11°Bölüm

160 4 0
                                    

Hepinizin yeni yılını kutluyorum, bol kitaplı sağlıklı, bol bölümlü yılımız olsun. Bu yıl hüzün çalmasın kapımızı... 2023 çok üzdü bizi.

Sizi seviyorum iyi okumalar <3

11°BÖLÜM

Artık bürodan çıkma vaktinin geldiğini telefonun açılan ekranından fark edip ayağa kalktım.
Çekmeceye koyduğum dosyaları elime alıp telefonumu da cekedimin cebine koydum.

Odadan çıkmadan önce avukat cübbemi de koluma attıktan sonra odamdan çıkıp arkadan kapıyı kapattım. Sessiz olan koridoru geçtikten sonra Sevda’nın yanına ilerledim.

“Sevda ben çıkıyorum canım.”

“Tamamdır Deniz Hanım, başarılar dilerim.”

“Sağol, Giray’ın babası geldi mi?”

Kafasını aşağı yukarı salladı.

“Yarım saat oldu herhalde.”

“Tamam o halde, Giray’a çıktığımı söylersin. Görüşürüz.”

“Görüşürüz Deniz Hanım.”

Sensörlü kapının iki yana açılmasıyla daha fazla oyalanmadan bürodan çıktım. Dün burada kalan arabamın anahtarlığı o siyah çantamdan çıkarıp arabaya bindim.

Bugün hava biraz daha kapalıydı ve kasvet sarmıştı şehri.

Arabayı çalıştırıp sokağa çıktığımda radyodan açtığım şarkıya kulak vermiştim.
Kulaklarım şarkının melodisinde gözlerim ise gelip geçen arabalardaydı.

Yaklaşık yarım saat içinde kesitrmeden adliyeye gelebilmiştim.

Bu İstanbul trafiğinde geç kalacağımı bile düşünürdüm fakat Ceylin bana kestirme yolları söylemişti.

Canım Ceylinim.

Arabayı adliyenin otopark kısmında boş bulduğum yere park ettikten sonra oyalanmadan arabadan inip adilyeye adımladım.

Koluma astığım cübbe, elimdeki dosyalar ve çantayla diyorum ki ben avukatım.

Duruşmanın yapılacağı duruşma salonunun önüne geldiğimde yan yana dizilmiş birleşik sandalye çantamı ve dosyaları bıraktım. Cübbeyi giydiğimde yakalarını düzeltip sandalyeye koyduklarımı aldım.

Ardından çalan telefonumu çantadan çıkarıp beni arayan Zehra Hanım’ın telefonunu yanıtlayıp telefonuma götürdüm.

“Buyurun Zehra Hanım,”

“Deniz Hanım iyi günler.”

“İyi günler, neredesiniz? Bende sizi arayacaktım. Duruşmamız var bugün unutmadınız değil mi?”

“Ah, şey hayır. Hatta geldim adliyeye. Siz neredesiniz onu sormak için aradım sadece.”

“Ha duruşma salonunu söyleyeyim ben size. Aile Mahkemesi Duruşma Salonu 3. kat. Zaten görürsünüz.”

“Tamam ben geliyorum, şey onlar geldi mi?”

“Hayır daha gelmediler Zehra Hanım. Bekliyorum sizi.”

SAR AŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin