İyi okumalar minik avukatlarım <3
🌥️
6°BÖLÜM
Günümüz
Gözlerimi yanağımda hissettiğim öpücükle açtığımda önce hiçbir şey göremeyen gözlerim daha sonra onun yeşillerini gördü.
Uyandığını görünce doğrulup yataktan kalktı."Günaydın güzelim, kahvaltıyı hazırladım. Şimdi çayı dökmeye gidiyorum. Hızlıca giyin gel."
Kapıya doğru ilerlerken cevabımı beklediğini biliyordum. Gözlerimi ovuşturarak üstümdeki ince pikeyi kenara attım.
"Günaydın aşkım." Diye yeni uyandığım için boğuk çıkan sesimle konuştum.
Bana dönüp göz kırptıktan sonra odadan çıktı.
Üstüne boğazlı gri renkte bir kazak giymişti. Altına da kumaş siyah bir pantolon giymişti.
Arkasından gördüğüm kadarıyla bu kadar.Hızlıca yataktan kalkıp pikeyi düzelttim. Daha sonra odada ki banyoda günlük işlerimi halledip çıktım. Giyinme odasına girdiğimde ona uyum sağlamak için siyah bir etek ve gri boğazlı bir kazak giydim. Kazağın uçlarını eteğimin içine katladıktan sonra biraz makyaj yapıp saçlarımı saldım.
Kendi haline.Siyah kalın tabanlı sporlarımı da giydikten sonra çantamı alıp odadan çıktım. Merdivenleri hızlı hızlı indikten sonra mutfağa girip ada tezgahta birlrykerle uğraşan Giray'ın yanına gidip arkadan beline sarıldım.
Geldiğimi fark etmemiş olacak ki korktu. Daha sonra benim olduğumu anlayıp işini bıraktı ve bana döndü.Kollarını bana doladığında bende ona doladım tekrardan.
Eğilip alnımı öptü ve geri çekildi.
"Doyamıyorum sonra, hadi kahvaltıya otur, güzelce kahvaltı yapalım güzel sevgilim."Ona arkamı dönüp masaya baktım.
Gerçekten güzek bir kahvaltı hazırlamıştı.
Gülümseyerek sandaöyeye oturdum. O da önüne çay fincanını bırakıp çaprazımdaki sandalyeye oturdu.O günkü gibi...
Ama bu sefer sandalyesini biraz bana doğru çekmişti.
Kahvlatıyı yaptıktan sonra bitmrye yüz tutan çayımı yudumlarken konuşmaya başladım."Ellerine sağlık aşkım."
"Aşkım demen için bir dahada yaparım hep yaparım güzel sevgilim. Afiyet olsun."
Gülümsedikten sonra konuşmaya devam ettim.
"Dünkü toplantıyı kutlamaya bu akşam gidiyor muyuz?"
Ağzına attığı salatalığı yutup omuzlarını silkti.
"Ozangille konuşalım, eğer uygunsa gidelim güzelim."
⛅
Arabanın kapısını açıp indiğimde o da hızlıca inmiş ve yanıma gelmişti. Uzaktan kumandayla arabayı kilitlediğinde yan yana durduk.
İş saati.
Merdivenleri çıktıktan sonra sensörlü kapı her sabah olduğu gibi iki yana açıldı. İçeri girdiğimde büronun kendine özel kokusu beni mest etmişti.
İlk babamın kokusunu
Sonra Giray'ın kokusunu sevdim.
Daha sonra Bieomuzun kokusunu.
Yaşanmışlık kokuyordu.Yanyana danışmana ilerlediğimizde bizi gören Sevda gülümseyerek yerinden kalktı. Masada duran ajandasını aldı ve yanımıza geldi.
"Hoşgeldiniz, günaydın Giray bey. Deniz hanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAR AŞKA
Любовные романыESERİN BÜTÜN HAKLARI SAKLIDIR. SAR AŞKA ADIYLA YAYINLANMIŞ İLK ESERDİR. 🌥️ Arabuluculuk Bürosu ve avukat olan evli bir çift. Gelen müvekkilere avukatlık yaparken aslında müvekkillerinden birbirlerini tanımadıklarını aşkın; derinlerde yatan o duy...