35. Aladdinék

17 1 0
                                    

Némán követjük Jamilt a tükörterembe, ahonnan egy ismeretlen ház felé vesszük az irányt.

"Jól van, ráharapok a csalira. Te is látod, amit én látok?" Hallom meg a fejemben a Seggfej hangját.

"Ez Agraba hallod!" Pislogok a hatalmas palotára, ami úgy néz ki, mintha egyenesen a Disney meséből lopták volna az épületet, de persze a vezetők egy pillanatra sem áll meg, csak tovább megy egyre beljebb az épületben, amíg egy hatalmas terembe nem érünk.

- Mindenki, vendégeink jöttek, zenét! - Kiáltja el magát a fekete hajú fiú. - Egyetek, amit csak akartok. Minden van, amit csak megkívántok, ne fogjátok vissza magatok. - Fordul felénk és int a roskadásig rakott asztalok felé. Természetesen a szivacs azonnal ráveti magát a legközelebbi asztalra, én meg csak a szemem forgatom.

- Mit javasolsz melyiket kóstoljam meg először? - Kérdezem mosolyogva Jamilt, aki csak a vállamra teszi a kezét és egy távolabbi asztalhoz vezet, ahol több fajta ételt összeszed és egy tányéron felém nyújtja.

- Mi folyik itt? - Jön egy új hang, amikor már félig megettem a tányérom tartalmát és nagyon koncentrálnom kell, hogy ne fintorodjak el, mikor felfogom, hogy kihez tartozik a hang.

- Kalim... - Sápad el Jamil mellettem.

"Megjött a Hugrabugos gombóc!" Sóhajtok fel magamban.

"Csak nem valami bajod van vele Princeps?" Kuncog a fejemben a Seggfej, amivel eléri, hogy megajándékozzam egy gyilkos pillantással.

- Mit jelentsen ez Jamil? Nekem senki sem mondta, hogy vendégeink lesznek! - A Hugrabugos  gombóc meglepően morcosan kezd bele a beszédbe és ha nem tudnám, hogy alapból milyen szokott lenni, még talán el is gondolkodnék rajta, hogy veszélyes lehet.

- Meg van az oka, Kalim. - Próbálja magát kimagyarázni Jamil.

- Mondtam, hogy szólj, ha meghívsz valakit, mert ha nem teszed... Áh, sokkal több zenével és étellel kellett volna készülnünk! - Vált azonnal boldogság gombóccá a szőke fiú, én pedig csak sóhajtok egy nagyot. Sejtettem, hogy ez lesz. - Hehe! Örülök, hogy itt vagytok! Bocsi, hogy parádé nem lesz, arra már nincs idő. Szia Lily! - Int nekem boldogan, de a következő pillanatban már át is ölel. - Helló, veletek meg most találkozom először ugye? Kalim Al-Asim vagyok! - Nyújt lelkesen kezet Alexandernek és néz le a szivacsra.

- Grim gyújtotta fel a hátsódat az évnyitón és beszéltek velünk a Spelldrive ügynél. - Emlékezteti a Szultánkát Jamil.

- Oh, tényleg? Bocsi, minden kimegy a fejemből. Az étel csodásan néz ki mint mindig! Minden rendben volt az elkészítése közben Jamil? - Fordul a Szultánka a fekete hajú fiú felé.

"És tessék máris elfelejtette, hogy létezünk." Sóhajtom egyet, de csak egy kuncogást kapok válaszul a Seggfejtől.

- Csak a szokásos. Semmi veszélyes a tányérokon, ne aggódj. Méreg sincsen benne, megnéztem. - Vonja meg a vállát vacsora készítő társam.

- Méreg? - Tágulnak ki a szivacs szemei és sápad el az arca.

- Kalim az Ashim család egyetlen örököse, nem csoda, ha az emberek az életére akarnak törni. - Fonja össze maga előtt a karjait a fekete hajú fiú.

- Áh, Jamil mindig túloz. Azóta csinálja ezt, amióta négy éve két hétig kómában voltak. - Vigyorog Szultánka, mintha nem lenne nagy dolog, amiről beszélnek.

- Pontosan a biztonságod miatt van. - Néz ferde szemmel a szőkére Jamil.

- Szóval azért kellett ennyit ennem, hogy megnézzük méreg van-e benne? - Hápog a szivacs, én pedig halványan elmosolyodok.

Twisted WizardlandWhere stories live. Discover now