פילסתי את דרכי בין האנשים, לאחר שנשמתי אוויר צח מחוץ למועדון וחזרתי אליו. התיישבתי במקומי על הכורסאות שסודרו בצורת ח'' כששולחן קטן ניצב באמצע. כולם כבר ישבו שם. הבנים דאגו להזמין שתייה, אבל המחשבה שאשתה קצת יותר מדיי הפחידה אותי. רציתי להישאר ערנית, לוודא שמה שלא צריך לקרות, לא קורה! הסתכלתי על מייק שפרץ בצחוק אחרי שיחה בין הבנים. היה לו חיוך מושלם, ועיניו הכחולות נצצו. הוא גרם לי לחייך בעצמי. "הכל בסדר?" קייט שאלה בדאגה וליטפה את גבי. "בטח" חייכתי אליה, לא רציתי שמישהו ידאג לי היום. המטרה היא שכולם יהנו. אווה ישבה מצדו השני של מייק, וצחקה איתו, הרגשתי צביטה. הרגשתי מטורפת וקנאית, אבל באמת שלא יכולתי לשלוט בזה. "שהלילה הזה יעבור בלי דרמות, בבקשה" מילמלתי והרמתי צ'ייסר עם עצמי. המבטים של כולם היו מופנים אליי, כנראה שהם חיכו רק לי כדי להרים את הכוסות שלהם. "סליחה, הייתי צמאה" חייכתי אליהם במבוכה. העיניים הבוחנות של מייק הסתכלו עליי בבלבול, והחזרתי לו מבט רגוע ומלא בביטחון, אני בסדר. במהלך העשרים דקות הבאות, ניסיתי להתנהג כרגיל אבל לא הצלחתי. הייתי על קוצים, רציתי רק שהלילה הזה יגמר. כשנעמדתי הראש שלי הסתחרר טיפה מהשתייה, אני מטורפת על ההרגשה הזו. מייק אחז במותניי ורכן אל אוזני, הבל הפה שלו על האזור גרם לי להתכווץ כולי. הריח המשכר שלו התערבב עם מעט שתייה וסיגריות. אהבתי את את הרגעים האלה שהיה שותה מעט והפגין את הרגשות שלו יותר קצת יותר מהרגיל. "את יפהפייה" הוא אמר לאוזני ואז הביט בעיניי. העיניים שלו היו יפהפיות, גם באורות המעומעמים. עיניי עברו מעיניו לשפתיו והוא עצם את עיניו בכאב כשראה שעיניי מסתכלות על שפתיו בתאווה. "אל תעשי לי את זה" הוא אמר מחבק אותי שוב פעם, מרחיק מעיניי את פניו היפות. "אני מת לנשק אותך" המילים שלו גרמו לי לרעוד, וגרמו לי לבעור בכל הגוף. כשעיניי נתקלו בעיניה של אווה שיחררתי אותו בחיוך מזויף. "תשמור לי ריקוד" אמרתי לו בקריצה וליטפתי את הלחי שלו. הוא אחז באצבעות שלי שהיו על פניו ואז קירב אותן אל פיו, הוא נישק אותן באיטיות ואז שיחרר אותן. לא היה לי אכפת שאווה רואה את זה. נמסתי מההתנהגות שלו אליי בימים האחרונים. התרחקתי ממנו כל עוד אני בשליטה.
