Vešli jsme do klubu a holky šli hned k baru. Následovala jsem je.
Sedla si k nim a holky něco objednali.
"Ell, dáš si to co mi že?" Vykřikla přes hluk Lucy.
"Ano."
______________________________________Nevím kolikátý drink mám v sobě ale je mi to jedno, užívám si ten pocit.
Je to jakoby bych byla volná.
"Holky mám žízeň, tak mě prosím omluvte." Křičela jsem a šla k baru objednat si nějaký drink.
Sedla jsem si na barovou židli a ihned si objednala nějaký drink.
Když v tom si ke mě někdo přisedl. Podívala jsem se na tu danou osobu. Byl to nějaký kluk.
"Ahoj." Řekl když jsi asi všiml jak na něho koukám.
Podívala jsem se za sebe a pak zpět na něho.
"Ano ty." Díval se mi do očí, byl fakt pěkný asi v mím věku. Byl docela vysoký a štíhlý.
"Ahoj." Nervózně jsem ho pozdravila.
"Co tu dělá tak hezká holka a sama." Podíval se před sebe a upil trochu vody nebo co si to objednal.
"Jsem tu s kamarádkami." Porozhlédla jsem se po klubu abych se mohla podívat na holky.
Nikde nebyli. Tak kde kurva jsou. Co když se stratili a stalo se jim něco.
"A kde tedy jsou." Podíval se opět na mě.
Jeho krásné modré oči koukali do těch mích, též modrých očí.
"No to nevím." Zamumlala jsem.
Zvedla jsem se a byla připravená odejít. Když v tom mě někdo silně chytl za ruku. Podívala jsem se na ruku která mě chytla a po té na toho kluka který seděl vedle mě.
"Kam pak jdeš kotě."
"Pryč." Vytrhla jsem ruku z jeho sevření a rozešla se k východu.
Otevřela jsem dveře a všude kolem stály kuřáci.
Fuj jak já nemám ráda lidi co kouří.
Podívala jsem se na páry který se buď cucali a nebo kouřili (cíga samozřejmě).
Když v tom jsem si všimla velmi povědomý osoby.
Ještě jednou jsem se podívala kolem sebe a pak na tu povědomou osobu která šla směrem ke mě.
Přišla blíž až na tu danou osobu šlo konečně vidět. Byl to nějaký neznámí muž.
"Copak tu děláš? Ztratila si se?"
"Ne. Neztratila." Moc dobře jsem věděla kde jsem, až na to že vůbec.
"Prosimtě. Nelži mi brouku." Pohladil mě po tváři.
Ihned jsem jeho ruku strhla ze své tváře a pokusila se o útěk. Ale ten muž mě silně chytl za ruku.
"Pusť jí." Zařval poněkud známí hlas ze dveří který vedli do vnitř klubu. Podívala jsem se pořádně. Abych zjistila kdo to je až pak mi to došlo.
"Tome!" Vykřikla jsem když jsem se snažila vytrhnout ze sevření toho muže ale nebylo to tak jednoduché, byl silnější než ten chlap uvnitř. No chlap spíš kluk.
"Ale kdopak to tu je. Pan Kaulitz." Zasmál se muž.
Odkud se kurva znají.No nic.
Využila jsem situace a ruku toho silného muže jsem z té své záhadným způsobem dostala dolu. Sama nechápu jak.Běžela jsem za Tomem. Doběhla jsem k němu a skočila mu do obětí. Silně si mě chytl a dál pokračoval v konverzaci s tím obřím, svalnatým mužem.
"Příště tě rovnou zabiju. Kaulitzi." Řekl a odešel.
Tom se hned po odchodu toho chlapa věnoval pouze mě, dal mi jemný polibek do vlasů a díval se mi do očí.
"Ell.., příště si dávej větší pozor prosím." Řekl.
"Co kdybych tady nebyl."
Sklopila jsem svůj pohled k zemi a přemýšlela nad tím co by se asi tak stalo.
Asi by to horší jak smrt být nemohlo jelikož no chápeme se...
"Půjdeme ke mě?" Zeptal se.
Ahojky lidičky, další kapitola na světě. Docela po hodně dlouhý době ale řešila jsem něco a neměla jsem náladu. Brečela jsem ale už je líp a snad i do budoucna bude. Užívejte života a rozhodně si važte všeho co máte.
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.