11

573 26 17
                                    

"Mohla bych se zeptat? Kde tu máš nebo máte záchod?" Porozhlédla jsem se po domě.

"Nahoře první dveře v právu." 
______________________________________

Vyšla jsem do druhého patra tohoto moderního domu a naštěstí jsem úspěšně ten záchod našla. 

Když jsem spokojeně vykonala svou potřebu tak jsem si umyla ruce a vydala se zpátky za Tomem ten byl tentokrát v obývacím pokoji a seděl na gauči. Před ním na stole byla miska s nějakým ovocem, a vedle misky se nacházeli skleničky s pitím.

"Co teda.. budeme dělat?" Odvrátil pohled od televize jen kvůli mému příchodu.

"Nevím.. co bys chtěl?" Sedla jsem si na gauči.

"Nepotřebuješ pomoct třeba s nějakými předměty?" Podal mi sklenku s vodou.

"No.. s matematikou." Napila jsem se ze sklenky.

Tom.

Sedí vedle mě. Kurva.., jak moc jsem jí chtěl mít u sebe, a ještě k tomu u sebe doma. Ale úplně nevím jestli jsem chtěl takovou odpověď. Matematika mi popravdě nikdy moc nešla ale tak nevadí udělám cokoliv aby tu zůstala co nejdéle a nejlépe aby tu i přespala.

"A co přesně by jsi potřebovala vysvětlit?" Koukal jsem jí do očí ale její překrásný modrý oči se vyhýbali mému očnímu kontaktu.

"Nechceš se spíš podívat na nějaký film?" Zeptala se a konečně se mi podívala i do očí, už teď vím že jí miluju.

"Jo klidně proč ne, a na co by jsi se chtěla podívat?" Vzal jsem si ovladač do ruky.

"Něco co je hodně zajímavý a s trochou sexu." Zasmála se.

"Ne.., dělám si prdel." Bohužel jsem se snažil najít to co ona chtěla ale nic mě v tu chvíli nenapadalo tak jsem trochu zapátral ve svojí hlavě a popřemýšlel nad tím co bych jí mohl pustit, inspiroval jejím nápadem a hledal něco o co si řekla.

Film jsme po pár hodinách dokoukali, a bylo to docela zajímavý. Popravdě kdybych po svém boku měl jinou slečnu než Ell tak už by jsme byli dávno u mě v ložnici. A docela se divím že jsem to vydržel...

"Co budeme dělat teď?" Nervózně se mě zeptala.

"Hm.. co třeba..." Ušklíbl sem se.

"Třeba..?" Podívala se mi do očí.

Stoupl jsem si před ní a ruku si položil na její tvář. Koukala nahoru, do mích očí. Odstoupil jsem od ní ale její pohled byl na stejném místě, asi je už ze mě vedle. Odešel jsem do ložnice udělat pár věcí a pak se pomalým krokem vydal k ní. Seděla na gauči a něco si dělala na telefonu. Jen když uslyšela moje kroky se její pohled zase přesunul na mě.

Postavila se a já pomalým krokem přešel opět k ní. Chytl jsem jí za ruku a snažil se jí koukat do očí ale její pohled bohužel mířil na moji ruku za kterou jsem jí držel.

"Víš proč jsem šel učit na tvojí školu?" Podívala se mi do očí a záporně kývla hlavou.

"Už dříve jsem tě zahlédl ve městě, byla jsi jiná jak ostatní dívky. Líbila jsi se mi, a pořád líbíš... V tu dobu jsem však ještě nemohl pracovat  jelikož jsem neměl vzdělání. Jen kvůli tobě jsem se snažil být pilný žák. Učil jsem se snad nejlépe jak to šlo a to jen kvůli tobě..."

Oči měla zalitými slzami, odstoupila ode mě a pobrala si všechny věci.

"Takhle jsem to ale nechtěla.." Řekla a s brekem utekla, opět.

Nevím co dělám špatně, asi bych toho měl nechat a ignorovat nějakou pitomou holku pro kterou jsem uchovával všechnu svojí lásku....

Ahojky lidičky, další kapitola na světě, docela deprešn ale zároveň divný nevadí, omluvte chybičky, a zatím se mějte papaaa.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat