- Mit? - Pislog rám párat a vöröske, majd megint nevetni kezd. - Idióták, senki se tudja a Nagy Hetes nevét. És mi az a dizni? Olyan ostobák vagytok. - Neveti.
- Jól van, Disney lecke kártyafiú. - Mondom tapsolva egyet.
- Nem vagyok kártyafiú. - Mordul rám a gyerek.
- Dehogy nem, ott a szív a szemeden. - Vonom meg a vállam. - Akkor menjünk úgy ahogy te. Szívkirálynő, Alice Csodaországban. Nézd el, nem volt a kedvenceim között. Van egy kislány, Alice aki egy nyúlüregen keresztül bekerül egy varázslatos világba, ahol mindenféle furcsa lények élnek, teázik a kalapos úrral, kergeti a nyulat, találkozik a vigyori macskával és végül a Szívkirállyal és a Szívkirálynővel a kártyavárukban, ahol a kártyák rózsákat festenek. Részt vesz valami játékokon és a királynő bepipul, hogy a csajszi nyert nem ő, ezért a Szívkirálynő elordítja az ikonikus mondatot, amit mindenki tud az Alice Csodaországból. Le a fejével! Aztán Alice hazajut. - Magyarázom.
- Mi a...? - Kezd bele a kártyácska.
- Utána ő jön. Na, ő itt Zordon, az Oroszlánkirályból. - Mondom diadalmasan. - És nem akarom elrontani a képet a fejedben, de második volt a ragsorban, kinyírta a bátyját, elhajtotta az unoköccsét a vadonba, ahol egy szurikáta vaddisznó páros nevelte fel a gyereket. És a Büszkeség tuti nem virágzott az uralma alatt, mert minden csont száraz lett és mindenki rettegett tőle. Aztán a kis unokaöcsi felnőtt, visszatért a Büszkeségbe legyőzte őt és a hiénák elé vetette, akik kedvességéért cserébe felzabálták. - Mondom vigyorogva.
- Te jó... - Szörnyed el a kártyafiú és Grim is.
- A polip, ahogy a lebegő macska nevezte pedig nem más, mint Ursula a gonosz boszorkány a Kis hableányból. Igen, szerződéseket csinált, de általában a saját jólétéért. Magáénak akarta a trónt és erre kihasználta a sellők királyának lányát. A lány akit Arielnek hívtak belezúgott az egyik tengerparti királyság hercegébe Erikbe. Három napja volt, hogy a hangja nélkül elérje, hogy a herceg beleszeressen, ha nem jön össze a lelke Ursuláé. Ariel felmegy a felszínre a hangjáért cserébe lábakat kapott. Minden tök jól ment amíg, meg nem jelent Ursula embernek álcázva és Ariel hangját használva. Bumm. - Csettintek. - Herceg beleszeret Ursulába, azonnal esküvő van, majd eljön a harmadik nap estéje. Nap lemegy, varázslat megtörve, Ariel újra sellő, herceg rájön, hogy Ursula boszorkány, epic tengeri csata, és Ursulából hajóra szúrt sushi lesz. - Magyarázom mutogatva.
- Lehetetlen. - Rázza a fejét a kártyafiú.
- És jön Jafar. - Vigyorgom, nem is foglalkozva a gyerekkel, csak felmutatva a fejem mögött álló szoborra. - Aladdin. A mese Aladdinnal kezdődik a csóró gyerekkel, aki Agraba utcáin él, lop szemétkedik, meg minden. Aztán egyszer belefut az álruhába bújt hercegnőbe, Jázminba. - Nyomom meg a női nevet. - Az őrök megtalálják Jázmint azt hiszik Aladdin elrabolta ezért dutyiba dugják, ahonnan Jafar a szultán tanácsosa kihozza azzal a feltétellel, hogy megszerez neki egy lámpást egy barlangból. A gyerek bele is megy, megszerzi a lámpát, de Jafar elárulja és benn ragad a barlangban, kiderül, hogy a lámpásban egy dzsinn van. A dzsinn segítségével kijut a barlangból, hercegnek tetti magát, hogy megszerezze Jázmint. Minden jól is megy, amíg Jafar le nem leplezi, aztán meg kiderül, hogy Jafar egy gonosz varázsló, aki csak a hatalmat akarja. Jafar megszerzi a dzsinnt, akinek a segítségével szultán és hatalmas varázsló lesz, majd Aladdin átveri és így azt kívánja, hogy dzsinn legyen. Végül Jafar bezárva végzi egy lámpásba, Aladdin felszabadítja az eredeti dzsinnt és boldogan élnek, amíg meg nem. - Forgatom meg a szemem és fordulok a következő szoborhoz.
- Ebben nem is voltam olyan messze. - Fintorog a kártyagyerek.