לאחר זמן מה הרשתי לעצמי להשתחרר מעט מהלחץ שאחז בי, השתייה עזרה בכך. הרגשתי כאילו אני בגן ילדים, חשתי שאני ואווה בנינו חומות שמפרידות בינינו. אליס הגיעה באיחור, אבל העיקר שהגיעה. בגלל שקייט ואנדרו היו צמודים אחד לשנייה וכך גם שון וג'ני, לא רציתי להפריע להם יותר מדיי ולכן שמחתי שהיא סוף סוף הגיעה. לא היה לי כ"כ על מה לדבר עם אווה ומולדי. סיפרתי לה בקצרה את כל מה שקרה במהלך הלילה והיא הסתכלה על אווה במבט שטני. "אני לא אוהבת אותה. היא לא כזו תמימה מסתבר" היא אמרה בעיניים מכווצות כשבהתה בה וגרמה לי לפרוץ בצחוק. "היא לא באמת אשמה.." ניסיתי להרגיע אותה והרמתי איתה צ'ייסר. השתייה החמה בערה בגרוני ונתנה לי זריקת אנרגייה נוספת. הדלקתי סיגריה ונשענתי על הכתף של אליס, שבהתה בנקודה מסויימת ונמצאה עמוק במחשבות המעיקות שלה. "מה יש לך?" שאלתי אותה בצעקה אל האוזן שלה, ועוררתי אותה. "כלום, זה סתם" היא ניסתה להתנער, אבל אני ממש לא אתן לה! פנייה היו נראות מודאגות, ועינייה מבולבלות. "אליס" נתתי לה מבט והתיישבתי זקופה, מחכה לשמוע למה חברה שלי נראת כמו שהיא נראת כרגע. היא סיפרה לי על המנהל הראשי של בית הקפה שבו היא עובדת, שכבר זמן מה ממש דלוק עלייה. היא גם, אני בטוחה בכך עם איך שעינייה נוצצות בכל פעם כשמספרת עליו. היא סיפרה על המפגש איתו לפני שיצאה מהעבודה, ועל המילים שאמר שלה שקצת בילבלו אותה. ניסיתי לדרבן אותה, לאזור קצת אומץ ולזרום איתו בשיחות, אולי משהו טוב יצא מזה. לאחר השיחה, האנרגייה והשמחה חזרה אליה והיא משכה אותי לרחבת הריקודים. מקס, מייק מלודי ואווה כבר היו שם. העפתי מבט על מייק ואווה, וניסיתי להתעלם הלילה משניהם. רציתי להנות, לא רציתי שיכאב לי ולו לרגע. ג'ני ושון הצטרפו אלינו מיד לאחר רגע וכהרגלנו אני ג'ני ואליס התפרענו כמו שאנחנו יודעות ואוהבות. הבנים הביטו בנו כמו ילדים קטנים שבוהים במירוץ מכוניות וגרמו לנו לפרוץ בצחוק. העפתי ממני כמה זוגות ידים מגעילות שנטפלו אליי עד שזוג ידיים מוכרות עטפו אותי מאחורה, והרגשתי מייד שהמגע הוא של מייק. הוא הצמיד את פיו אל הצוואר שלי ונע איתי כשהוא צמוד אל האגן שלי. "אני לא מוכן שמישהו אחר יגע בך" הוא דיבר בקנאה וברכושנות. שתקתי. השפתיים שלו ריפרפו על הצוואר שלי. "אתה לא יודע מה זה להתאפק" מילמלתי לו בקול מספיק חזק כדי שישמע. "לא אני לא" הוא ענה ישר לתוך האוזן שלי ואז העביר את לשונו על התנוך שלי. הייתה לי מערבולת בבטן, אהבתי את התחושות האלה שהרגשתי איתו בכל פעם. "בוא נפסיק לפני שזה יהיה מאוחר מדיי" התחננתי אליו והסתובבתי אליו עוטפת אותו עד כמה שאני יכולה