אני מתעוררת בבוקר מהשעון מעורר שלי - השעה 7:00 בבוקר. קשה לי לפקוח את העיניים מרוב העייפות, וכאב ראש נוראי מפלח את ראשי. אני מתרוממת מהמיטה כשעיניי עדיין עצומות. תוך כדי אני נזכרת באירועי ליל אמש, ומבינה שאכן יש סיבה לזה שאני שונאת להשתכר. זה לא שאין לי ביטחון עצמי שמונע ממני לבצע דברים שאני רוצה בד"כ, אבל כשאני שיכורה - כמו כל האחרים, אני נהיית אמיצה יותר. קודם קופצת לבריכה בתחתונים וחזייה ואז נכנסת לפלרטוט עמוק עם מייק שבכלל יש לו חברה. הדובדבן שבקצפת היה הריב שלי עם קרול. הפעם האחרונה שרבתי עם מישהי בקטע של למשוך אחת לשנייה בשיערות, הייתה אולי בכיתה א' וגם אז זה לא היה נוראי כמו שזה היה אתמול, ובטח שלא בגלל בחור. ברגע שיצאנו מהבריכה היא פשוט קפצה עליי כמו חייה. לא הבנתי מה קורה, היא לא הפסיקה לקלל אותי ולטעון שאני זונה שמנסה לפתות את החבר שלה. היא התחילה למשוך את שיערי, ולשרוט אותי. נכנסתי להלם בהתחלה, ואז כשהבנתי שהיא רצינית וממש לא בכיוון של להפסיק, החלטתי להתנהג כמו ילדה קטנה ולהחזיר לה. לבסוף שתינו נפלנו לבריכה. כ"כ כעסתי, בייחוד על עצמי. יצאתי מהבריכה, לבשתי את השמלה והסנדלים שלי וברחתי הביתה, תוך כדי שאני מתעלמת מכולם. הרגשתי רע, הרגשתי מושפלת ומטומטמת.
אחרי שהתארגנתי בזריזות יצאתי אל הסלון. 20 שיחות שלא נענו ומשהו כמו 30 הודעות מג'ני ומשון מהלילה, התגלו על מסך הטלפון שלי. "בוקר טוב מתוקה" אליס יושבת כבר במטבח ולוגמת מהכוס קפה שלה. "לא בטוחה שכ"כ טוב" אני עונה בפרצוף נפול ומתיישבת מולה. "את נראת כ"כ רע מסכנה שלי. אני מכינה לך קפה, בינתיים תספרי לי מה קורה" היא נעמדת ותוך כדי שהיא מכינה לי ספל של קפה חם היא מביטה בי. "ג'ני התקשרה אליי בלילה, היא אמרה שברחת להם ושאת לא עונה. רק רצתה לוודא שאת בבית ושהכל בסדר. היא דאגה לך!" היא קצת נוזפת בי. "אני יודעת, אני מצטערת. הייתי כ"כ עצבנית ומושפלת שלא היה לי כוח להביט באף אחד" אני מניחה את ראשי המתפוצץ על השולחן. "היא סיפרה לי מה קרה" היא מתיישבת לאחר שהניחה את הספל על ידי. "עכשיו בואי תספרי לי את" היא מבקשת. וכשאני מרימה את ראשי מהשולחן היא מחייכת ומלטפת את גבי בעידוד. "המייק הזה משגע אותי" אני פולטת במהירות מבלי לחשוב. 'יופי מיה, מכל מה שקרה אתמול זה הדבר הראשון שאת מספרת?!' אני נוזפת בעצמי.
"משגע בקטע טוב?" היא שואלת בחיוך ומתיישבת זקופה יותר. "אני לא יודעת. זה אף פעם לא קרה לי. מהרגע שראיתי אותו הוא עשה לי משהו, ואז פתאום המתח המוזר שנהיה בינינו רק הוסיף. כשנכנסתי לבריכה הוא פתאום בא, ולא הפסיק להביט בי. התחלנו לדבר וכן אני מודה שקצת פלרטטנו אחד עם השנייה, כמובן שלא היו נגיעות. ואז פתאום כשיצאתי החברה המשוגעת שלו התנפלה עליי. בטח ג'ני סיפרה לך את כל זה" ניסיתי לספר לה כמה שיותר, בכמה שפחות מילים.
אף פעם לא קרה לי שממבט אחד נהיה לי רגש כלשהו אל בחור. הרגשות תמיד היו מגיעים אחר כך. איתו זה שונה, מהשנייה שראיתי אותו והבטתי בעיניים הכחולות והצלולות שלו הרגשתי משהו.
YOU ARE READING
Over You
Romanceלפעמים מבלי לשים לב החיים לוקחים אותנו למקומות שמעולם לא הכרנו, השאלה היא עד כמה אנחנו מוכנים אליהם? מיה מעולם לא חשבה שתצליח אי פעם להתאהב וכשזה מגיע זה קורה ברגע הכי לא צפוי ומבלגן לה את החיים. היא לומדת מה זו אהבה ומה זו חברות אמיתית, ולבסוף גם...