- Csak egy két fényévre. - Vigyorgom rá. - Na ő a Gonosz királynő a Hófehérke és a hét törpéből, a legelső klasszikus Disney mese. Gyönyörű tizennégy éves hercegnőre berágott boszorka mostohaanyuci, a rohadt perverz varázstükre miatt. A királynő meg akarja öletni Hófehérkét, aki elmenekül az erdőbe, ahol beköltözik a hét bányász törpéhez házi lánynak. Ott békében él, amíg gonosz királynő rá nem jön, hogy még nem halott és nyanyának álcázva magát meg nem látogatja a kis csajt. Neki ajándékoz egy mérgezett almát, amit Hófehérke azonnal el is majszol, ennek hála pedig félhulla lesz. Törpök este haza érnek, látják, hogy a csaj megmurdelt és azonnal átlátszó kőkoporsóba rakják. Aztán megjelenik egy herceg és visszacsókolja az életbe a kis csajt, gonosz királynő pedig meghal.
- A méreg stimmel. - Motyogja a repülő macska.
- És itt van Hádész a legmenőbb az istenek között. Jelenleg a Herkules című mesebeli változatát láthatjuk, ahol fő gonoszként volt jelen, aki el akarta érni, hogy Herkulesünk lelke az alvilágban kössön ki. Herkules a nagy Zeusz és Héra gyereke, aki az emberek között nőtt fel, majd egy szatír tanította ki és végül hőssé vált, majd belezúgott egy Megara nevű lányba, aki Hádész szolgája volt, és a mese vége az, hogy hogyan szabadítja ki a csajt az Alvilágból, ezzel porba döntve Hádész összes tervét és végül istenné válva. - Magyarázom legyintve egyet, majd tovább sétálok az utolsó szoborhoz és felnézek a nőre.
- Kik? - Kotyog közbe a lebegő macska, de én megint csak figyelmen kívül hagyom őt és magam mögött összefogott kezekkel nézem a szobrot.
- Ami pedig őt illeti. - Kezdek bele. - Demóna, na neki kettőt is tudok. - Kuncogok, ahogy a vállam felett visszanézek a két szerencsétlenre. - A Disney mese címe Csipkerózsika. Az eredeti animációban, Demónát nem hívják meg a kis Auróra keresztelő partijára ezért megátkozza a lányt, hogy a tizenhetedik születésnapján megszúrja az ujját egy orsóval és meghal. Auróra tündér keresztanyjai enyhítenek az átkon, nem bele fog halni, csak mélyen elaludni. Az országból az összes orsót eltüntetik, a kis Auróra a keresztanyjaival nő fel messze a palotától, majd tizenhét évesen visszamegy a palotába, ahol Demóna egy mágikus orsóval eléri, hogy mély álomba merüljön a lány, amiből csak a herceg csókja kelti fel. A mese végén a herceg egy ezüst karddal megöli a sárkánnyá vált Demónát és mindenki boldogan él, amíg meg nem hal. - Hadarom le, majd megint felnézek a szoborra.
- És mi a másik? - Hallom meg a vöröske hangját, mire elmosolyodok.
- A másik a film verzió, abban Demóna sokkal jobb fényben van feltüntetve. Egy szerető tündér, akit az emberek átvernek és ezért átkozza meg Aurórát, de amíg a lány a keresztanyjaival növekszik, addig ő is figyeli a lányt és titkos keresztanyja lesz. Aztán Demóna megbánja az átkot, mert megszereti a lányt, de az átok nem visszavonható. Auróra megszúrja az ujját az orsóval, álomba merül és itt nem a herceg ébreszti fel, hanem Demóna egy csókkal a homlokára. Viszont a király így is meg akarja ölni Demónát, párbaj alakul ki, de végül Auróra és a tündérek újra békében élnek. - Fejezem be a sztorit. - Egy gonosz, aki megbocsájtást kap. - Kuncogom és fordulok vissza a dinkákhoz.
- És azt akarod, hogy ezt el is higgyem? - Fintorog a kártyakölyök.
- Lily igazat mond, és a Disney óra után itt az ideje, hogy az eredetit is halljátok. - Szólal meg a dinkák mögül a Seggfej.
- A színpad a tiéd Alexander! - Teszem fél kezem a mellkasomra, tartom ki a másikat oldalra és hajolok meg előtte.
YOU ARE READING
Twisted Wizardland
Fanfiction"- Szállj le rólam Seggfej! - Te hoztál ide minket Princeps, nem az én hibám." "- Hol is van az az itt? - Üdvözöllek titeket a Night Raven College-ban." Helló emberek egy újabb sztori tőlem. Ez egy Twisted Wonderland fanfic lesz, aki nem tudja, anna...