10. Bölümden sonrasında değişiklik yaptığım için 10. bölüm ve sonrasını okumadan başlamayın.
Genç adam tartışmanın ardından Aslı'yı kendiyle baş başa bırakıp çıkmıştı evden. Sokağın aşağısına park ettiği arabasına bindi ve kafasını direksiyona vurdu. Biraz daha kalsaydı kızı tekrar öpecekti ve bunun sonucu hiç iyi olamayacaktı. Kokteyldeyken öptüğünde saçma sapan şeyler hissetmişti peki ya şimdi öperse ne diyecekti kendine?
Neden mecbur olduğunu söylemişti Aslı? Neden mecbur kalmıştı? Neden cevap vermek yerine onu evden kovmuştu? Neden ısrar etmemişti ki anlatması için? Neden zorlamamıştı onu?
Kafasını direksiyondan çekti ve yan koltuğa attığı telefonunu alıp Ataberk'i aradı. ''Ataberk biliyordur belki'' diye düşündü ama daha hat düşmeden telefonu kapattı ve koltuğa fırlattı. Bilmek istiyor muydu gerçekten? Bu kızla ilgili bir şey bilmek istiyor muydu? Neden terk edildiğini, neden kızın başkasının kollarında teselli bulduğunu bilmek istiyor muydu gerçekten?
Bilmek isteyip istemediği konusunda dahi bir fikri yoktu. Kafası karışıktı, hiç olmadığı kadar karışıktı kafası. Ne diye tekrar hayatına girmişti ki bu kız?
Kafasını kaldırdı ve boş boş etrafı izlemeye başladı. Aslı'nın bu gece gömleğiyle uğraşacağını düşününce hafif bir tebessüm belirdi yüzünde. Neden gülümsediğini bilmiyordu, sadece gülümsüyordu.
''Şimdi gitmeliyim'' diye düşündü Tunay ''Tam da şuan gitmeli ve Aslı'ya neden mecbur olduğunu sormalıyım''
Tam da şuan cesareti vardı çünkü, belki de bir daha böyle bir cesareti olmayacaktı. Korkak olduğundan değildi sormak istememesi, alacağı cevaptandı.
''Başkasını seviyordum ve seninle olmaya katlanamıyordum. Bu yüzden mecburdum'' Aslı bunu söylerse ne yapacağını bilmiyordu sadece.
Kabullenmek istemese de Aslı onun hayatının ortasına nokta atışı yapmış ve hayatının merkezine yerleşmişti, yine. Şirkete geldiği gün biliyordu Tunay her şeyin boka saracağını, yine de kovmamıştı onu. Hatta bir de istifa etmemesini garanti altına almak için sözleşme imzalatmıştı.
''İntikam'' demişti kendine, ''İntikam için yanımda tutacağım onu'' ama intikam almıyordu.
Aslı ondan intikam alıyordu sanki. Petunyası, Tunay'a yaptıkları yetmiyormuş gibi birde ondan intikam alıyordu resmen. Tunay, Aslı'sını gördüğü her an kızı kollarının arasına almak ve sıkı sıkı sarmak istiyordu.
''Nereden benim Aslı'm oluyor?'' diye sordu kendine genç adam. Yine kafası karışmıştı işte. Yine kabullenemiyordu kıza olan ilgisini ve yine sinirleniyordu.
Aslı bahçe kapısından çıktığında dikkatli bir şekilde kapıya baktı, çıkan gerçekten Aslı'ydı. Bu saatte nereye gidebilirdi ki? Şaşırmıştı Tunay, saat geç olmuştu ve Aslı dışarı çıkıyordu.
Kızı takip etmeye karar verdi, nereye gittiğini bilmeliydi. Belki de önemli bir şeydi.
Tunay Aslı'nın bindiği otobüsü takip etti. Aslı bir siteye girdiğinde Tunay arabasından indi ve güvenliğe gülümsedikten sonra Aslı'nın girdiği apartmana girdi. Asansör 3. Kata çıkıyordu, Tunay merdivenlerden 3. kata çıktı ve Aslı'nın onu göremeyeceği bir şekilde 2. ve 3. katın arasında beklemeye başladı.
''Sen... Gerçekten geldin''
Efkan'ın sesini duydu Tunay. Efkan'a mı gelmişti gerçekten petunyası...