zoals jullie wellicht gemerkt hebben ben ik erg slecht in het schrijven van dialoog, dus daarom nu een stuk met vooral dialoog!!!!
DNPNL
heb ik je al eens verteld dat ik mijn leven echt haat lol
LuckyGraaf
wat is er nu gebeurt????
ben je oke??
DNPNL
pa is weer eens boos om niks. deze keer weer omdat mijn cijfers niet goed genoeg zijn???? wat wilt hij dan
LuckyGraaf
hij moet niet klagen. iedere ouder zou blij moet zijn met een kind zoals jij :)
Robbie is de enige wie weet van de problemen thuis. Op school doe ik alsof er niets aan de hand is. Mijn vrienden weten van niks, docenten zijn nietsvermoedend en ik heb ook geen behoefte om ze te vertellen wat er aan de hand is. Ik weet al wat ze denken als ik ze zou vertellen dat het niet goed gaat 'jij? Wat heb jij nou weer te klagen? Je ouders zijn tering rijk.' Robbie is de enige die me begrijpt.
DNPNL
ik zou willen dat hij het ook zo zag. ik heb er gewoon geen zin meer in. thuis is het iedere keer weer ruzie over prc niks.
LuckyGraaf
je verdient veel beter koentje
niet dat ik kinderen wil maar als ik een kind zou hebben zou ik willen dat mn kind zoals jij is hahaha
DNPNL
kneus. dat zeg je nu. volgens mij ben jij de enige die zo positief over me is.
LuckyGraaf
die andere weten niet waar ze over praten. voor mij ben je de leukste :) <3
Robbie en ik hebben elkaar online leren kennen. Het voordeel van ouders die nooit thuis zijn is dat je heel erg veel Fifa kan spelen zonder dat iemand er last van heeft. Het heeft niet lang geduurd voordat we elkaar op Discord hadden toegevoegd. Dat is nu bijna een jaar geleden. Ondertussen praten we iedere dag en hebben we al een paar keer gebeld. Videobellen is nog niet gelukt. Robbie zegt dat hij nogal klein woont en niet weet hoe hij aan zijn ouders moet vertellen dat hij aan het Skypen is met een vreemde. We sturen elkaar hier en daar gelukkig wel foto's.
Eerst gingen de gesprekken over voetbal, kleine dingen die we meemaakten, maar sinds een paar weken is de toon veranderd. Het ging meer richting flirten, dan gewoon praten. We hebben het nog niet echt besproken, maar langs mijn kant merk ik wel steeds meer de vlinders in mijn buik wanneer ik met hem praat. Voelt hij hetzelfde? Is dit voor hem gewoon een grap.
ahh je bent echt te lief. zou willen dat je bij mij in de klas zat, dan had ik in ieder geval jou
LuckyGraaf
ben toch niet slim genoeg voor vwo, maar zou ook graag bij jou zitten. mis je iedere dag wanneer je offline bent
DNPNL
misschien ben ik in het echt wel helemaal niet zo leuk als online
LuckyGraaf
dan heb ik toch in ieder geval je hooft om naar te kijken :) die vind ik ook al leuk
DNPNL
zeg jij. jij bent toch de leukere hier
LuckyGraaf
jij bent iig geen midget
DNPNL
misschien val ik wel op midgets? wel het goede knuffelformaat :)
LuckyGraaf
ja? dat moeten we dan maar in het egt testen
En zo eindig ik dan met mijn weekendtas op Eindhoven Centraal. Klaar om iemand te ontmoeten en het weekend mee te spenderen die ik nog nooit eerder heb gezien. Mijn ouders zullen woest zijn als ze erachter komen, maar het maakt me niets meer uit. Ik wil Robbie zien. 'Wacht bij de bussen!!! x <3' lees ik op mijn telefoon. Snel stop ik hem weer weg en loop het station uit. Zodra ik buiten sta, probeer ik hem te vinden. Zou dit een grote grap zijn? 1 minuut, 5 minuten, bijna 10 minuten. Ik ben in staat om me weer om te draaien en terug naar binnen te gaan. Dit was een fout.
"Koen!!" Ik hoor iemand mijn naam schreeuwen. Onmiddelijk kijk ik om. Ik zie iemand, Robbie, naar me toe rennen. "Sorry dat ik zo laat ben, mijn bus was vertraagd." Hijgend komt hij tot stilstand. "Maar je bent er echt." Heel lang krijg ik niet om naar hem te kijken, want hij trekt me onmiddelijk in een strakke knuffel. Ik laat mijn tas vallen en knuffel hem terug. "Ik zei toch dat je het perfecte formaat voor knuffels was." Grap ik. Met een frons kijkt hij omhoog naar me. "Wacht maar tot ik die groeispurt krijg. Ik moet nog even wachten, maar dan lach ik jou uit."
Het is hem echt. Mijn Robbie, LuckyGraaf, de jongen die ik al zo lang wilde ontmoeten, is echt hier.
JE LEEST
alternative universe // bankzitters one shots
FanfictionEen heel boek schrijven, vasthouden aan een plot en echt iets afmaken? Nee bedankt. Welkom bij Alternative Universe, een verzameling van mijn hersenspinsels in One Shots.