לחיבוק. כל מי שיכל לראות אותנו מהצד, ידע שזה רגע אינטימי בינינו, ולא עוד רגע בין שני חברים. קיוויתי שאווה והחברה המוזרה שלה מלודי יבינו את זה! המבט המסכן של מייק כשהתחרקתי ממנו הביע לי את כל מה שהרגיש. הצטערתי בעצמי שאני לא יכולה להיות איתו כמו שאר הזוגות שאיתנו. נשענתי על הבר והדלקתי סיגריה, אווה נגעה בגבר שלי יותר מדיי וזה לא מצא חן בעיני. בכל רגע אחר הייתי רצה לעברה ומושכת אותה ממנו ואולי על הדרך גם עושה עוד כמה דברים. נזכרתי בלילה שהכרתי את מייק, רבתי בגללו מכות עם בחורה. זה גרם לי לצחוק ולהיזכר בתקופה ההיא. לא שכחתי את כל מה שהיה לאחר מכן, כמה רציתי אותו והוא בכל פעם דחה אותי עוד קצת והתייחס אליי כאילו אני אחת מהבחורות הזולות שלו. שמחתי לראות את השינוי שחל בבן אדם בשנה האחרונה. הוא היה לצידי בכל רגע לאחר הפרידה הארוכה שלי עם נייט, התנהגנו כמו זוג לכל דבר, רק שאף אחד לא העז לומר זאת בקול רם. לפתע הרגשתי במישהו שנעמד על ידי. בחור גבוה מאוד שמתנשא למטר 90 בערך נעמד על ידי ובחן אותי מלמעלה. "יש לך אש?" הוא שאל בחיוך מאוזן לאוזן, כאילו הרגע זכה בלוטו. החזרתי לו חיוך קטן והושטתי לו את המצית. באופן אוטומטי הפנתי את מבטי לעבר מייק, שלא שם לב לשום דבר שקורה מסביבו היות והיה עסוק באווה. זה הכעיס אותי! "תדה" הוא החזיר לי עדיין בחיוך לאחר שהדליק סיגריה לעצמו. "אני יכול להזמין אותך לשתות משהו?" הוא שאל ואני הנדתי לשלילה. "תודה, אבל אני מסודרת ללילה הזה" לא רציתי לזלוג איתו לשיחה מיותרת, למרות שהוא לא נראה לי מזיק. ידעתי שמייק ישתגע כשיראה משהו כזה. הוא המשיך לדבר איתי מעט, פיתח איכשהו שיחה. לא שמתי לב אפילו איך זה קרה. מייק עמד במקומו, מביט לעברנו. התעלמתי, ושיחקתי אותה כאילו שאני לא רואה אותו. זה לא שאני עושה משהו לא בסדר, קצת נמאס לי לראות את אווה נדבקת אליו. נאלצתי לאחר כמה דקות של שיחה לחזור אל הבנות לפני שאותו בחור יעבור לטקטיקות אחרות, ידעתי שאני מוצאת חן בעיניו. עוד לפני שהתיישבתי במקומי ליד קייט, מייק משך אותי אחריו. "מה קרה?" שאלתי לא מבינה, הוא פילס לנו דרך בין כל האנשים עד שהגענו אל השירותים. הוא הכניס אותי לתא שהיה ריק ונעל אחריו את הדלת. הוא התנשף מעט והסתכל עליי במבט נוזף, זה גרם לי לצחקק, אולי האלכוהול. "אתה מקנא" הכרזתי בחיוך. המוזיקה נשמעה פחות רועשת, אך עדיין הקשתה עלינו לנהל שיחה כמו שצריך. הוא לא אמר מילה, רק בעט במכסה האסלה מעט בעצבים ואז חזר להביט בי. הפה שלו נצמד אל פי והוא התגרה בי כשהוא מלקק את השפה שלי בצורה מייגעת. לבסוף הוא הטיח את גבי אל הקיר ונישק אותי חזק.
