Offline beschikbaar // Mitthy

455 13 0
                                    

Matthy POV:

Een week lang helemaal niks. Geen opnamedagen, geen shows, geen kantoorwerk dat nog gedaan moet worden. Youtuber zijn heeft veel voordelen, je bent flexibel in waar en wanneer je werkt, we doen dingen waar de gemiddelde man van onze leeftijd over zou dromen en het is zeker leuker dan een saai kantoorbaantje. Maar het grote nadeel is dat je altijd aan moet staan. Zodra er fans aanwezig zijn of een camera op je gericht staat, start er een soort mislukt theaterstukje. Keer op keer trappen ze erin, maar mensen die dichterbij staan zien dat de batterij leeg begint te raken.

Dus, hebben we voor de eerste keer in jaren besloten om een week vrij te nemen als Bankzitters. Niet een van ons die er even tussenuit gaat, maar alle vijf nemen we de rust die we nodig hebben. Met Milo heb ik het er al weken over, wanneer we savonds laat in bed liggen. Wat we allemaal wel niet gaan doen zodra we vakantie hebben en hoeveel we er van gaan genieten. Nadat we hadden besloten om even pauze te nemen, kwam de discussie wat we nou gingen doen.

En zo eindigen we samen in mijn auto. Twee kleine koffers ingepakt en boodschappen vanuit Nederland zodat we zo min mogelijk de deur uit hoeven. Als we in Nederland bleven, konden we nooit echt rust nemen. Zodra we deur uit gaan staat er ergens wel weer een fan die iets van ons verwacht. Op die manier kwamen we uit bij een apartementje in Luxemburg. Het is niet te ver van huis, mensen kennen daar hoogstwaarschijnlijk de Bankzitters niet en we kunnen volledig tot rust komen. 

Het is even zoeken, maar uiteindelijk weten we dan de ingang te vinden. Milo loopt achter me naar binnen, beide koffers in zijn handen. Ik kon hem prima zelf de trap op tillen, maar Milo is veel meer een gentleman dan mensen zouden verwachten. Zachtjes sluit ik de deur achter hem en direct draai ik deze op slot. De komende paar dagen zijn van ons, waarin we enkel doen wat wij leuk vinden. Milo zet de koffers neer en plaats zijn handen op mijn heupen, automatisch sla in mijn armen om zijn nek en trek ik hem in een kus. "Welkom in ons huisje van de week." 

Ik wil hem weer loslaten om het apartement verder te gaan verkennen, maar hij geeft me weinig kans. Milo tilt me op en ik klem mijn benen strak om zijn middel. "Ik heb zoveel zin om gewoon even niets te hoeven doen." Ik leun met mijn voorhoofd tegen de zijne aan. "Ik denk dat we heel veel gaan doen samen." Zegt hij met een knipoog. Op deze manier lopen we door het apartement heen tot hij de slaapkamer heeft gevonden. Voorzichtig legt hij me neer op het bed, voordat hij bovenop me klimt. "Zullen we maar beginnen dan."

Ook buiten deze trip om heb ik weinig te klagen over mijn seksleven met Milo. Waar hij nog weinig ervaring had met andere mannen voor mij, compenseert hij in enthousiasme en passie. Het maakt niet uit wat hij doet, hij lijkt constant bezig te zijn met of het ook voor mij fijn is en of ik er nog van geniet. We hebben de koffers nog niet eens uitgepakt, maar de energie kan ik nu niet vinden. Naakt liggen we in bed, nog na te genieten. Hij ligt op zijn rug met een arm achter zijn hoofd, de andere om mij heen. 

Mijn vingers glijden zachtjes over zijn buik heen. "Gewoon even een paar dagen offline. Weet je hoeveel we kunnen doen in die dagen?" Vraag ik hem. Ik zie aan de lach op zijn gezicht al wat hij wilt zeggen. "Hoevaak we seks kunnen hebben, bedoel je denk ik." Zoals ik al zei, veel enthousiasme. Ik rol met mijn ogen en draai me kort om om naar mijn telefoon grijpen. "Mat...." Ik hoor de teleurstelling in mijn stem. Zonder iets te zeggen draai ik mijn scherm naar hem toe en laat ik hem zien hoe ik het toestel uit zet. "Alleen maar jij en ik is het nu, mijn liefste Milo."

alternative universe // bankzitters one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu