Röportaj

3.2K 95 4
                                    

+Bu kitaba yeni başlamışsın yeni bir kitap yazmak kafana nereden esti?

- Kafamda bir sürü senaryo var. Hep esiyordu erteliyordum. Hazır yaza giriyoruz başlayayım dedim.

Ilerleyen bölümlerle ilgili bilgi içermektedir, yeni bölüm bir sorun olmazsa 2 gün içinde gelecek.

+ Peki. Böyle bir konu kafana birden mi esti yoksa uzun süredir düşündüğünü bir şey miydi?

- Aklımda vardı uzun zamandır.

+Peki. Kitabin ismi Petunya nereden aklına geldi? Bu isimle başka bir kitap görmedim.

- Wattpad'te petunya isimli ilk hikaye evet. Petunya aşk çiçeği demek. Tunay geçmişte Aslıya petunya  olarak sesleniyor. Yani aslında kitabın isminin de asıl kızın lakabının da orijinal olmasını istedim.

+ Hımm anladım.Karakter sorularına geçelim istersen?

- Olur geçelim.

+ Aslı nasıl bir karakter yani sanki biraz duygusal ama daha yeni olduğundan pek bir anlayamadım ki merak edenler de vardır.Bize biraz bahseder misin?

- Aslı çok duygusal bir kız. Tunay'ı kaybetme sebebi duygularıyla hareket etmesi. Aslında biraz da saf bir kız.

+ Keşke aklıyla hareket etseymiş. Ama elbette ki böyle olmasının bir sebebi vardır.

- Ilerleyen bölümlerde sebebini göreceğiz ve iyi ki böyle hareket etmiş diyeceğiz.

+ Tunay. O nasıl bir karakter anladığımız kadarıyla önceden çok iyi kalpli biriymiş Aslı yüzünden katılaştığınıda biliyoruz.Bize biraz Tunay'dan bahseder misin?

- 3. Bölümde Tunay ve Aslı'nın geçmişinden bir kesit var. Tunay'ın önceden Aslı'ya ne kadar aşık olduğunu birazcıkta olsa açıklayan bir kesit. Tunay kalbi yumuş yumuş olan bir çocukken Aslı'nın yaptığı şeyler yüzünden kalbi taşlaşan bir adam.

+ Anladım Aslı'yı önceden çok sevdiği kesin Alya'yı da eskiden Aslı'yı sevdiği kadar seviyor mu?

- Hayır, Alya ile nişanlı olmasının nedeni sevgi değil. Çıkar ilişkisi diyebiliriz. Alya'nın çıkarları var. Tunay'ın da bazı çıkarları var. Aralarındaki bağ sevgi diye nitelendirilemez.

+ Güzel bir spoiler oldu. Peki Aslı şirkette Tunay'ın asistanı oldu.Tunay ona eskisi gibi davranmıyor bu onu kırıyor belli ki bu biraz daha düzelicek mi yani Aslı'ya olan tavırları?

- Şimdilik bir düzelme görmeyeceğiz. Yani Tunay hislerini içinde yaşamaya devam edecek. Kendi buzdan kalesinde kendi kendine yaşayacakta diyebiliriz.

+ Neyse ki şimdilik.Tunay'ın ağzından Aslı'yı ilk gördüğü anı yazmayı düşünüyor musun?

- Şimdilik hayır.

+ Anladım. Biraz da Ataberk'e geçelim. O nasıl bir insan?

- Ataberk kesinlikle favorim. Tam bir şapşik. Ataberk, Tunay ve Aslı lise yıllarında arkadaşlardı. Ataberk sevgililerin arasındaki sap çocuktu.

+  Aslı'yla önceden tanışıyorlarmış yakın arkadaşlar mıydı?

-Evet,üçü yakındı.

+ Ataberk,Tunay ve Aslı değil mi?

-Evet.

+ Gökçe ev sahibi tarafından taciz edilen kız. Bu yüzden evden ayrıldılar tekrar bir düzen kurabilecekler mi?

- Gökçe ve Ataberk arasında bir ilişki olacak aslında, Aslı kendi düzenini kurmak zorunda kalacak.

+ Aşka bir kapı daha açılıyor diyorsun?

- Evet.

+ Bize bir kaç güzel spoiler vermek ister misin?

- Aklıma bir şey gelmiyor ki.

+  Anladım benim aklıma gelmeyen ama belirtmek istediğin bir şey var mı?

- Hmmm. Bir şey gelmedi pek. Bide ben sana bir soru sorayım. Tanıtım videosu olmuş mu?

+ Evet çok güzel izleyenleri Tunay'a aşık ettirecek bir tanıtım.

- Tunayın gözleri benim favorim, Buz mavisi gözler...

+ Evet çok güzeller ve kişiliğini yansıtıyorlar.

- Ama sondaki o tebessüm de kalbime inme indirmedi değil.

+ Valla benim kalbime iniyordu.

- Ha eklemek istediğim bi şey var.

+Nedir?

- Senin de dediğin gibi wattpad'te Petunya isimli ilk kitabı ben yazdım. Tahmin edersin ki Petunya isimli kitaplar türedi birden. Tüm okurlarıma sesleniyorum. TAKLİTLERİNDEN KAÇININ.

+ Diğer kitapların gibi bunda da başarı yakalayacağına inanıyorum.Röportaj için çok teşekkür ederim okurlar için çok güzel spoilerler öğrendik.Seninle konuşmak güzeldi.Ve okur arkadaşlarım size bir şey söylemek istiyorum. Bölümlere beğenip beğenmediğinizi belirtmek yerine 'yb' ,'yb at ' 'bölümler geç geliyo' tarzı yorumlar atmassanız çok güzel olur evet yaz geldi ama onun da bir özel hayatı ollalee_ozz unu unutmayalım.

Röportaj için teşekkürler.   @lalee_ozz


Facebook grubumuza katılmayı unutmayııın. Yeni bölümden kesitler paylaşılacaktır.

14.06.2015

Alone (M6)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin