Açıklama

3.8K 118 3
                                    

Petunya'yı bırakıp bırakmadığımla veya yazıp yazmayacağımla ilgili çok soru geldi sonunda bu açıklamayı yapayım dedim. Zaten daha önce de bir açıklama yapmıştım :)

Bildiğiniz gibi sınavlarım vardı, bu pazar ve haftaya pazar günü gireceğim sonra bitmiş olacaklar. Eğer sınav dönemimde yazsaydım kendimi tam olarak yazmaya veremeyecektim ve istediğim sonucu alamadığımda da pişman olacaktım. Petunya'yı mahvetmek istemedim açıkçası çünkü kalbimin en en en derinlerinden bağlandığım bir kurgu.

Kurguyu biraz daha toparlayıp sağlamlaştıracağım yani ufak tefek değişiklikler olacak. Yani baştan okumanızı tavsiye edeceğim ki zaten uzun zaman oldu sizler de unutmuşsunuzdur.

Bırakıp bırakmadığımı soranlar oldu, açıkçası istesem de bırakamam sadece ara verebilirim. Çünkü Petunya benim, bende Petunya'yım. İçimde yaşayıp büyüyen bir hikaye var. Tunay var Aslı var. Eğer yazmazsam onları öldürmüş gibi hissederim kendimi.

Sonuca gelirsek kesin tarih olarak 3 temmuzda bölüm gelecek diyebilirim.

Birde aklımda bir instagram hesabı açmak vardı. Hikayelerime bölüm ekleyeceğim zaman oradan size daha rahat ulaşabilirim. Ya da biraz spoiler verebilirim :) Bu gece instagram hesabımı açtım. visnecurugu_ olarak ararsanız bulursunuz. Henüz hiç paylaşım yapmadım ama en kısa zamanda yapacağım. Bunu sabah okuyacaksınız muhtemelen o yüzden günaydııın. Umarım çok çok güzel bir gün olur sizi için :)

Alone (M6)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin