- Tudtam, hogy a kártyákat nem lehet magukra hagyni. - Emelem a fejem mellé a kezeimet és mondom morogva, ahogy a Hal maffiafőnökkel kötött szerződésünk utolsó napján megint ahhoz a rohadt tükörhöz megyünk.
- Mit is találtak most ki? - Tudakolja a Seggfej, ahogy mellém lép és a háta mögött összefont karokkal sétál mellettem, mintha nem lenne semmi nagy dolog sehol.
- A barmok csodálatos ötlete, hogy szarrá veretik magukat az angolnákkal, amíg Zordonék Kirké tudja mit csinálnak a Hal maffiafőnökkel. - Morgom és trappolok egyenesen a tükör felé.
- Hé, mi legalább ötleteltünk. Nem úgy, mint ti, akik semmit se csináltak az elmúlt két napban. - Kapja fel a vizet Egérke, mire én rideg tekintettel nézek rá.
- Pofád csukva, ha nem tudod mit beszélsz. - Jelentem be, ahogy elkapva a Seggfej kezét átmasírozok a tükrön a tenger alá. Ahogy legutóbb most is kiráz a hideg és érzem a pánikot a torkomban, de igyekszem magam lenyugtatni, ami úgy, hogy a Seggfej fogja a kezem egész jól megy. - Szóval most merre, idióták? - Kérdezem, mikor megjelennek a bolondok.
- A múzeumhoz! Utánam! - Mondja lelkesen Deuceyka, mire mi mind követni kezdjük. Ahogy a kártyák gondolták is az angolna ikrek hamarosan megjelentek és kezdetét vette a csetepaté, amiből én és legjobb barátom megint ügyesen kimaradtuk.
"Elfelejtettem mondani Seggfej. A Hal maffiózó obskurálni fog. Valószínűleg még ma." Jegyzem meg, ahogy magam előtt összefont karokkal nézem a szerencsétleneket, akiket szarrá vernek az angolnák.
"Oh, csak nem megint Disneyt álmodtál, Princeps?" Jön a kérdés, mire a barátomra pillantok és felhúzom a szemöldökeim, ami körülbelül azt jelentette, hogy 'Szerinted?'. "Szóval igen. Érdekes. Akarod te leállítani?" Tudakolja, mire én meglepetten fordulok felé.
- Komoly? Lehet? - Kérdezem kitágult szemekkel, mire a pofátlannak van képe az arcomba röhögni, aztán meg összekócolni a hajamat.
- Megérdemled Lily. - Mondja, én pedig csak gyanakodva nézek rá.
- Most mit csináltam? - Bukik ki belőlem a gyanú egy kérdés formájában.
- Legutóbb hibátlanul visszajöttél a sétából. - Vonja meg a vállát és fordul vissza a kártyák felé. - Oda nézz, végeztek. - Kuncogja, mire én is oda fordulok a csapat felé, akiknek a fejéről eltűntek a tengerirózsák és csípőre teszem a kezeim.
- Na, most hogy ezzel megvagyunk mehetünk vissza, mielőtt Hal maffiafőnök nagyon bedurvul? - Kérdezem, de ezzel csak azt érem el, hogy mindenki pislog rám, mintha hülye lennék.
- Mi baj van Azulal? - Tudakolja a Komornyik angolna.
- Ja. Mégis mi baj lehet? - Ért egyet Egérke.
- Nem mondjátok, hogy ilyen hülyék vagytok, hogy nem veszitek észre a mintát az orrotok előtt. Házvezető, trauma és megalázás, ha ezt mind összeadod abból mi lesz? - Kérdezem, de mikor továbbra is csak értetlen tekinteteket látok megforgatom a szemeim. - Obskurus, az lesz. - Jelentem be.
- Micsoda Gömbhal? Nem értem. - Billenti oldalra a fejét az Őrült angolna.
- Alexander, hogy hívják megint? - Nézek kérlelőn barátomra, aki kuncog egyet.
- Eluralkodik rajta a folt. - Jelenti be, mire én elfintorodok.
- Még mindig kurva hülyén hangzik. - Vonom meg a vállam, ahogy elfordulok a csapattól. - Utolsó fizeti a vacsorát. - Kurjantom, mielőtt visszasietnék a tükörhöz, hogy elvigyen a suliba. - Gyerünk tesó mutasd merre tovább, sose tudok eligazodni ezeken a folyosókon. - Vonom meg a vállam.
- Akkor hogy találsz el Liliához, meg Jamilhoz? - Kérdezi barátom, ahogy elvezet a tükörterembe.
- A mágiájukat követem természetesen. Hogy máshogy? - Vonom meg a vállam.
- Sejthettem volna. - Forgatja meg a szemét barátom, pont ahogy belépünk az Oktásokhoz, csak hogy szembe találjuk magunkat egy gigantikus polippal mellette Zordonnal és a Hiénával.
- Na, fene lekéstük mikor obskurált. - Fintorodok el, mikor is megjelennek mellettünk a kártyák, a Farkas fiú meg az angolnák.
- Le kell állítanunk valahogy. - Szorulnak ökölbe a kezei az Őrült angolnának, mire én csak leveszem a zakómat és hozzávágom a Seggfejhez, majd feltűrve az ingujjam elindulunk a hatalmas polip felé.
- Mutasd meg neki húgi! - Kuncog a hátam mögött a Seggfej, de én felé se nézek, csak bemutatok egyet neki.
- Mit csinálsz, Gömbhal? Veszélyes. - Hallom meg az Őrült angolna hangját, de ekkor már nagyon nem érdekel, hogy mit akar.
- Figyi Zordon bízzátok ezt rám. - Jelentem be vigyorogva, mikor megfogom az oroszlánfiú vállát.
- Agyon fog nyomni. - Fintorog felém Zordon, mire csak kuncogni kezdek.
- Lenyomtam a diákjaidat is. - Vonom meg a vállam, de mikor látom, hogy nem győztem meg csak megvonom a vállam és elmegyek mellett. - Hé! Te túlméretezett sushi! - Ordítom el magam ezzel elérve, hogy a polip felém forduljon. - Igen rólad beszélek! - Kiáltom, ahogy elkezdek rohanni és pont mikor neki futnék az egyik csápjának ugrok egyet fel az egyik csápra majd a másikra.
- Bocsi Hal maffia semmi személyes, de... - Kezdek bele, ahogy az utolsó ugrásnál egy magasságba kerülök az arcával, majd a Godricktól tanult erőmanipuláló mágiával egyszerűen orrba vágom. - Utálom a nagy halakat! - Érek földet és porolom le a kezeimet, ahogy a polipfiú mellettem lassan felveszi az eredeti alakját.
- Szép volt Lily. - Lép mellém Alexander és adja vissza a zakómat.
- Még mindig utálom a nagy halakat. - Fintorgom, ahogy visszaveszem a zakóm, majd leguggolok az ébredező fiú mellé. - Nyertem. - Jelentem be. - Ja és vesztettél. - Mondom, amivel elérem, hogy mindenki értetlenül nézzen ránk az éppen felébredt fiúval együtt.
- Ha nyertél, miért kellett Leonának elpusztítani a szerződéseimet? - Kérdezi hápogva a Hal maffiózó.
- Mert a kártyák maguk akarták megoldani a dolgot. - Forgatom meg a szemeim, majd elkezdek a zsebeimben turkálni és előveszem a négybe hajtott lapot. - Tessék itt a fényképed. Mellesleg részvétem elmebetegekkel voltál körülvéve te nézel ki a legértelmesebbnek, utánad az angolnákkal. - Vonom meg a vállam.
- Ez tényleg az. - Pislog a kezében a képre, amit azonnal össze is hajt.
- De mikor? - Hallom meg Egérke hangját.
- Már első nap, amikor ti olyan ügyesen eltereltétek az angolnák figyelmét. - Vigyorgom ártatlanul.
- De ha akkor megvolt, miért nem hoztad vissza? - Tudakolja a Hal maffiózó.
- Amiért a bátyó se mondta el, hogy már aznap este elpusztította a szerződéseidet. - Jelentem be. - Mert unatkoztunk. - Vonom meg a vállam.
- Akkor mit pusztítottam el? - Fintorog Zordon.
- Amit az elmúlt két este a húgi másolt. Mármint a tengerirózsákon kívül, azokat meghagytam. - Kuncog Alexander, én pedig színpadiasan megforgatom a kezeimet.
- Még most is fájnak a csuklóim. - Mondom megjátszva a durcisságot, majd felállok. - Na, akkor hogy így tisztában vagyunk a dolgokkal. Mikor kezdjük el az átalakításokat? - Kérdezem csípőre vágva a kezeimet.
- A szerződéseim nélkül nem vagyok jó nektek semmire. - Rázza meg a fejét a Hal maffia.
- Akarod, hogy megint fejbe verjelek? - Kérdezem összehúzva a szemeim. - Nem a bugyuta kis szerződéseid miatt vág az eszed. Ne becsüld alá magad. Nem hiába hívtalak Alexander kettőnek. - Fonom össze magam előtt a karjaim. - Csak használd ki a lehetőségeidet, a bátyóból kiindulva még tippeket is fog adni. - Vigyorgom, majd az angolnákhoz fordulok. - Szóval most már kapok abból a híres teátokból?
ESTÁS LEYENDO
Twisted Wizardland
Fanfic"- Szállj le rólam Seggfej! - Te hoztál ide minket Princeps, nem az én hibám." "- Hol is van az az itt? - Üdvözöllek titeket a Night Raven College-ban." Helló emberek egy újabb sztori tőlem. Ez egy Twisted Wonderland fanfic lesz, aki nem tudja, anna...