Selammm ay parçalarım nasılız bakalım çok uzatmadan hemen bir hatırlatma yapalım....
Karakterlerimizin ONAYLI ve TEK parodi hesapları açıldı takip etmeyi unutmayalım
@rk.mehiraksoz @barlasdevrim_
Benim hesaplarım; @mmeryem_altinay @wattpad.yazarim
Takip ederseniz çok mutlu olurum ♡
Ayrıca oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım 🖤🤍
Çok uzatmadan karşınızda...
19.BÖLÜM;
İYİ OKUMALAR DİLERİM 🖤🤍
Yıl 2002 (Barlas 12 yaşında iken) (yazarın anlatımıyla...)
Arsenik....oldukça güçlü bir zehirdir.Onu diğer zehirlerden ayıran en büyük özelliği otopside belli olmamasıdır hangi yolla girdiği hiç bir zaman bilinmez bu nedenle kurbanların ölüm nedenleri tespit edilemez.
Barlas'ın annesinin ölümü arsenik zehirlenmesinden kaynaklıydı. Çok güçlü bir zehir olduğundan ve kan yoluyla girdiğinde can çekiştire çekiştire....acı çeke çeke bir ölüm gerçekleştiren zehirlerden biriydi.
Barlas'ın üvey annesi Hazal'ın arsenik'i seçmesinin en büyük nedeni kendini kamufle ettiği için otopside belli olmamasıydı.
Onun planı hazırdı annesi ölürse Ahmet (Barlas'ın babası) ona daha çok bağlanacaktı zaten uyuşturucu bağımlısı yaptığı kadın felç kalınca vicdan azabı yüzünden ölümü yakındı. Kan donduran planına oğlu Daren'ide ekledi. Zehir eline ulaştığında Ahmet'in yokluğunu fırsat bilip Barlas'ın annesine zehiri enjekte etmişti.
Zavallı kadın aldığı fazla zehir nedeniyle yaklaşık 3 dakikanın ardından ölmüştü. Fakat kimsenin bilmediği bir şey vardı...
Bütün bu olanlara Barlas bizzat kendi gözleriyle şahit olmuştu.
Babası eve geldiğinde karısını ölü olarak gördü onun için çok geçti artık her şey bitmişti...yıllardır çektiği eziyet sona ermişti.Bu hikayenin tek bir mağduru vardı oda Barlas'tı onların gözünde fakat gerçek öyle değildi....
Barlas mağduru oynuyordu...
Mağduru oynayacak kadar kalbi kararmıştı onun...
Çünkü insanlar kalbi kırıldıkça acımasızlaşırdı...
En büyük örneği Barlas'tı doğduğu andan beri hayat ona intikamı öğretmişti para için insanların birbirini katledebileceğini öğretmişti ağlamanın çağre olmadığını iyi değil kötü olmayı öğretmişti ona hayat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ KARANLIK
Teen FictionSiz hiç kayboldunuz mu? Ben kayboldum hemde kendi yarattığım karanlıkta... -Mehir AKSÖZ Eskiden karanlıktan korkardım, korkumu yenmek için bende karanlık oldum. Korktuğum ne varsa ona dönüştüm... ...