******הוא הרים מעט מעלה את השמלה שלי והוריד ממני את התחתונים. נאחזתי בכתפיו החסונות כדי לא ליפול. נזכרתי בפעם הקודמת שזה קרה במועדון איתו. חייכתי, רק עם מייק יכולות להיות לי כל מיני חוויות הזויות. הגוף התחיל לכאוב לי רק מהרצון שיגע בי ויעשה בי מה שירצה כדי שיהיה לו טוב. הידיים שלו הרימו אותי מהמותניים והרגלים שלי נכרכו סביב מותניו. יד אחת הייתה מונחת על הישבן שלי והשנייה ליטפה את הירך שלי, מתגרה בי. התנתקנו מהנשיקה והבטנו אחד לשנייה בעיניים. מה שהיה ביני ובין מייק היה מאז ומתמיד מחשמל. במבט ממוקד הוא חפן את השד שלי והכניס את ידו מתחת לחזייה. משחק עם הפיטמה וגורם לי לרטוט. הוא רכן אליה והחל למצוץ אותה. גנחתי בקול כששיניו נשכו אותה קלות. הוא עבר באופן מיומן אל הפטמה השנייה שלי והרגשתי שאני בעוד רגע מתפוצצת. ניסיתי להאיץ בו ושלחתי את ידיי אל עבר כפתורי המכנסיים שלו. הרגשתי את הזיקפה שלו והתרגשתי כי ידעתי שהיא מחכה לי ולא לאווה. "מי היה הבחור הזה?" הוא שאל סוף סוף וגרם לי לחייך. "סתם מישהו" עניתי בסתמיות יודעת שהוא משתגע מזה. עיניו בחנו אותי בצורה מעמיקה יותר. הוא לא אמר דבר נוסף. הוא החדיר לתוכי את אצבעותיו והביט בהבעה שעל פניי בשביעות רצון. הוא הוציא אותן מתוכי ואז שלף את האיבר שלו ממכנסיו. הוא פישק את רגליי עוד קצת כשאני שעונה על הקיר ועדיין תלויה על מותניו. "את שלי מיה" הוא אמר בקול שקט שכן הצליח להגיע אל אוזניי, שמחתי לשמוע אותו אומר את זה. הוא חדר לתוכי חזק וגרם לי לשכוח מהכל, הדבר היחיד שידעתי זה שאני ומייק כאן עכשיו, ביחד, ושאני לא אתן לאף אחד לקחת את הטוב שאני מרגישה איתו.******
חזרתי סמוקה, אני בטוחה. מייק הצליח להביא אותי לעולם אחר. נעלמנו לא להרבה זמן, אבל אני בטוחה שכולם ידעו טוב מאוד לאן נעלמנו, אולי מלבד אווה ומולדי. מייק נישק את הלחי שלי ארוכות והבטיח לי שממחר אנחנו לא נצטרך להתנהג כמו זוג נערים שבורחים מהבתים של ההורים שלהם כדי להתראות. קיוויתי שזה מה שבאמת יקרה. הוא נשק ללחי שלי ארוכות והרגשתי את המבט של אווה נעוץ בנו. המבט שלה היה מלא בכאב, והציק לי לראות את זה. אני לא בן אדם רע בסה"כ ואני לא רוצה שהיא באמת תסבול מכל זה, אבל זה לא משהו שאפשר למנוע. "אני אלך לדבר איתה" הוא עידכן אותי לפני שהוא ואווה נעלמו החוצה. כולם הסתכלו עלינו במבטים משועשעים מלבד מלודי שנעצה בי מבטי שנאה. "שיחקתם אותה" מקס שלא הצליח להתאפק, אמר מול כולם וגרם לי להאדים מרוב נבוכות. חשבתי על השיחה שמנתהלת בין מייק לאווה ברגעים האלה.
YOU ARE READING
Over You
Romanceלפעמים מבלי לשים לב החיים לוקחים אותנו למקומות שמעולם לא הכרנו, השאלה היא עד כמה אנחנו מוכנים אליהם? מיה מעולם לא חשבה שתצליח אי פעם להתאהב וכשזה מגיע זה קורה ברגע הכי לא צפוי ומבלגן לה את החיים. היא לומדת מה זו אהבה ומה זו חברות אמיתית, ולבסוף גם...