50. A mese vége

14 1 0
                                    

- És most mikor vagyunk? - Teszem csípőre a kezem, mikor megint megjelenünk a szultáni palota nagytermében.

- Úgy két nappal később. - Kapom meg a választ a Seggfejtől. - Már visszajött a kis utca patkány Ali hercegként és megkörnyékezte Jázmint is. - Meséli nyugodt hangon.

- Hogy lett herceg? - Kérdezi fintorogva az Őrült Angolna.

- Azzal a lámpással a kalapjában. - Mutatok az említett ruhadarabra. - Ahmed herceg bejelentette már a támadást az ország ellen? - Pillantok a Seggfej felé.

- Természetesen. Ezért is akarja a szultán Aladdinhoz adni a lányát. Azt hiszi Ali herceg serege meg fogja védeni, de mint tudjuk ennek a bizonyos Ali hercegnek semmi hadserege sincsen. - Vonja meg a vállát a legjobb barátom.

- Tényleg itt elígérte az utolsó kívánságát a háromból a dzsinnek? - Kérdezem kíváncsian, viszont ezzel csak azt érem el, hogy a Seggfej elnevesse magát.

- Ugyan dehogy ígérte el. Ahogy ennek az agya működik lefogadom, hogy valami pajzán dologra akarja használni. - Fintorodik el.

- Te jó Kirké, ne. - Ráz ki a hideg. - Inkább nézzük Jafar mit talál ki a problémára. - Sóhajtok egyet és kezdek el figyelni az előttünk éppen lefolyó veszekedésre. Aladdin próbálja tartani az álcáját Aliként, Jafar pedig mindent megtesz, hogy leleplezze, de ezzel csak azt éri el, hogy a szultán végül ki akarja végezni.

- De csak meg akarja menteni az országot! - Indul meg a Szultánka az arabok felé.

- Jafarról beszélsz dinka nem fog meghalni nyugodj meg. - Jelentem be.

- Miért nem tudok megmozdulni? - Tágulnak ki a Szultánka szemei.

- Mert nem akarom, hogy véletlen elronts valamit. Ne félj, amint alkalmas lesz elengedlek. - Vigyorgom a Szultánka felé.

- Ezt hogy csináltad? Nem használtál varázsigét. - Néz végig rajtam a Hal Maffiózó, ez pedig elég ahhoz, hogy kuncogni kezdjek.

- Már évszázadok óta nem kell hangosan kimondanom az igéket, ami azt illeti úgy két száz év óta már Castor se kell hozzá. Amelyt még használom. Meg kell tanulnia, hogy varázsolok. - Vonom meg a vállamat. - Oda nézzenek és a mágus használja a mágiáját. - Mosolyodom el, mikor a nagytermet fekete füst borítja el.

- Utána megyünk? - Tudakolja Jamil, ahogy elnéz annak az ajtónak az irányába, ahova Jafar éppen elrohant.

- Még szép. Gyerünk! - Sietek a nagyvezír után, sarkamban a Disney csapattal, az ekkor már elengedett Szultánkával és a Seggfejjel.

- Most mit csinál? - Hallom meg a Komornyik angolna kérdését.

- Nem tudom. - Billentem oldalra a fejemet.

- Elfogadta, hogy ő a rosszfiú. - Sóhajt egyet a Seggfej. - Ellopta a lámpást és tudod mi jön ezután Lily. - Fordul felém legjobb barátom.

- Szultánná teszi magát gondolom azért, hogy tudja mozgósítani a hadsereget. Aztán megpróbál a legnagyobb varázsló lenni valószínűleg azért, hogy megvédje a várost. Végül pedig dzsinné válik, de a dzsinn létnek van egy nagy hátránya. - Magyarázom egy nagy fintorral.

- Micsoda? - Kérdezi halkan Jamil.

- Fenomenális kozmikus erő, icipici lakóhely. - Jelenti be a Seggfej, ahogy az időben előre haladva látjuk mindazokat az eseményeket, amiket az előbb leírtam.

- Na, ezt nem gondoltam. Jázmin lett az új szultána. - Bólogatok elégedetten. - Mondjuk elég tanult hozzá. - Mosolygom.

- Mi lett Aladdinnal? - Tudakolja a Szultánka.

Twisted WizardlandWhere stories live. Discover now