28.Bölüm 💜 Kahvaltı

7.6K 816 65
                                    


Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar! 🔮💜

NOT: YENİ BÖLÜMLERİ BEĞENİ VE OKUNMA SAYISINA GÖRE GÜNCELLİYORUM.

28.Bölüm

Yatakhaneye döndüğümde, kasvet bütün bedenimi büyük bir girdap gibi yalayıp yutuyordu. Nicoletta'nın Kaiden ile beni gördükten sonra, arkasına bakmadan kaçıp gitmesini ve giderken ağzından dökülen derin hıçkırıkları unutamıyordum.

Bana kalbini açarak, bütün iyi niyetlerini gösteren birini arkadan hançerlemiş gibi hissediyor, kendimi bir türlü affedemiyordum. Çünkü içimden bir ses, Nicoletta'nın arkadaşlığını bir daha asla kazanamayacağımı söylüyordu.

Kaiden merakla kaldığım yatakhanenin salon bölümünü inceliyor, etraftaki çeşitli kitaplara ve biblolara dokunuyordu. "Hadi artık!" diye soludu. "Eşyalarını topla da bir an önce eve gidelim."

"Tamam." diye mırıldandım.

Ay Şöleninden sonra herkes evine döneceği için partiye dönmekten vazgeçerek Edna'nın evine gitme kararı almıştım. Nicoletta ile yaşananlardan sonra derin bir utanç içerisindeydim. 

"Ben burada bekliyorum."

Kaiden koltuklardan birine çöktüğünde, onu fazla bekletmemek adına yatak odasına girdim. Her şeyi koyabildiğim çantamı çıkarırken Glory ilk kez yönünü pencereden öte dönmüş, muzip bir gülümsemeyle bana bakıyordu.

"Güya yatakhaneye erkekleri getirmeyeceğini söylüyordun." Sinsi sinsi sırıtarak havayı kokladı. "Kokusunu buradan bile alabiliyorum."

Glory'e ters ters baktım. "Kaiden ile sadece arkadaşız. Gidecek yerim olmadığı için Ay şöleni tatilini, annesinin evinde geçireceğim."

"Bak bak!.." dedi Glory. "Kaiden şu ünlü Kaiden mı? Annesiyle bile tanıştığına göre yakında düğün var."

"Saçmalama!" dediğimde katlanmış kıyafetlerimi tek tek çantaya bırakıyordum. "Evliliği düşünmediğim gibi büyücü dünyasında kalıcı değilim. Sadece okulu bitirip buradan gideceğim. Evde beni bekleyen bir büyükannem var."

Glory gözlerini devirdiğinde kendine ait olan boş yatağa kuruldu. "Bunlar büyük laflar..." dedi Glory. "Ne olacağını göreceğiz."

"Ben çıkıyorum. Haftaya görüşürüz." dediğimde Glory pis pis sırıttı. Nedenini anlayamadan kapıya yönelmiştim ki Glory arkamdan seslendi.

"Bu hafta korunmayı unutma Siena! Okulun ilk yılında hamile kalmanı istemem."

Gözlerimi kocaman açarak Glory'e baktığımda, Kaiden'ın bunu duyup duymadığına şüphe yoktu. Glory'e sana geldiğimde gösteririm bakışı attıktan sonra odayı terk ettim.

💜💜💜

Ertesi gün temiz çarşafların arasında uyandığımda, dün yaşanan olayları düşünmemeye çalışıyordum. Kaiden ile adı konulmamış ilişkimizi, tüm bunlara rağmen kendimizi dudak dudağa bulmamızı,  Nicoletta'nın bizi o halde yakalamasını...

Hayır, bunlar tatsız meselelerdi ve ben Bayan Edna'nın evinde olduğum için neşeli olmaya özen göstermeliydim. Dün geç bir saatte geldiğimiz için zaten kadına merhaba diyememiştim fakat bu akşam en azından kahvaltıda güler yüzlü davranarak rol yapabilirdim.

Çift kişilik geniş yataktan doğrulduğumda, ilk işim dantel desenli abajuru yakmak olmuştu. Cadı dünyasının gününün gece olmasına artık yavaş yavaş uyum sağlarken, kendi dünyama döndüğümde epey zorlanacaktım. 

Büyüler Kraliçesi (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin