Vzal jsem si všechny potřebné věci a šel domů, nemám náladu na nějakou posranou školu. Doma se obléknu do něčeho pohodlnějšího a půjdu do klubu, seru na to.
______________________________________Ella.
Běžím snad rychleji než normálně, už skoro pomalu necítím nohy a jediný co vím je to že už jsem dostatečně daleko od školy a že za chvilku budu doma. Naštěstí nebydlím ve vedlejším městě ale i tak to je nějaká ta dálka.
Doběhla jsem domů a batoh odhodila u dveřích na zem, rychlým krokem udýchaná jak prase jsem šla do kuchyně si nalít vodu do sklenky.
Opět doma nikdo nebyl.
Ani mě to nepřekvapovalo.Sklenku s vodou jsem položila na linku v kuchyni a šla do svého pokoje kde jsem ihned padla na postel. Únava mě bodala do hlavy tak silně že mě bolel jen menší pohyb hlavou. Naštěstí jsem na nočním stolku u postele ještě měla nějaký prášky tak jsem si je dala a na to jsem usnula.
Probudila jsem se opět brzo ráno, nějak kolem půl čtvrtý.
Bohužel jsem neměla náladu něco dělat. A nebo někam jít. Už rozhodně ne do školy.
Nepůjdu tam, ikdyby mě máma nechtěla omluvit, prostě na to seru.
Vstala jsem a odešla do koupelny si udělat ranní hygienu, pak jsem se vrátila a projížděla sociálními sítěmi. Jako vždy.
Tom.
Už jsem na cestě do tý školy, upřímně se tam vůbec netěším ale jsem tu jen jeden den a musím trochu zapůsobit na kolegyně a kolegy. Nebo spíš na ty stopadesáti letý lidi kteří jenom řvou po těch lidech který jsou ve věku skoro jako já, no jim je míň ale snad se chápeme.
Dneska vyučuji tělák s děvčaty a pak nějaký jiný předměty.
Vešel jsem do obří budovy a šel do svého kabinetu. Přišel jsem a obul si vhodnou obuv na tělesnou výchovu, vešel jsem víc do místnosti a zhlédl paní učitelku Pellarovou která seděla za svým stolem. Stoupl jsem si k ní zády a začal si sundavat bundu.
Koukala na mě. Cítil jsem to.
Najednou se na mě někdo nalepil.
"Tak co pane učiteli, nechceme dneska dokončit to co jsme včera začali?" Pohladila mě po zádech.
Podíval jsem se na ní, je kurva hezká.
"Jindy kotě, dneska nemám moc náladu." Odpověděl jsem jí a šel si sednout ke svýmu stolu. Smutně se na mě podívala a udělala to co já.
Už zvoní na hodinu a já jdu na svojí hodinu nějaký posraný matiky, přicházím kolem hlučných tříd z kterých většinou řvou učitelky ale někdy i žáci.
Došel jsem ke svojí třídě, otevřel a vešel do vnitř, šel jsem ke stolu a u toho se podíval na třídu. Ella tu není.
Dopíči, asi jsem to včera trochu víc přehnal.
Prvně si jí musím získat než udělám první krok.
Ella.
Škola už dávno začala a moje mamka mě naštěstí omluvila, ale že prý zítra už jít musím. Upřímně nemám zas tak zlý rodiče teda převážně mamku, táta se na nás vysral. Věčně chodil domů opilý. Někdy mlátil mojí mamku a někdy si vodil domů i cizí ženský.
Ale dost těhlech hnusných slov o mém tátovi jelikož zítra už do tý školy fakt musím tak si aspoň udělám úkoly a pak budu koukat na filmy.Ahojky lidičky, další kapitola na světě, snad se líbí. ;)
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.