כשאנחנו חוזרים אל כולם, אנחנו מפרידים ידיים.. אך החיוך שעל פנינו נשאר. עוד לא החלטנו על כלום כמובן, המצב נשאר כפי שהוא והמתח המיני שקיים בינינו הוא הכי מטורף שהיה עד היום. היינו באמצע הרחוב, ואם לא הייתי זזה ממנו המצב היה מתחמם עד כדי כך שהיה מסוגל לזיין אותי לעיני כולם. "הכל בסדר?" שון מחייך אלינו חיוך קורן. "בטח אחי" מייק עונה וטופח על השכם שלו. אני לא מצליחה לדבר, רק מחייכת כמו מטומטמת. "כבר התחלתם לשתות? לא יכולתם לחכות?" מייק רוטן ומזעיף את פניו קלות, לאחר שראה את הכוסות והצ'ייסרים שהיו מונחים על השולחן. חלקם כבר היו ריקים. "אל תדאגו, אנחנו נשתה גם איתכם. נשתה עם כל מי שרק ירצה" מקס עונה לו בטון מיואש, אנחנו צוחקים למראה הלחיים הסמוקות שנהיו לו כתוצאה מהשתייה. "מה עובר עליו?" אני שואלת את שון וג'ני, קשה לראות אותו במצב רוח אחר. "יש איזו בחורה שעושה לו חיים קשים" שון עונה, ומצטרף אל הצחוק שלי ושל ג'ני. המוזיקה שמתנגנת ברקע מעולה, היא גורמת לי להרגיש חופשייה ולנוע קצת בכיסאי בשמחה. "מותק הכל בסדר?" ג'ני שואלת במבט מודאג. "הכל בסדר גמור, תפסיקי לדאוג כל הזמן" אני מרגיעה אותה ומושכת אותה אליי לחיבוק קטן. "תתחילי להנות קצת" אני קורצת לה והיא מחייכת ופונה להביט בשון. "את באה?" מייק שואל אותי בחיוך שובב. "באה? לאן?" אני שואלת. "לכאן" הוא מצביע על ברכיו וגורם לי לחייך ולצחוק מעט. "הלוואי והייתי יודעת מה עובר בראש הזה שלך" אני לוחשת לאוזנו תוך כדי שאני מחבקת אותו מאחורה. הוא כ"כ הפכפך וזה מה שהכי מפחיד אותי בו. הוא יכול להיות מושלם לרגע ואז להתהפך בהפתעה ולגרום לי לקלל אותו ואת הרגע שפגשתי בו. "מה אני אעשה איתך?" אני שואלת באנחה כשאני עדיין מאחורי גבו, כורכת את ידיי סביב העורף שלו. "אני יכול לחשוב על כמה דברים" הוא אומר בחיוך ממזרי כשהוא מסתובב אליי. הוא מרים אותי ומניח אותי על ברכיו. אני נשענת על החזה שלו ומסתכלת לתוך עיניו שנראות כה רגועות ויפות. ה' כמה שהעיניים שלו יפות, אני יכולה לצלול לתוכן שעות.
החברים שלו מתחילים ישר לשרוק ולצחוק למראה שלנו מחובקים ומביטים אחד בשני כאילו אין אף אחד אחר מלבדנו. "השלמתם?" אנדרו צוחק ונתן למייק טפיחה קלה על הכתף. "תן לנו יום יומיים ואנחנו שוב בריב" אני אומרת בצחוק ומייק מסתכל עליי בהרמת גבות, הידיים שלו התהדקו סביב גופי. "אני צוחקת, אם זה תלוי בי זה לא יקרה" אני מרגיעה אותו. "תשתי משהו?" הוא שואל לא מתייחס למה שנאמר. "בסדר" אני מחייכת אליו והוא מקים את חבריו על מנת להרים כמה צ'ייסרים.
"לא מאמינה שנתת לי להשתכר ככה" אני בוכה למייק וכורכת את הזרוע שלי בידו על מנת שיתמוך בי כשאני הולכת. נפרדנו מכולם ונשארנו רק אני ומייק, ג'ני ושון. "את חמודה כשאת שיכורה" הוא פורץ בצחוק וסוחף איתו את ג'ני. "מדברת הרבה שטויות חמודות" הוא ממשיך עם ההקנטות המעצבנות שלו. "אתה מדבר שטויות. שונאת אותך! נתת לי לשתות ולא שתית כלום" התעצבנתי קלות ונתתי לו מכה עם היד השנייה בכתף. "מה את רוצה לעשות?" הוא שואל כשעמדנו על יד הכביש הראשי. "אותך" אני עונה לו בשובבות והעיניים שלו נפקחות לרווחה. "התכוונתי למשהו אחר, אבל אני ללא ספק אוהב אותך ככה" הוא אומר נותן לי נשיקה רכה על השפתיים וממשיך לאחוז בי על מנת שלא אפול. "תשני אצלי הלילה?" הוא שואל אותי. "מבטיח לא לעשות את מה שעשית בפעם הקודמת?" אני שואלת אותו, ומתבוננת לתוך עיניו. "אני מבטיח, ואני שוב מצטער" הוא מחבק אותי אליו ומניח את שפתיו על ראשי. "טוב דיי כבר שיגעתם אותי. לכו למיטה ונגמור את הסיפור" ג'ני אומרת למראה הדביק שלנו. אנחנו באמת קצת דביקים עכשיו. אני שונאת את זה. אני בן אדם שאוהב שיש לו מעט חופש ופרטיות, כנראה שזו הסיבה שלא נכנסתי למערכות יחסים רציניות מלכתחילה. הבנות תמיד אמרו לי שאני מתנהגת כמו גברים בעניין הזה, ושיבוא היום שאני אתפס על גבר ולא ארצה שום דבר מלבד להיות איתו. עובדה שעם מייק אני רוצה יותר, למרות שאני לא מודה בזה בקול.
YOU ARE READING
Over You
Romanceלפעמים מבלי לשים לב החיים לוקחים אותנו למקומות שמעולם לא הכרנו, השאלה היא עד כמה אנחנו מוכנים אליהם? מיה מעולם לא חשבה שתצליח אי פעם להתאהב וכשזה מגיע זה קורה ברגע הכי לא צפוי ומבלגן לה את החיים. היא לומדת מה זו אהבה ומה זו חברות אמיתית, ולבסוף גם...