי. "אתה מטורף" צחקתי ונשענתי על החזה שלו כשהוא מלטף את ראשי. "מטורף, כי את הפכת אותי לכזה" הוא אמר, רגוע יותר. "ראית את הבן זונה?" הוא שאל לאחר כמה רגעים. הבטתי בכל האנשים הרוקדים, רציתי להצטרף אליהם. "כן ראיתי" עניתי וליטפתי את הזרוע של מייק, מציירת עיגולים, לבבות ועוד כל מיני צורות לא מוכרות. "ו..?" הוא שאל. "ו.. מה?! אין ו.." התעצבנתי והתרחקתי מהחזה שלו. הדלקתי סיגריה נוספת, הייתי שיכורה יותר ממנו! אם אני לא אעשה משהו שיעיף אותי באוויר, אני אגמור את הלילה בחיבוק עם האסלה ובבכי.

Over YouWhere stories live. Discover now