Niestety ale nie mogłam zostać z Neymarem w szpitalu, więc jakiś czas później wróciłam do domu, nie było ani Neymara ani Daviego, przysięgam że pierwszy raz w życiu mam tak cicho w domu.
Od około miesiąca rozmawialiśmy o tym że za niedługo chcemy wyjechać do Brazyli, zbliża się lato, chcemy zrobić baby shower i trochę odpocząć. Kiedy tylko mecze Paryża się skończą, odrazu udamy się do Brazyli, wliczając w to również naszych przyjaciół, i moje rodzeństwo, czuje że to będzie dobry wypad, jednak narazie mam na głowie Neymara, bardzo się o niego martwię mimo tego że zostałam zapewniona że z Brazylijczykiem jest wszystko w porządku.
Weszłam do łazienki zamykając są sobą drzwi, prysznic brałam rano więc uznałam że umyje się dopiero jutro, bo naprawdę byłam zmęczona, a jeszcze ta samotność mnie poprostu dołowała.
Po skończonej pielęgnacji, ubrałam się w piżamę i zeszłam na dół, aby tylko się czegoś napić, jednak w połowie drogi zatrzymała mnie wibracja w telefonie, który aktualnie trzymałam w ręce. Odrazu się zatrzymałam i odblokowałam telefon.
Od: Misiek 🧸❤️
Dojechałaś bezpiecznie do domu?Uśmiechnęłam się, czytając treść wiadomości.
Do: Misiek 🧸❤️
Tak, idę zaraz spać bo ta samotności w domu mnie dobijaCzekając aż odpisze, udałam się szybko do kuchni, nalałam wody do szklanki, dodałam kostki lodu i odrazu poszłam do sypialni.
Od: Misiek 🧸❤️
Oh, wytrzymasz, mam nadzieję że jak najszybciej wrócę do domu.Od: Misiek 🧸❤️
Mnie też dobija ta samotność, nigdy bym się nie spodziewał że aż tak bardzo będzie mi ciebie brakować 🫣Uśmiechnęłam się pod nosem, czytając druga wiadomość Neymara.
Był taki słodki.
Do: Misiek 🧸❤️
Ja też tęsknię, rano odrazu podjadę do szpitala, tylko zajrzę co z Davim.Do: Misiek 🧸❤️
Antonella przesłała mi kilka godzin temu zdjęcia jak super Davi bawi się z Thiago, więc napewno w złych rękach nie jest.Od: Misiek 🧸❤️
Cieszę się, ale mimo wszystko brakuje mi waszej dwójki, już prawie trójki 🤭Do: Misiek 🧸❤️
❤️Od: Misiek 🧸❤️
Idź się położyć, ja też spróbuję się zdrzemnąć, nie będziesz czuła się taka samotna. Dobranoc kochanie 😘Do: Misiek 🧸❤️
Dobranoc 🫶🏽Telefon wyłączyłam, i położyłam go na szafkę nocną. Wyłączyłam światła, i położyłam się do łóżka, najpierw okryłam kołdra, a dopiero później opuściłam głowę na poduszki.
Boże, czułam się jakby Neymar jakkolwiek mnie skrzywdził, i śpi na kanapie, lub po za domem.
Dziwnie się teraz czuję, jak jest taka cisza w mieszkaniu.
★
Obudziłam się, siadając odrazu. Przetarłam oczy i szybko chwyciłam telefon aby zerknąć na godzinę, odetchnęłam widząc że jest dopiero dziewiąta, i mam jeszcze chwilę aby przygotować się do wyjazdu.
Przed wstaniem z łóżka, napisałam do Antonelli.
Do: Antonella 💋
Cześć, jak Davi?Od: Antonella 💋
Wspaniale, właśnie wracam z przedszkola. Mam nadzieje że będziesz miała dzisiaj czas aby się spotkać i porozmawiać?Argentynka odpisała niemalże odrazu, co tylko uspokoiło moje myśli które krążyły wokół mojego syna, chociaż wiedziałam że gdyby się coś działo, Antonella odrazu dałaby mu znać.
Do: Antonella 💋
Tak mam czas, teraz jadę do Neymara aby spędzić z nim trochę czasu. Później możemy się spotkać, dam ci jeszcze znać za jakąś godzinę.Od: Antonella 💋
Oki, czekam 😜Polubiłam wiadomość i odłożyłam telefon.
🎀🎀
CZYTASZ
Seus olhos | Neymar Jr
Novela JuvenilBruna Biancardi to średnio znana modelka, jest również projektantką mody. Jej brat to Kylian Mbappé, Bruna ma fatalne życie rodzinne dlatego wprost z Stanów Zjednoczonych wyprowadza się do Francji, do swojego brata.