Chcieliśmy za niedługo zrobić baby Shower, ale aby nie było tak wszystko na raz. Uznaliśmy że ogłosimy to dosłownie dzień po imprezie u kyliana, wróciliśmy do domu i zabraliśmy się za zdjęcia.
Początkowo stanęłam naprzeciw Neymara a ten zetknął usta z moim brzuchem. Uśmiechnęłam się i położyłam dłoń na placach bruneta.
Kilka minut później zmieniliśmy pozę, Neymar usiadł a ja położyłam głowę na jego kolanach, Neymar położył dłoń na moim brzuchu, i tak oto wyszło kolejne zdjęcie.
Jakieś dziesięć minut później całkowicie skończyliśmy sesje zdjęciowa, zrobiliśmy więcej zdjęć ale uznaliśmy że nie będziemy wszystkich wstawiać.
- Bingo! - Krzyknął ethan który robił nam zdjęcia. Wyrzucił ręce do góry a następnie przyspieszył aby zamknąć nas w swoich objęciach. - jak ja się cieszę - Zaczął skakać w miejscu, co sprawiło że cicho zachichotałam, bo w tym wydaniu jeszcze go nie znałam.
France, Paris.
1/22/2
@Brunabiancardi i @NeymarJr
Czekamy na ciebie z niecierpliwością słońce! Dorośniesz w wspaniałej rodzinie, z dziadkami, wujkami, ciociami i rodzicami którzy już bardzo cię kochają! ❤️Polubione przez:
KimKardashian, K.mbappe, Marco.Verratti, E.Mbappe, Leomessi, Antonellaroccuzzo, Carolcabrino, Rafaella.da.silva i 28 829 106 innych.@Kimkardashian
😍😍@K.mbappe
Będę wujkiem 😎@Marco.Verratti
Co mnie ominęło?? 🫢@E.Mbappe
Ja robiłem te zdjęcia, więc proszę mnie wziąć pod szczególną uwagę 🙊❤️@Leomessi
Słodko 🫠❤️@Antonellaroccuzzo
Te dziecko jeszcze nie wie że już wygrało życie 🥹@Carolcabrino
😭❤️@Bicoimbra
czemu ja nic niewiem?!
Wyświetl więcej komentarzy...
Kiedy zobaczyłam komentarz bianci nie co się spięłam, dobrze wiedziałam że bianca to najlepsza przyjaciółka Neymara.
Telefon Neymara zaczął dzwonić, dlatego że leżał obok mnie zobaczyłam kto próbował się dodzwonić, i oczywiście była to Bianca.
Neymar usiadł na swoim miejscu i cicho Zachichotał, nacisnął zielona słuchawkę i włączył kamerę oraz głośnik.
- czemu ja nic niewiem! - Krzyknęła Blondynka, do takiego stopnia że aż musiałam się odsunąć kawałek od Neymara.
- sam dowiedziałem się wczoraj okej! - Od krzyknął brunet po czym wybuchnął śmiechem.
Usiadłam spowrotem obok Neymara aby Bianca mogła mnie zauważyć, widząc mnie uradowana zaczęła machać do ekranu.
Po krótkiej rozmowie jak przebiegło wyjaśnienie ciąży, Neymar skierował kamerę na mój brzuch, kładąc na nim dłoń.
Kiedy uniósł telefon spowrotem na nasze twarze, zobaczyłam jak pojedyncza łza spływa po twarzy Brazylijki.
- Będę ciocia - Krzyknęła załamującym się głosem, po czym opuściła swoją twarz na poduszki.
- a ja wujkiem - krzyknął ethan. Wzdrygnęłam się, bo nie wiedziałam kiedy ten kretyn tu przyszedł i pojawił się za moimi plecami.
Jeszcze chwilę się po wygłupiali, a później Ethan poszedł. Porozmawialiśmy jeszcze trochę z brazylijka po czym się rozłączyliśmy.
- nie sądziłem że to z tobą będę mieć kolejne dziecko - Zaśmiałam się pod nosem. Wstając z kanapy na ogrodzie, Neymar również to uczynił, złączył nasze dłonie i razem wróciliśmy do domu.
Jakiś czas później wsiedliśmy do jednego z kilkunastu samochodów Neymara, aby pojechać po Daviego który dzisiaj bez problemu poszedł do przedszkola. Za kilka miesięcy będzie chodził do szkoły, ten czas definitywnie mija za szybko.
🎀
Naprawdę przepraszam za takie opóźnienie 😔
CZYTASZ
Seus olhos | Neymar Jr
Teen FictionBruna Biancardi to średnio znana modelka, jest również projektantką mody. Jej brat to Kylian Mbappé, Bruna ma fatalne życie rodzinne dlatego wprost z Stanów Zjednoczonych wyprowadza się do Francji, do swojego brata.