25. VE 26.BÖLÜM: ACIRSAN ACIMAZLAR.

1.7K 136 41
                                    

Herkese tekrardan selammm ay parçalarım nasılız bakalım?

Çok uzatmadan hemen bölümümüze geçiş yapacağız

İnstagram hesaplarımız;

@mmeryem_altinay @wattpad.yazarim

@rk.mehiraksoz @barlasdevrim_

O zaman her zaman parlayan ay parçalarım karşınızda;

26.BÖLÜM: ACIRSAN ACIMAZLAR

Yazar'ın anlatımıyla...(2 gün sonra)

Mehmet ve Atilla uçaktan ineli tam 2 saat olmuştu. Ne olursa olsun gidip alacaktı Mehir'i Mehmet. Tek duası kızının iyi olmasıydı. Mehir ve Barlas nasıl karşılaştı aklı almıyordu.

Barlas Devrim...Onu en son 14 yaşındayken görmüştü Mehmet. Gözlerindeki acımasızlık çabuk büyüdüğünün kanıtıydı sanki. O çabuk büyümüştü...büyümeye zorlanmıştı.

Hayat onu erken olgunlaştırıp, bütün gerçekleri göstermişti. Bütün miras Barlas'a kaldığında bütün yer altı camiasının bulunduğu bir davet düzenlenmişti. Bütün kara işlerle uğraşan adamlar hepsi...hepsi akın akın o davete gelmişti. Ve içlerinde Mehmet de vardı.

O zamanlar oda o illetin içinde olduğu için oda katılmıştı. Nerden bile bilirdi davetine katılıp 14 yaşında olmasına rağmen bir gün kızını yanına alacağını.

Sadece Atilla'nın anlattığı kadarıyla biliyordu Mehmet. Halil'in Mehir'e yaptıkları ise Mehmet in göz yaşlarını tutamamasına sebep olmuştu. Bir süre kendini suçladı. Hep derdi eğer bir gün kızım veya oğlum olursa onların kılına bile zarar gelmesine izin vermeyeceğim diye. Ama yapamamıştı kızı yıllarca baba bildiği adamdan şiddet görmüştü ve o hiç bir şey yapamamıştı.

Mehmet bu işleri bırakalı çok olmuştu fakat hala bu işin içinde olan dostları vardı. Onlardan en güvendiğini aradı. Barlas'ın durumunu öğrendi fakat bütün mafya camiası Barlas'ın evlendiğini bilsede unuttuğu için, Mehmet'e söylemedi.

Mehmet ve Atilla gerçeği bilmeden Barlas'ın evine doğru yola çıktılar fakat akıllarına gelen fikirle duraksadı lar.

"Bu adamın evin etrafında yüzlerce koruması var Mehmet abi. İçeri girmemiz imkansız." dedi Atilla sıkıntılı bir nefes vererek. Mehmet hak verdi.

"Bilmiyorum evlat bilmiyorum tek bildiğim bir an önce kızımı görmek istiyorum ucunda ölümde olsa yıllardır görmediğim kızımı görmek istiyorum." Dedi Mehmet aldığı her nefes içindeki sıkıntıyı büyütüyordu sanki.

"Mehir'e bir şekilde ulaşacağız öyle yada böyle."dedi Mehmet. Atilla başını salladı. O eve girebilmenin bir yolu vardı oda kılık değiştirmekti. Girebilecekleri tek kılık tamirci yada başka bir şeydi. Mehmet ve Atilla uzun uzun düşündü o arabada. Sonunda karar verdiklerinde gerekli olan ne varsa üstlerine geçirdiler. Bu yol olmasa başka bir yolu deneyecekler

Mehir Nisa ile konuşurken Kaan Barlas ile beraber ihaleleri imzalıyorlardı. Ardından bir koruma Barlas'ın kulağına eğilip bir şeyler söylediğinde Barlas'ın kaşları çatıldı.

"Biz tamirci falan çağırmadık." dedi Barlas, Nisa ve Mehir'de onlara doğru dönüp dinlediklerinde Nisa seslendi.

"Abi bir sorun mu var ?" Barlas onlara dönerek.

"Sen hiç tamirci çağırdın mı?"diye sordu Nisa hayır anlamında başını salladı. Daha sonra aklına gelen şeyle hemen söze girdi.

"Benim banyomdaki musluk sıcak su vermiyordu bunu hizmetlilere söylemiştim belki onlar çağırdı." Dedi Barlas zaten içinde bulunduğu karmaşadan dolayı korumaya

RUHUMDAKİ KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin