Ruhumdaki Karanlık kitabımı okuyan ve okuyacak olan bütün okuyucularıma hitaben;Ruhumdaki karanlığın ilk bölümlerini yayınlandığımda Ruhumdaki karanlık sadece kafamda taslaktı ve her sey bir anda gelişti. Daha Wattpad de taslaklar da bile olmayan Ruhumdaki Karanlık kafamın içindeki bir taslakken wattpad.yazarim adında ki Instagram hesabıma Ruhumdaki Karanlık kitabım hakkinda bir kaç reels attım ve bunlar binlerce izlenme aldı. E haliyle herkes açıklama kısmında yazdığım Ruhumdaki Karanlık kitabını wattpad e yazdıkların da kitap çıkmıyordu çünkü kitabın daha taslağı bile yoktu.
Sonra herkes yorumlarda "kitap yok yazınca çıkmıyor" gibi şeyler yazinca alel acele 900 kelime civarında ilk bölümü yazdım ve yarım saat içinde neredeyse!
Bölümü yayınlandığımda herkese link attım fakat 1 bölümlük bir şey okumaya değer olsun diye ben neredeyse 8 9 gün boyunca her gün bölüm attım. Bu yüzden ruhumdaki karanlığın ilk 10 bölümü mantık hatalarıyla yazım hatalarıyla doluydu. Bunu asla inkâr etmiyorum. Bölümler geçtikte yazım dilimin ne kadar değiştiğini siz de fark etmişsinizdir. Ruhumdaki karanlığı biliyorsunuz gelen kötü yorumlar yüzünden düzenlemeye aldım fakat ne kadar düzenlersem düzenleyeyim illa ki bir yerlerde yine hata olacaktı. Özellikle 2 ve 3. Bölüm baya saçma geldi sonrasında bana.
Özellikle Barlasın konuşmadığı için mehire tokat atması bağırması. Öncelikle o sahnelerin hepsi değişti. Bundan sonra da ona göre yorum yapmanızı rica edeceğim.
Bu sadece benim başıma gelmiyordur eminim ki bir çok yazar bu hatayı yapıyor. Bölümlerin bazılarında mantık hatası olabilir. Bu çok normal mesela Barlasın şirkette ki odasını bir bölümde 25 diğer bölümde 18 yazmışım? Kitap yazan okuyucularım beni bu konuda anlarlar. Eğer bir bölümde mantık hatası gördüyseniz rica ediyorum benimde bir insan olduğumu hatırlayın.
Argo içeren cümlelerle beni uyarmaya çalıştığınız takdirde kırıcı konuşmak veya sert bir dille bir şeyler yazmak istemiyorum. Bu yüzden hiç birine cevap vermiyorum ama görmezden de gelmiyorum. Sadece bunu daha kibar bir dille yazabilirsiniz.
"Bunlara alış sen artık yazarsın madem öyle yazar olmasaydın" bunu diyecek onlarca kişi var biliyorum fakat ben yazarlık hakkında hiç bir şey bilmiyordum ruhumdaki karanlık benim yazdığım 3. Kitaptı ve ona rağmen ilk kitabımın bölümlerine baktığımda şükrediyorum.
Bende yazdıkça kendini geliştiren yüzlerce yazar olmak hayali olan insanlardan sadece biriyim.
Umarım yazdıklarımı ne demek istediğimi yanlış anlamamışsınızdır ki çok şükür benim okuyucu kitlem gerçekten mükemmel istisna olan kişiler hariç.
Mesela bundan 1 2 ay önce bir okuyucum yorum yapmıştı bir mantık hatası hakkında bende gülerek; ayyy yanlış yazmışım düzeltiyim hemen değip sonuna gülücük koymuştum. Sonra oda gülerek cevap vermişti bana. Hatam yüzünden beni küçümseyici bir şekilde uyarmadı. Kibar bir dille hatamı söyleyerek uyardı bende ona göre hatamı düzelttim.
Yeni bölümümüz bu cumartesi saat 8 de....
Bölümde görüşmek üzere hoşçakalınAy parçalarım ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ KARANLIK
Teen FictionSiz hiç kayboldunuz mu? Ben kayboldum hemde kendi yarattığım karanlıkta... -Mehir AKSÖZ Eskiden karanlıktan korkardım, korkumu yenmek için bende karanlık oldum. Korktuğum ne varsa ona dönüştüm... ...