Zdezorientowana Spojrzałam na Antonelle. Wzruszyła ramionami i podeszła bliżej.
- niewiem o co chodzi. Bruna, on rzucił się na niego gdy ten blondyn zwyzywał twoja osobę - odchrząknęlam a ja zerknełam na Blondyna który starał się wstać z podłogi. - poznajesz go? - zapytała. Zaprzeczyłam głowa odpowiadając zgodnie z prawdą.
- chodź, usiądziemy - chwyciła mnie za rękę i pociągnęła w stronę kanap na której siedziało już kilka chłopaków. Zaprzeczyłam głowa ale ona kompletnie to zignorowała. Usiadłam na czarnej sofie naprzeciwko Brazylijczyka. Kylian starał się z nim porozmawiać, sądziłam że Brazylijczyk odpowiada na jego pytania bo widziałam przez szczelinę między jego dłońmi jak poruszał ustami.
Byłam nadal zdezorientowana. To pierwsza sytuacja gdzie widziałam faceta w transie który nie umiał się opanować.
Nagle Neymar podniósł głowę przy tym zatrzymując wzrok na mojej osobie. Nie szło nic wyczytać z jego twarzy, ani z oczu. W tym momencie był taki tajemniczy.
- Bruna - Usłyszałam głos swojego brata - Ten fagas zwyzywał też siostrę Neymara, kiedyś. Ale Neymar nie zdążył mu dać nauczki - wzruszył ramionami.
- rozumiem. Nie wiem po co mnie wyciągaliście z domu - Wstałam i zdenerwowana podeszłam do szofera który grzecznie zgodził się aby zawieźć mnie do domu.
P O V A N T O N E L L A
- Brawo - uśmiechnęłam się sarkastycznie w stronę Neymara i Kyliana. Którzy widząc moją minę, spuścili głowę. - gratulację, może chcecie jeszcze puchar? Neymar do cholery - krzyknęłam a on odrazu na mnie spojrzał - wyrwałam dziewczynę w ciągu nocy ponieważ tobie coś strzeliło do tego pustego łba. Najwidoczniej przyjechała tu z twojego powodu, abyś nie narobił głupot w swojej karierze. A ty jeszcze w ten sposób jej się odpłacasz. Byłeś jak w transie, nie szło cię opanować. Dlaczego jak ona przyjechała to nagle złość odeszła, ale wredny Arogancki i w każdym momencie zapatrzony w siebie dupek nie? - poczułam czyjeś dłonie na swoich ramionach - zostawcie mnie - zepchnęłam dłonie swojego męża - przemyślcie. I poukładajcie wszystko w tych swoich pustych łbach - krzyknęłam po czym wyszłam z klubu odrazu zamawiając ubera.
Po pięciu minutach przyjechał starszy pan który zgodnie z moją prośbą zawiózł mnie pod sam dom Bruny. Kilka minut później zapukałam do ich drzwi, brunetka otworzyła drzwi z zirytowaniem na twarzy. Ale widząc mnie lekko się uśmiechnęła. Ten uśmiech nie był szczery, ale ja się jej nie dziwię.
- mogę wejść? - spytałam. Brunetka skinęła głowa i uchyliła drzwi dając mi miejsce abym weszła do środka.
Ściągnęłam buty i poszłam za nią do salonu.
- Bruna ja niewiem co się wydarzyło. On dosłownie wpadł w szał jak ten barman zwyzywał ciebie.
★★★★
Miłego!
CZYTASZ
Seus olhos | Neymar Jr
Teen FictionBruna Biancardi to średnio znana modelka, jest również projektantką mody. Jej brat to Kylian Mbappé, Bruna ma fatalne życie rodzinne dlatego wprost z Stanów Zjednoczonych wyprowadza się do Francji, do swojego brata.