Tedavisi başlanılmıştı yaşlı kadının bedeni daha fazla bu hastalığa dayanmamıştı,yenilmişti.Emir ve ailesi bu gerçekle yerle bir olmuştu,Acıları çok tazeydi.Feride'nin ailesi ne kadar izin vermesede dinlemiyordu genç kadın,sevdiği adam acılar içindeyken onu yalnız bırakamazdı.Emir bu süre zarfında herkesten uzaklaşmak istemişti annesi babaannesiyle,iyi anlaşamadığı için kızgındı ona.Ona kötü davrandığı günler geliyordu aklına,bu yüzden bir süre ayrı eve çıkmak istemişti babası birşey dememişti bu duruma,biliyordu oğlunun babaannesine nasıl düşkün olduğunu kafasını toparlamasını istemişti.Feride evde uzanırken mesaj gelmişti Emir'den, "Kapının önündeyim,müsaitsen gelebilirmisin?" Diye mesaj atmıştı genç adam.Heyecanlanmıştı genç kadın,kimseye görünmeden aşağıya indi arabada bekliyordu Emir onu,koşarak yanına gitti.
"Hoşgeldin." Diyerek tebessüm etti genç adam.
"Hoşbuldum.Hayırdır kötü birşey yok değilmi? Sen iyimisin?" Endişeyle sordu Feride.
Emir düşünmeden edemedi Feride her defasında onun nasıl olduğunu soruyordu.Böyle sevilmeyi hak ediyormuydu gerçekten?"Yok...bir sorun yok.Ben...Teşekkür etmek istedim sana." Yutkundu genç adam ve devam etti sözlerine;
"Teşekkür ederim herşey için...Sana aşık olmadığım halde bile beni sevdiğin için...Hayatımın en zor döneminde yanımda olduğun için...Senin desteğin sayesinde toparlayabildim.Teşekkür ederim..."
Bir teşekkür'ü hak etmişti genç kadın.Arabasına çağırmıştı konuşmak için neden diye sormadan hemen gelmişti Feride.Kendisine olan aşkını biliyordu cümle alemin bildiği gibi,zaten öyle bir bakıyordu ki hiç tanımayan bile Feride'nin aşkını anlardı.Babaannesine çok bağlıydı Emir,bütün herşeyini ona sorar,yürütürdü.O öldüğünde Feride yanından bir an bile eksik olmadı hep moral vermeye çalışmıştı.Hoşuna gitmişti bu davranışları,evet bencilceydi ama onu bu sevgisi iyi hissettirmişti nedense.Feride sevdiği adamın gözlerinin içine minnetle bakarak yanağını okşadı.
"Ben senin her zaman yanındayım...Ne zaman kötü hissetsen ben orada olacağım."
Yeşil gözleri dolmuştu,
"beni sevmesen bile..."***
Emir'in partide olduğunu duyunca bütün vücut hatlarını belli eden dekolteli bi elbise giyip gitmişti,birde ne görsün sevdiği adama sırnaşan bir kız bunu gören Feride olay çıkarmıştı partide dağılmıştı bu yüzden.Eve geldiklerinde Emir'le en son kavga ederken Feride' nin dolgun dudaklarına yapışmıştı genç adam, tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlamışlardı.Genç adam yanlış olduğunu biliyordu Feride'ye umut vermek gibi oluyordu ama çok arzuluyordu, dolgun vücut hatları bu elbiseyle daha çok belli olmuştu.Şuan sadece onu istiyordu onu arzuluyordu.Genç kadın zaten çoçukluğundan beri bu anı hayal ediyordu ona kavuşmayı...
"Seni çok seviyorum."
Diyip tekrar ona can veren dudakları öpmeye baslamıştı. Emir'in tekrar karşılık vermesiyle sanki bir vuslattı onun için.
"Dur Feride... Yapmamalıyız."Nefes nefese kucağında olan genç kadını kollarından tutup indirmişti.Kadın üzülmüstü böyle yapmasına derin bir nefes aldı cevap verdi.
"Durma...biliyorum Sen de istiyorsun beni...
Feride' nin bu sözleriyle devam etmişti kaldıkları yerden.Hiç bişey düşünmek istemiyordu şuan sadece Feride yi istiyordu ona dokunmak istiyordu.Bu bedenin sadece kendisine ait olduğunu biliyordu Emir,Feride'ye sadece kendisinin dokunduğunu bildikçe daha çok tatmin olmuştu bu durumdan,herseyiyle Feride 'nin ilk'i olduğunu biliyordu.
***
Emir için birşey ifade etmesede Feride'nin en mutlu zamanlarıydı Emir'le yakınlaşmak,çoçukluğundan beri hep böyle olmayı hayal etmişti.Emir ayrı evde olduğu için Feride ona gidiyordu,Emir birşey demiyordu bu duruma.Teyzesi Zehra'nın eşi Emir'in amcası olduğu için onun evindede karşılaşıyorlardı,Emir'in orada olduğunu öğrenince gitmişti,Teyzenine yardım ederken Emir'in izlemeleri içini kıpır kıpır edip yüzünün kıpkırmızı olmasına neden oluyordu,tabi herkes Feride'nin Emir'e olan aşkını bildiği için gülüyorlardı kızın bu haline. Zehra ve eniştesi Selim bey olmalarını çok isterlerdi ama Selim beyin kardeşi Yusuf ve İnci Emir sevse bile almazlardı Feride'yi biliyorlardı.Her defasında sevdiğini dile getiriyordu Feride ama bir karşılık alamıyordu bu sözlerine.Berna'ya Gamze'ye mutluluğunu anlatıyordu sanki bulutların üzerindeydi,hiçbirşeyi gözü görmüyordu.Arkadaşının Emirle böyle olması içten içe hoşuna gitmemişti Berna'nın.Feride'nin Karşılıksız sevmesi bir anlam ifade etmiyordu ama artık Emir'in bu duruma karşılık vermesi,içinde yıllardır bastırılmış duygularını ortaya çıkarıyordu,kıskanıyordu böyle olmalarını...Gamze ablasının mutluluğunu seyrettikçe hep böyle olmasını temenni ediyordu.Emir'in duyguları belkide değişti diye düşünmüştü genç kız. Emir'in annesi İnci hanım Feride 'yle Emir'in kaç gündür birlikte kaldıklarını öğrenince çılgına dönmüştü. Feride sadece Berna'ya söylemişti bunu ama Berna ne yapıp edip bunu Emir'in annesine bir şekil duyurmuştu.Kaç gündür içi içini yiyordu zaten birlikte kaldıkları için,İnci yengesi Feride'yi hiç sevmediği için sadece o bozabilir diye düşünmüştü öyle de olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS (Düzenlenecek)
Teen Fiction"Seni ailen bile sevmemiş benmi seveceğim..." Genç kadının beyninde dönen o cümle bütün herşeyi bitirmişti.Artık yaşamasının bir anlamı yoktu bu hayatta sevgisiz yaşamıştı doğruydu aşkı tarafından'da sevilmeyecekti bunu beynine vura vura anlatmıştı...