Κόκκινα σκούρα μαλλιά, κόκκινα χείλη, πράσινα μεγάλα μάτια.
Η εικόνα της δεν λέει να φύγει από το μυαλό μου. Πέντε μέρες έχουν περάσει και ακόμη την βλέπω μπροστά μου, η παρουσία της να με στοιχειώνει όπου και να πάω ότι και να κάνω.
Τι μου συμβαίνει;
Ήταν λες και μου είχε κάνει μάγια.
Δεν είναι γαλαζοαίματη, δεν είναι γαλαζοαίματη. Συνεχίζω να το λέω στον εαυτό μου για να το καταλάβω και να σταματήσω να την σκέφτομαι επιτέλους αλλά είναι μάταιο. Δεν μπορώ να την παντρευτώ, άρα είναι απαγορευμένη για εμένα.
Σύντομα θα γίνω βασιλιάς, είναι υποχρέωση μου να παντρευτώ μια γυναίκα με βασιλικό αίμα και ας αρρωσταίνω και μόνο στη σκέψη του γάμου. Πρέπει να το κάνω για το καλό του παλατιού μου, της χώρας μου, του λαού μου.
Για το δικό μου.
Κάποια στιγμή θα σταματήσει να τριγυρνάει στο μυαλό μου, δεν θα την ξανά δω ποτέ πρέπει να το πάρω απόφαση και να προχωρήσω. Ο πατέρας μου ήδη με πιέζει να βρω άλλη. Όταν έμαθε πως το πιο πιθανό είναι να μην κατάγεται από βασιλική οικογένεια έγινε έξαλλος μαζί μου.
"Αφιέρωσες όλο σου το βράδυ μαζί της και δεν είναι καν γαλαζοαίματη. Χαράμισες την ευκαιρία να επιλέξεις ποια θες να παντρευτείς" Τα επικριτικά του λόγια γυρνούσαν στο μυαλό μου και ένιωθα το αίμα στις φλέβες μου να βράζει. Δεν επέλεξα να γίνω βασιλιάς, ούτε να παντρευτώ. Θα μπορούσα να αρνηθώ τα καθήκοντα μου και να ζήσω την ζωή μου όπως θέλω εγώ, κάνοντας όσα απολαμβάνω μακριά από δεσμεύσεις, αλλά δεν το έκανα.
Προχωρούσα προς το σαλόνι για να γνωρίσω το καινούριο μας προσωπικό και συνέχισα να επαναλαμβάνω την ίδια φράση στο μυαλό μου. Δεν είναι γαλαζοαίματη, δεν είναι γαλαζοαίματη, δεν ε-
Κόκκινα σκούρα μαλλιά, κόκκινα χείλη, μεγάλα πράσινα μάτια.
Αποκλείεται.
"Nicholas, επιτέλους" έμεινα ακίνητος να την κοιτάζω και όταν οι λέξεις του πατέρα μου έβγαλαν επιτέλους νόημα στο μυαλό μου συνέχισα να περπατώ. Σταμάτησα μπροστά της και ανοιγόκλεισα τα μάτια μου για να βεβαιωθώ πως δεν ονειρεύομαι ή έστω πως μπροστά μου στέκεται μία κοπέλα μου μοιάζει απελπιστικά πολύ στην Rose.
Ή ήταν αυτή.
Αλλά δεν ήταν.
Ήταν η σχεδιάστρια μόδας που προσλάβαμε.
ESTÁS LEYENDO
Η Χαμένη Πριγκίπισσα
RomanceΌταν κοιταχτήκαμε κάτω από τις μάσκες μας, πίστευα πως την επόμενη φορά δεν θα με αναγνώριζε, αλλά έπρεπε να ξέρω πως δεν μπορούσα να του κρυφτώ. Είχα κερδίσει την προσοχή του διάδοχου του θρόνου αλλά εγώ δεν ήμουν πριγκίπισσα. Ήξερα πως δεν θα ήμα...