Davi chcesz spać?

59 4 0
                                    

Otworzyłam swoje oczy i przetarłam je. W momencie kiedy spojrzałam na okno, zobaczyłam że znajdujemy się już pod rezydencją Neymara. Najprawdopodobniej na ostatnią godzinę usnęłam.

Ubrana w ciepłą bluzę, przesiąknięta pięknymi perfumami Brazylijczyka. Wyszłam z samochodu, Davi jak się okazało już nie spał. Chociaż wyglądał na nieźle zmęczonego. Ten fakt nieco mnie zdziwił, myślałam że jak się zdrzemnie w aucie, to będzie miał full energii.

Neymar wyszedł z samochodu i wyciągnął klucze z kieszeni spodni. Davi podążał obok nas przymykając swoje oczy, junior otworzył drzwi i wypuścił do środka Daviego. Później weszłam ja, a a samym końcu Neymar.

Ściągnęłam buty i udałam się do salonu, rzucając się na kanapę.

- Davi chcesz spać? - Spytał Neymar poprawiając włosy blondyna. Skinął głową, dlatego też Neymar puścił mi oczko, i wziął na ręce naszego syna.

Zamknęłam swoje oczy i znowu zasnęłam.

- Bruna - usłyszałam cichy ochrypnięty głos Neymara nad swoim uchem. Mruknęłam coś pod nosem ale nie otworzyłam swoich oczu. - Bruna - szepnął do mojego ucha. Moja twarz schowała się w poduszce, Neymar Zachichotał i pociągnął mnie za nogi, przez co odrazu otworzyłam swoje oczy.

- Neymar - krzyknęłam kiedy w połowie znalazłam się na dywanie. Neymar zaśmiał się i odwrócił mnie pomagając mi wstać z kanapy.

- ty idź się ogarnąć, a ja zamówię pizzę - uśmiechnęłam się szeroko. Miałam niesamowitego smaka na pizzę.

- dobrze - Kiwnęłam głową i poszłam w stronę schodów na górę. Weszłam do sypialni i skierowałam się do garderoby, wzięłam piżamę i poszłam do łazienki.

Po dwóch minutach weszłam pod prysznic. Zimną woda zderzyła się z moim ciałem, ale dość szybko zmieniłam ja na ciepłą.

Umyłam włosy, i swoje ciało. Otwierając drzwi z kabiny prysznicowej, poczułam nie przyjemny chłód zdradzający się z moim ciałem. Wzięłam szybko ręcznik i się nim okryłam, ubrałam swoje papcie i podeszłam bliżej lustra. Szybko ubrałam swoją piżamę, a następnie wzięłam się za włosy. Które rozczesałam, nałożyłam specjalne olejki, i starannie wysuszyłam.

Po skończonej pielęgnacji włosów zabrałam się za pielęgnację twarzy. Nigdy z niej nie rezygnowałam, bo moja cera jest idealna i nie chce aby to się zmieniło.

Po kilkunastu minutach wyszłam z łazienki. Zobaczyłam na łóżku duża pizzę, a obok jakąś kartkę. Kiedy wzięłam ją do ręki, przeczytałam co jest tam napisane.

"Poszedłem się kąpać, mam nadzieję że zostawisz mi przynajmniej kawałek?"

Zaczęłam się śmiać czytając wiadomość Neymara do mnie. Odłożyłam kartkę na szafkę nocną i usiadłam na swoim miejscu. Wzięłam pilota z telewizora i natychmiast go włączyłam, starając się znaleźć jakiś fajny ciekawy film.

Po chwili przyszedł Neymar, usiadł obok mnie. Zabraliśmy się za jedzenie, oglądając puszczony przeze mnie film.

💋💋

Seus olhos | Neymar JrOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz