3.BÖLÜM:PİŞMANLIK (düzenlendi)

9.8K 547 126
                                    

Herkese selammm. Nasılsınız ay parçalarım 🖤
Güzel bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.

3.BÖLÜM: PİŞMANLIK
"bana olan yakınlığının kalbime zarar verdiği kesindi!"

Yazarın anlatımıyla...

Mehir yerde ve kanlar içindeydi fakat Barlas'ın öfkesi dinmemişti.
Barlas küçüklüğünden beri sinir hastasıydı bu onun elinde olan bir şey değildi öfke her zaman hayatının her yerinde ön planlandaydı. Barlas biraz sakinleşince durumu idrak etti Mehir'in odasına gelmeden önce iş için gerekli dosyalar çalınmıştı. Mehir konuşmayınca öfkesi ikiye katlanmıştı.

Doktor "Durun!" demeyene kadar Barlas naptığının farkında bile değildi.

Gözlerinin önündeki öfke perdesi kalktı yerine pişmanlık perdesi aldı. Bu kızın konuşmaması onu neden bu kadar sinirlendirmişti henüz oda bilmiyordu.

Barlas yerde yatan Mehir'e baktığında sırtından kanlar süzüldüğünü fark etti şaşkınlıkla Mehir'in yanına geldi ve gözlerine baktı. Mehirin gözleri kapalıydı ve bilinci yerinde değildi. Barlas yaptığı şeyi tam anlayınca;

"Hassiktir. "dedi, doktor hemen Mehir'in önünde diz çökmüş üstündeki Elbiseyi biraz yukarı çıkartmıştı. Barlas gördükleri karşısında yeni bir şok daha yaşadı patlayan dikişi de dahil her yeri mosmordu bazı yerleri kemer izleriyle doluydu.

Barlas hayatında ilk defa pişman oldu ilk defa acıma duygusunu tattı fakat bir yararı olmadı kızın canını daha çok yakmış korkutmuştu.

Barlas yerde yatan Mehir'i kucağına alıp yatağa koydu doktora:

"Gerekli ne varsa yap." dedi ve odadan çıktı. Koridorda ona doğru gelen Kaan'ı gördü. Kaan onun en yakın arkadaşıydı çocukluklarından beri hep yan yana büyümüşlerdi.

"Kaan bana bu kızı araştır." dedi Kaan anlamaz bir ifadeyle ona baktı,

"Araştır mı?" Barlas sabır dercesine derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.

"Araştır işte Kaan bide..."

"Bide ne ? "

"Her yerinde morluklar var bunu kim yapmış onuda öğren." dedi

"Ne!"

"Kaan!"dedi yeter dercesine

"Ta-mam" dedi ve evden çıktı Kaan, Barlas'ın içinde yaşadığı duygu çok garipti ilk defa pişmandı onca insanı gözünü bile kırpmadan öldüren Barlas şimdi daha adını bile bilmediği bir kıza mı acımıştı ?

Saçma dedi kendi içinden koskoca dünyanın en güçlü mafyalarından biri olan BARLAS DEVRİM herkesin korktuğu karşına bile çıkmak istemediği bir adam SIRADAN BİR KIZ'a mı acımıştı ?

Barlas çalışma odasına gitti bir süre duvarı izledi bir yazarın sözü vardı,

"Bakmasını bilene duvarlar çok şey anlatır..."

Haklıydı o yazar, fakat Barlas ilk defa duvara bakınca başka şeyler görüyordu sanki duvarlar konuşuyordu ve ona bas bas PİŞMANSIN diye bağırıyordu.

Barlas yaklaşık iki saattir boş duvarı izliyordu. Odaya Kaan'ın girmesiyle bakkılarını Kaan'a doğru çevirdi.

"Abi kızı araştırdım." dedi Barlas derin bir nefes alarak Kaan'a döndü,

"Anlat bakalım."

"Kızın ismi Mehir , Mehir Aksöz Mardin'de normal bir kız aşiretten fakat o kadar büyük değil liseden mezun olmuş 19 yaşında kayıtlı olan bilgiler bu kadar bazı adamları Mardin'e gönderdim bilgi alsınlar diye 1 saate haber gönderirler." Barlas tamam anlamında başını salladı

RUHUMDAKİ KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin