37.Bölüm 💜 Kadim Gelenek - 1

7.6K 728 89
                                    

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar! 🔮💜

NOT: YETERLİ BEĞENİ VE OKUNMA SAYISI GELMEDEN BÖLÜM GÜNCELLEMİYORUM.

37.Bölüm

Tenim hala sızlıyor, vücudum acıyla kıvranıyordu. Kaiden'da da durum farklı değil gibiydi. Dudakları umutsuzca büzülürken, "Sanırım az önce eşlendik." diye cevap verdi.

"Ne? Bu da ne demek?"

"Bu şu demek oluyor ki artık birbirimize aitiz."

Dehşetli bir nida ile, "Ne?" diye bağırdığımda bedenim artık acıyı hissetmeyecek kadar uyuşmuş vaziyetteydi. "Bu nasıl olur?" Çıplaklığın verdiği utanma hissi bile şuan için zihnimi terk etmişti.

Kaiden ise kafası karışmış bir halde yatakta oturur vaziyete geçmişti. Onun da benim kadar dehşete düştüğünü söylememe gerek yoktu. "B-Bu çok kadim bir durumdur." diye mırıldandı. Unuttuğu bilgileri hatırlamaya çalışır gibi suratını buruşturuyordu.

"Bir cadı ve bir büyücü arasında oluşan birliktelik sonrası, tanrılar ve tanrıçalar bu birlikteliği kutsamak adına ikisini bağlayan, aşılmaz bir bağ oluşturur. Bağ yüzünden artık ikisi de başkalarıyla birlikte olamazlar. İkisi de hayat boyu birbirlerini hissedebilirler." Kaiden yüzünü bana çevirdiğinde yumruk yemiş gibiydi. "Ve en önemlisi ikisi de artık evli kabul edilir."

"Ne?" Bu bir büyücü olduğumu öğrendiğim andan beri duyduğum en akıl almaz olaydı. Kaiden ile evli olmak mı? Baş belası, kara büyücü ile? Bir yanım onun eşi olduğu için zil takıp oynamak isterken öbür yanım gerçekleri önüme seriyordu. "Ama ben daha evlilik için çok gencim." Bakışlarım Kaiden'a döndüğümde onun da gözlerinden çaresizlik akıyordu.

En önemlisi aşık olduğum kişiyle evlenmek istiyordum. Tamam Kaiden'a karşı da boş değildim. O bana siyah boncuk gözleriyle bakarken onu tekrar tekrar öpmek istiyordum ama bu aşk mıydı ondan emin değildim.

"Bilmiyorum, Siena. Ben de evlilik gibi karmaşık bir bağı kabul etmeyi istemiyorum ancak şuan durum bu."

Başka bir şey demeye hazırlanıyordum ki kapının tıklatılmasıyla Gail, "Siena, seni görmek istiyorum. Rüyadan dolayı iyi olduğuna emin olmalıyım." diye seslendi.

"Gail, şu an hiç sırası değil!" dediğinde Kaiden yataktan kalkmış, çıplaklığına aldırmadan yere bıraktığı iç çamaşırını almıştı.

"Siena dün uyanmış, Kaiden. İçeride ne yaptığınızı bilmiyorum fakat Siena benim kız kardeşim ve onu görmek benim hakkım. Şimdi aç şu kapıyı!" dediğinde Gail ısrarcı davranıyordu.

Yanaklarım kıpkırmızı olurken Gail'in Kaiden ile olan bu ilişkimizi onaylayıp onaylamayacağını düşündüm. Kendisi benim kardeşim olduğu kadar Kaiden'ın da kardeşiydi ve şimdi Kaiden ile birlikte olmuşken bu durum biraz garip kaçacaktı.

"Tamam, bekle! İki dakikaya ihtiyacımız var." Kaiden seslenişinin ardından yere düşen geceliğimi bana verirken ikimiz de hızlı olmaya özen gösteriyorduk.

Kaiden bütün kıyafetlerini eksiz olarak giydiğinde ben çoktan geceliğimi giymiş, dağılan saçlarımı düzeltme imkanı bulmuştum. Göz göze geldiğimizde, bu 'eş' olma konusunu daha sonra konuşacağımızı biliyordum.

Yine de aramızda oluşan bu garip duruma rağmen Kaiden kapıyı açmadan önce dudaklarıma bir öpücük bırakmayı ihmal etmemişti.

💜💜💜

Ertesi gün okula döndüğümde Kaiden ile konuşma fırsatımız olmamıştı. Gail'in sonu gelmez gevezelikleri ikimizi de hayli oyalamış, daha sonra Kaiden konseyden gelen bir bilgi mektubuyla evden ayrılmıştı.

Büyüler Kraliçesi (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin