34

422 23 11
                                    

Bylo vtipný poslouchat jejich velmi zajímavý rozhovor o tom jak si Tom nedokáže nakoupit.

"Dobré ráno broučku." Objal mě Tom ze zadu.

"Dobré." Nervózně jsem odpověděla.
______________________________________

"Chceš dneska ještě spát u mě nebo tě mám hodit domů?" Zašeptal mi do ucha.

"Asi bych měla jet domů, aby mamka nebyla protivná." Zamumlala jsem a dál pokračovala ve skládání věcí do ledničky.

"Dobře." Dodal a věnoval mi jemný polibek na krk.

Co to s ním je? Vím že na mě nikdy nezvýšil hlas a ještě na mě ani nebyl ani jednou snad hnusný, ale proč se chová takhle? Jako bychom spolu chodili.
Nechápu.

Když jsem dodělala nevím čí práci, tak jsem se odebrala zpátky na gauč. Pustila jsem nějaký film a koukala na něj.

(Nevím je to Tomova práce ale zároveň Billova. Tak nevím.)

Koukala jsem na film když v tom si ke mě přisedl Bill.

"Tak co..." Zamumlal když upravoval polštář.

"Jak to vlastně máš s Tomem..." Podíval se na mě.

"No.., já ani sama nevím. Je to jenom můj učitel." Vyhýbala jsem se očnímu kontaktu.

"Tak to mě zajímá co tě naučil." Protočil očima.

"Jak to myslíš?" Zeptala jsem se.

"Ne jen že Tom nikdy ve škole nebyl dobrý." Zamumlal a ze stolečku podal hrníček s čajem.

"Teď tě nechápu." Zmateně jsem se na něho koukala.

"Tom šel dělat učitele jen kvůli nějaký holce. Nikdy nechtěl pracovat, peníze zdědil po rodičích a to se musím přiznat že mu ty peníze fakt hodně závidím." Napil se.

"Mám spoustu otázek ale nevím kterou začít." Koukala jsem na Billa, který si v klidu popíjel svůj čaj.

"Tak postupně, času máš dost ne?" Podíval se mi do očí.

Popravdě je má stejně krásný jako Tom. Ale co to tu blábolím.

"No.., tak moje první otázka je em.., jestli náhodou nevíš kdo je ta holka do který je Tom tak strašně zamilovaný že kvůli ní šel pracovat jako učitel..?"

"No to je otázka na kterou ti bohužel neodpovím. Protože sám na ní odpověď neznám." Pousmál se.

"Nemáš tam něco jiného?" Napil se ze svého čaje.

"No.., proč jsi ty peníze nedostal ty když jste bratři?"

Přece by se ty peníze měli rozdělit pro oba dva ne?

"Tom je starší, a taky moc dobře vím že Tom je typ kluka/chlapa který vlastně buď není celý dny doma a nebo pouze celý dny prospí."

"Jak to myslíš tím že není doma?"

"Promiň za tak debilní otázky." Začala jsem se zvedat z gauče.

"Ne v pohodě, moc rád ti na ně odpovím." Usmál se jemně mě chytl za ruku abych si zpátky sedla.

Sedla jsem si a poslouchala ho.

"Tom vlastně před tím než potkal tebe tak chodil furt někam do nějakých nových klubů, barů a nebo někam kde se člověk může snadno opít. Snad si rozumíme. Jsem fakt moc rád že tě potkal. Protože se fakt hodně během dvou týdnů změnil." Zase si upil z čaje.

Co když já jsem ta holka? Však už mi něco takovýho říkal, nebo ne?

Kapitola 11:
"Už dříve jsem tě zahlédl ve městě, byla jsi jiná jak ostatní dívky. Líbila jsi se mi, a pořád líbíš... V tu dobu jsem však ještě nemohl pracovat  jelikož jsem neměl vzdělání. Jen kvůli tobě jsem se snažil být pilný žák. Učil jsem se snad nejlépe jak to šlo a to jen kvůli tobě..."

(No ale jak říkal Bill. Tom ve škole byl jen tupý poleno.)

Vstala jsem z gauče a šla k Tomovi do pokoje. Otevřela jsem dveře a vešla do pokoje. Tom ležel na posteli a koukal do telefonu.

"Děje se něco?" Sedl si.

"Ne všechno je v pohodě. Odvezl by jsi mě prosím domu?" Podívala jsem se na Toma.

"Jo jasný, chceš půjčit nějaký džíny? Bohužel jiný kalhoty nemám." Zvedl se z postele.

"Jestli mi je půjčíš, tak jo." Usmála jsem se.

"A co za to?" Ušklíbl se.

"Tome..? Jako fakt? To mám jet domů jen v tvým špinavým tričku a bez kalhot?" Podívala jsem se mu do očí.

Zdareček sraneček. Dneska je to docela dlouhý a příště to možná bude i docela intimní. XD

Ale zase jak se máte, co jste dělali. 8⁠-⁠)

Jinak zatím se mějte a papaaa. (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Omlouvám se za chybky.
(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat