3

692 25 19
                                    

"Hlavně se pořádně předkloňte když budete vydechovat." Řekl a pozoroval každou dívku v této místnosti, hlavně její zadek.
______________________________________

Vybíjená byla hodně v pohodě, miluju tuhle hru, popravdě celkově tělocvik, stačí se jen soustředit na míč.

"Mám ho." Zakřičela jsem když letěl míč mím směrem.

"Tak děvčata.., konec.., velmi vás chválím ale teď se utíkejte převléknout." Řekl a já se na něho nechápavě podívala.

Vzala jsem míč a šla s ním do místnosti s pomůckama. Když v tom mě někdo chytil za rameno.

"Ello." Řekl pan učitel Tom Kaulitz.

"Ano? Udělala jsem něco špatně?" Zeptala jsem se a koukala mu do očí. Kurva tohle není obyčejný učitel.

"Ne vůbec nic."

"Tak co se stalo?" Popoháněla jsem ho.

"Ale.., neřeš to." Řekl a vzal mi míč z ruky, hodil ho do místnosti a neřešil kde dopadl, zavřel dveře a šel ke mě.

"Běž se převléknout." Pohladil mě po zádech a v tu chvíli mnou pojela jaká si podivná energie.
Ježiš je to učitel, a ještě k tomu mě je šestnáct a je mu? Bůh ví kolik.

Udělala jsem to co řekl a vydala se do šatny se převléknout.


Byla velká přestávka což pro mě znamenalo jediné.., prochodit chodbu a něco málo sníst. Vzala jsem si svačinu a šla na chodbu. Kolem mě procházela hromada žáků této školy všichni na mě jen divně koukli ale ignorovali co dělám nebo to jak se chovám.

"Ello, co tu proboha děláš." Řekl neznámí hlas z chodby.

Podívala jsem se kdo to je a byla to paní učitelka Gorenová.

"Běž do třídy za ostatními." Přikázala mi ale já neudělala.

"Ello prosím." Řekla a já zklopila hlavu, udělala jsem co řekla. Připadám si tu hrozně odstrčená. Ale zároveň jsem ráda že mě většina lidí ignoruje.

Jakože zvoní na hodinu.

Už je hodina a já sedím v lavici, když v tom přišla paní učitelka Gorenová s panem učitelem Kaulitzem. Vstoupili do třídy a já jen seděla v lavici.

"Ello?" Řekla paní učitelka a já se postavila.

"Dobré ráno, posaďte se." Řekla paní učitelka Gorenová a pořád s panem učitelem stála.

"Takže.., jak už mnozí víte tak máte nového pana učitele Kaulitze holky už možná znají z tělesné výchovy ale kluci tu příležitost se s panem učitelem Kaulitzem seznámit neměli.., vaše výuka po zbytek školního roku probíhá normálně jako předtím jen máte pana učitele Kaulitze, a já už musím jít na svojí hodinu takže se mějte zatím nashledanou." Hned jak to paní učitelka Gorenová dořekla tak opustila místnost.

"Tak děcka.., dneska budeme mít takový třídnický hodiny a budeme si spíš povídat." Procházel se po třídě pan učitel a jedním jediným pohledem dokázal zkouknout snad všechny v této místnosti.

"Třeba ty, co tě baví dělat." Zeptal se Matyase který seděl v třetí lavici u okna. (A ano jenom Matyas, žádný Matyáš.)

"Tak mě baví se koukat na holky jak se převlíkají." Řekl a všichni se začali smát.

"Myslím že to je jedna z věcí na který se schodneme, jak se jmenuješ?" Zasmál se pan učitel.

"Matyas."

"Patříš mezi mě oblíbené žáky Matyasi."

Podíval se na hodinky a pak na nás.

"Zbývá nám pár minut, klidně si dělejte co chcete ale nedělejte prosím bordel." Řekl a jeho pohled se zase zastavil u mě.

Zazvonilo a já už se zvedala na odchod když v tom na mě někdo zase promluvil.

"Ello? Mohla by jsi prosím na minutu?" Kdo by jiný to byl než pan učitel.., není tu pomalu ani jeden den a už si mě asi pětkrát volal.

Další kapitola, tenhle příběh mě kurevsky baví psát. <3

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat