23.BÖLÜM: ADALET

1.9K 155 56
                                    

Herkese tekrardan selammm ay parçalarım herkes nasıl?

Çok uzatmadan ufak bir hatırlatma;

@wattpad.yazarim @mmeryem_altinay
@rk.mehiraksöz @barlasdevrim_

Takip ederseniz çooook mutlu olurum ♡♡♡♡

Bu bölümde Mardin'den kısa bir bölüm okuyacaksınız ay parçalarımmmm

Bölüm müziği
-Kendine iyi bak...

O zaman karşınızda....;

23.BÖLÜM: ADALET

Eğer Dünya'da adalet istersen
Dünya'yı baştan yaratman gerekir...
-RK

YAZAR'IN ANLATIMIYLA...

Hak yerini bulduğunda
İki mağdur karşılaştığında
Mutlaka bir kazanan olur...
Bir kaybeden...

Daren Barlas gelmeden sigarasından bir tane daha yaktı. Her yakışında içi yanıyordu gözlerinde ki yaşlar bir bir boşalıyordu. Gerçekmiydi acaba duydukları ? Yalanmıydı yoksa ?

Barlas arabasına bindiğinde gitmesi gereken toplantılara girmeyerek ve bunu göze alarak gelmişti neden mi ? Çünkü ilk defa Daren'in sesini böyle duymuştu. Ondan belkide ilk defa rica etmişti "lütfen...lütfen gelirmisin?" demişti. Onu ölesiye dövüp kendi nikahında şahit yapmıştı sonrasında da bırakmıştı.

Barlas derin bir nefes alarak geldiği eve baktı arabasından inerek. Etrafında hiç bir koruma yoktu Barlas yine korumalarla gelmişti fakat evin etrafında bir tane bile koruma yoktu. Barlas işkillenmeye başlasa da içindeki dürtü ona git diyordu. Evin önüne doğru yürüdü zile basacağı sırada kapının zaten açık olduğunu gördüğünde şaşırdı. Kapıyı iterek içeri girdi. Girer girmez boş bir salon karşıladı Barlas'ı. Hemen ilerisinde sigara içen daren vardı.

Daren ona doğru döndüğünde Barlas ağladığını gördü kaşlarını çattı.

"Kim üzdü bakalım seni ?" Diye alayla sordu Barlas daren tepki vermedi.

"Konuşsana Daren sustun bakıyorumda ? Noldu yediğin bokları eline yüzüne mi bulaştırdın ?"diye tekrardan alayla sordu. Daren yine cevap vermedi Barlas sinirlenmeye başlamıştı bile

"Daren...Ne saçmalıyacaksan saçmala susma karşımda. Pişman ederim seni. "Daren derin bir nefes aldığında Barlas'ın sabrı taşmıştı Bile

"Buraya gelen beynimi sikiyim." dediğinde arkasın döndü ve bir adım attığında Daren'in sesi duyuldu.

"Annem...o...o gerçekten öldü mü ?." Daren'in sorusu Barlas'ın adımlarını durdurdu. Yıllardır sakladığı annesinin aslında yaşadığını bilmemesi gerekiyordu fakat o bunu öğrenmişti.

Barlas arkasını dönüp Daren'e baktı. Yüzünde en ufak bir hareket yoktu sadece göz yaşları yanaklarına doğru yol alıyordu. Barlas derin bir nefes aldı.

"O öldü Daren...Onu ben öldürdüm hatırlıyorsun dimi sen ve annen benden anne ve babamı aldınız ben senden anneni aldım. Kısasa kısas kardeşim, kim sana ne yalan uydurduysa bu kadar gerizekalı olduğunu bilmiyordum "diye alayla güldü bakışlarını ondan çekip tekrar arkasına döneceği sırada daren tekrardan konuşmaya başladı.

RUHUMDAKİ KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin